İlk bölümde tanıttığım Dengeki Daisy'nin mangakası Motomi Kyousuke tarafından çizilen bir shoujo manga. Evet şimdi tanıtım.
Yuiko hayvanları çok seven -her ne kadar hayvanlarla arası iyi olmasa da- kendi halinde bir lise öğrencisidir. Bir gün sınıflarına Leo adında bir öğrenci gelir.Leo sert görünüşlü ve bakışlarıyla öldürecekmiş gibi baktığı için herkez ondan korkmaya başlamıştır. Yuiko'nun hayatı Leo'nun küçük sırrını öğrendikten sonra değişmeye başlar.
Evet evet kısa ve yetersiz bir tanıtım olduğunun farkındayım ama sadece 7 bölümcük! Napayım benim suçum değil.Neyse öhöm öhöm.Kendi yorumuma gelecek olursam bence harika bir manga.Kısa olmasına rağmen kesinlikle eksik değil ve finali tatmin edici. Yine de bitirdikten sonra devam etmesini istiyorsunuz ama sonra 'daha ne yazabilirdi ki' diye düşünüyorsunuz.Kesinlikle shoujo manga severseniz okumanız gereken ir manga.
Karakterleri inceleyecek olursak.Baş karakterlerimizden biri Yuiko. Hayvanları ölümüne seviyor ama ne yazıkki hayvanlar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Zaten daha manganın başında hayvanlarla ilgili bir şeyler oluyor. Babasıyla kalıyor ne yazık ki annesi ölmüş. Yuiko ile ilgili söyleyebileceğim en önemli şey baya gelişmiş bir hayal gücünün olması :D (öyle böyle değil yani).
Neyse. Şimdi Leocuğumu tanıtalım.Kendisi hem yaşıklı hem de sevimli. Tek sorun oluşturacak kısmı davranışları sanırım. Ama heralde onlara da katlanılabilir :) .
Çizimlerine gelecek olursam Dengeki Daisy ile aynı mangaka olduğu için çizimleri benzer zaten shoujo mangakaları genelde tek bir stili kullanıyorlar shonen mangalardaki gibi çeşitli göz ve saç şekilleri olmuyor.Çizimleri oldukça hoş ve kaliteli.
Bu mangayı sevmemi sağlayan şeyler Leo'nun davranışları ve Hikayedeki hafif romantiklikti. Kesinlikle şiddetle okumanızı tavsiye ettiğim bir manga. Zaten kısa olduğu için sıkıntı çekeceğinizi sanmıyorum.
İyi okumalar ^^. Ja na!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manga&Anime
Non-FictionManga ve animelerin tanıtımları ve kendi eleştirilerimi içeren bir kitaptır. Çizimler, hikaye akışı ve karakterleri de değerlendireceğim.