Motomi Kyosuke tarafından yazılan shoujo bir mangadır.Beyler üzgünüm size pek uygun değil :) .Benim en sevdiğim shoujo mangalardan biri eğer shoujo manga severseniz hemen okumanızı tavsiye ederim.Bu kadar boş boğazlık yeter artık tanıtıma geçiyorum.
Teru Kurebayashı 16 yaşında liseye giden kendi halinde bir kızdır.Tek akrabası olan abisi ölmüştür ve ona tek bıraktığı şey bir telefondur.Bu telefondan abisinin kendisini emanet ettiği Daisy adındaki arkadaşıyla mesajlaşmaktadır.Ama sürekli Daisy'yle mesajlaşmasına rağmen onu bir kere bile görmemiştir.Bir gün okulda yanlışlıkla bir camı kırar ve okulun hademesi camı Teru'nun kırdığını öğrenir.Ama Teru camın parasını ödeyemeyecek kadar fakirdir.Okulun hademesi Kurosaki Tasuku da ona uşaklık yaparak borcunu ödemesini söyler ve tanıtımın sonu...
Şimdi manga ile ilgili eleştirilerime geliyorum.Hikaye klasik aşk üçgeni üzerinde dönmediği için normal shoujolardan oldukça farklı.Ayrıca Lovely Complex kadar komedisi var diyebilirim :D .Tabi şimdi bu mangayı anlatıp Kurosaki'yi anlatmamak olmaz.Bence animesi yapılsa Kurosaki Usui'yle yarışır yani.Kendisi sarışın bir Japon.O nasıl oluyo dediğinizi duyar gibiyim zaten mangada da insanlar Kurosaki'nin saçlarına çok takıyo :D .Ve bi de Motomi Kyosuke'nin beden takıntısı var sadece bu mangada değil diğer mangalarında da var yani o açıdan biraz tuhaf.Zaten Terucuğum da A beden zavallım adam da takmış.Kurosaki de az dalga geçmiyo ütü tahtası Terucuğumla :( .
Çizimlerine gelicek olursak klasik büyük göz stili kullanılmış (fazla abartmadan) geri kalan çizimleri de gayet düzgün. Kendine bağlayan bi seri kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum ^^ .Son olarak bu mangadan özlü bir sözü alıntı yapmak istiyorum.
Kel kal Kurosakiiiiii!!! :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manga&Anime
NonfiksiManga ve animelerin tanıtımları ve kendi eleştirilerimi içeren bir kitaptır. Çizimler, hikaye akışı ve karakterleri de değerlendireceğim.