Bakuman

265 14 5
                                    

  Bakuman, Tsugumi Ohba tarafından yazılmış Takeshi Obata (  Bu ikili Death Note'ın mangakaları ) tarafından çizilmiş Shonen Jump mangalarından birisidir. Bu animeyi yeni izledim sayılır söyleyecek çok şeyim var ama önce kısaca tanıtım.

 Orta okul sonuncu sınıf öğrencisi olan Mashiro Moritaka sınıfındaki Azuki Miho'ya aşıktır. Bir gün içine Azuki'nin resimlerini çizdiği bir defteri sınıfta kalır ve almaya gider. Sınıfta okulun en zeki öğrencisi Takagi ile karşılaşır. Defteri ondadır. Takagi ona çizimlerini çok beğendiğini ve birlikte mangaka olmayı teklif eder. Mashiro ilk başta teklifi reddeder çünkü amcası eski bir mangakadır ve bu işin ne kadar zor olduğunu biliyordur. 

 Aslında daha fazla tanıyabilirdim ama ilk bölümü de olsa çok fazla spoiler vermek istemiyorum çünkü çok hoş ve romantik kısımlar var :3. Bu seriyi mangaseverlere özellikle tavsiye ediyorum. Gerçekten bir manganın ne kadar zor yazıldığını ne kadar zor yayınlanıp popüler olduğunu anlayabiliyorsunuz. Ayrıca ben o çocukların yazdığı mangaları gerçekten okumak isterdim. Çünkü oldukça farklı bir stilde yazıyorlar. Tıpkı Death Note gibi. Aynı yazar olduğunu hissedebiliyorsunuz. Evet sırada sabırsızlandığım karakter tanıtımı.

Mashiro Moritaka manga yazma işinde çizim kısmını üstlenen karakterimiz. İlkokuldan beri Azuki'ye aşık. İlk bölümde aralarında çok ilginç olaylar gelişiyo :3 yaaa o kadar anlatmak istiyorum ki >.< . Mashiro'ya bütün arkadaşları Saiko(hadi gibi bir anlamı var :p ) diye sesleniyor ne alaka demeyin Moritaka isminin başka bir okunuşu da Saiko'ymuş bence..bu kısımları anlamaya çalışmayın :D.

 Takagi Akito bizim sevgili yazarımız. Onun hikayeleri normal mangalardan oldukça farklı tıpkı Death Note gibi gerçekten aynı yazar olduğunu hissediyorsunuz. Ve o mangaları o kadar okumak isterdim ki hepsi birbirinden ilginç. Okulun en zeki öğrencisi ve Saiko'yla arkadaşlıklarına gerçekten hayranım. Seriden kısa bir alıntı yapmak istiyorum.

-Hey Saiko!

-Bana Saiko deme o kadar da yakın değiliz. 

-O zaman hmm..sen de bana Shutoo(golcü) de Takagi böyle de okunabilir.

-Olmaz.

-Neden ama.

-Shutoo çok havalı ama Saiko sanki dalga geçiyormuşsun gibi. Hmm sana...Shujin(Mahkum) diyeceğim. Takagi böyle de okunabilir.

-Shujin mi!? Bende suçlu tipi mi var yaaaa T_T.

  İşte böylece isimler böyle oldu :D. 

Sırada Niizuma Eiji var. İlk başlarda oldukça sinir olsam da sonradan çok sevdim. O kadar komik ki. Kendisi bir manga dahisi. Manga çizerken saçama sapan sesler çıkarıyo bu nedenle mangasından ziyade animesini izleyin diyorum daha komik oluyo :D .

Son olarak Fukuda Shinta. Benim neredeyse favorim diyebileceğim adam. Başlarda gıcık oldum ama sonradan çok sevdim adamı. Çok cool *.* . Oldukça komik karakterler var mesela Hiramaru o adam tam komedi :D.

  Serinin çizimlerine diyecek laf yok zaten. Mangaseverlerin mutlaka izlemesi gereken bir seri. Gerçekten bir manganın ne zorluklarla yazıldığını anlıyorsunuz ve bayağı da bilgi sahibi oluyorsunuz. Bu seriyinin yazarının ve çizerinin farklı olduğunu öğrendiğimde acaba kendilerini mi yazdılar diye çok düşündüm. Animesini önerme sebeplerimden biri de mangasının yarısının çevrilmesi. Ben bu seriyi çok beğendim umarım siz de beğenirsiniz.

   Eğer tanıtmamı istediğiniz manga\anime varsa (özellikle manga) söylemekten çekinmeyin.Yorum ve Votelerinizi bekliyorum ^^.


  

Manga&AnimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin