Po práci ještě zůstal na stanici a byl svědkem střídání směn. Z noční služby neznal moc lidí, téměř nikoho, protože za tu dobu, co i Cade chodil na noční směny, se hodně tváří vystřídalo. Hodně potenciálů zmizelo za lepším platem nebo příležitostí vydolovat ze sebe co nejvíc.
Jako třeba Christian.
Poslal žádost o nového figuranta kynologickému velitelství. Hned se mu ozvala ředitelka, takže půl hodiny telefonovali a radila mu, kam se podívat. Že prý existují tréninková střediska, kde se mladí figuranti zaučují. Zapsal si jméno hlavy programu a zapsal si i webové stránky, kde se lidé do kurzu přihlašují. Ředitelka slíbila, že první organizátorovi zavolá, aby Cadea ohlásila.
„Děkuji vám, madam." Rozloučil se a telefon odložil.
Někdo zaklepal. Přizval osobu dál.
Kafara nakoukla dovnitř. Když zjistila, že je vzduch čistý (jak v kanclu, tak na chodbě), vstoupila.
„Mazej domů."
Kafara zakoulela s úsměvem očima. „Chtěla jsem ti říct to samé."
Cade se opřel o židli, Kafara si založila ruce na hrudi. Ta ženská nesnášela sukně, ale měla krásný zadek, takže jakékoli kalhoty, které si oblékla, z ní udělaly sexy bombu.
I přestože si před rokem kolegové mysleli, že by byl dobrý nápad dát Kafaru a Cadea dohromady, Cade v ní neviděl ženu, se kterou se vyspí. Cade si zakládal na jisté náklonnosti, takže nesnesl pomyšlení, že by se s nějakou ženou vyspal a odhodil jako kus hadru. Přišlo mu to... sobecké a špinavé.
Dokázal ocenit její oblečení. Dokázal koneckonců zírat na její exotickou tvář a představovat si, jak asi chutná nebo jaká je na dotek. Měla postavu v chlapském světě jmenovanou jako „Za co chytit", takže kdyby se s ní dal čistě náhodou dohromady, kolegové by nakonec pukli závistí.
Ale vše se týkalo jen vizuální analýzy. Emoce, které k ní měl, by v posteli nebouchly.
Teda... to říkala aspoň ta část rozumu, která byla střízlivá. Věděl, že kdyby s ním Kafara flirtovala, vzal by si ji a pociťoval by majetnické sklony, hrál by si s jejím tělem a donutil by ji křičet rozkoší.
Kafara pozvedla obočí. „Nad čím proboha přemýšlíš?"
Omegy měly tak ukrutně citlivý čich.
Cade se pohladil strniště, zabručel. „Promiň. Na vším, ale zároveň nad ničím."
„Tomu se říká plnohodnotná odpověď."
Nic dalšího neřekl, ale v duchu se zahanbil. Přemýšlet v její přítomnosti o sexu s ní... zasloužil by si pár facek, ne kvůli Kafaře, ale kvůli tomu, jak reagovalo jeho tělo.
Nevzrušovala ho myšlenka na krásnou ženu. Spíš ztvrdl, když pomyslel na sex.
„Cade, bože," ohrnula nos. „Ani otevřené okno ti k ničemu není. Mám odejít?" Provokativně se usmála. „Abych tě neviděla slintat?"
„Podívala ses někdy do zrcadla, Kafaro?"
„Každý den."
„A vidíš tu bohyni, co já?"
„Samozřejmě." Tlemila se. „No teda. To byl kompliment? Už jsme si to vyříkali. Nic by z toho nebylo."
Pořád se usmívala, což bylo jedno z pozitiv, co na Kafaře oceňoval. V té době, kdy se stanice dozvěděla o rozvráceném vztahu s Nicole, se každý snažil najít mezery v harmonogramu, aby mohl Cade s Kafarou zůstat sám. Pitomci.
ČTEŠ
Cvičiště rebelů a lilií
FantasyVe společnosti predátorů vás každý divadelní divák upozorní na alfy se sklony k neovladatelné agresivitě, ale je třeba znát i další, mnohem větší, riziko: opatrnost nutná zejména, když narazíte na alfu, jehož hněvem je nevlídné ticho... Cade Zarak s...