7. Ztráty kontroly, nálezy touhy

71 8 0
                                    

Stačilo překročit práh a trefila ho mlhovinu všemožných vůní. Tisíc různých pachových stop, které se slily do jednoho velkého chaosu.

Ale nejsilnějším pachem se stalo vzrušení.

Podnik postavil svou pověst na stropním LED osvětlení sytě oranžové barvy. Také proto Oranžové doupě. Svým způsobem to tu bylo útulné, jen kdyby se Cade tak neošíval.

„Nemrač se," pověděla Kafara a na někoho mávla. Předtím mu řekla, že se nemusí bát své pověsti, protože lidé zde na nikoho neukazují a jména se zde neříkají. V této společnosti byly strip kluby temnější kolébkou komunity, ačkoliv jde o tabu téma, tak každý má své touhy. Přesto se říká: Není se za co stydět.

A kdo neodolal ženám, které na sobě měly hedvábné podprsenky, džíny a kovbojské klobouky. Což ho vykolejilo, protože se necítil jako úchyl.

„Jestli chceš, tak se můžeš dívat, ale musíš alespoň pít, to je tady podmínka."

Nasadil si kamennou masku. Neuvěřil, že ho Kafara k něčemu takovému donutila.

Cítil, jak mu rudnou uši. Odkašlal si.

Kafara se zazubila. Drcla do něj. „Ty jsi nervózní! Velký alfa vlk je nervózní!"

Když ženy zaslechly „alfa", některé z nich se otočily. Kruci. Ty klobouky. Ta peříčka. Korálky. Ty úzké džíny, vypracované nohy na podpatcích. Sladké parfémy. Vlčí i liščí pižma. Směs ráje.

Ke Kafaře přiběhla mladá žena, zjevně tanečnice, protože se na těch zabijáckých botách ploužila jako podmanivý žralok.

Kafara si ji přitáhla k tělu a políbila ji na tvář. „Ahoj, zlato. Máš se?"

Mladá žena zavlnila boky. „Jasně. Je mi ták dobře, protože před chvílí se pokazila klimatizace. Spousta holek to dnes asi zabalí dřív. Nechceš mě vystřídat?"

Něco na Kafařině tváři dívce napovědělo, že ne.

„Mám ti od matky vzkázat, aby ses někdy ukázala," vyčetla jí Kafara. Jako by dívka nic neříkala.

Cade zamrkal.

„Ano, ano," zašklebila se znechuceně tanečnice. „Aby po mně mohla zas vřískat, že? Ne, díky." Založila ruce v bok, prsty zahákla za poutka.

Kafara se rozesmála. „Musela jsem, sorry, ségra. Představuji ti mého kamaráda."

Tanečnice kmitla zrakem. Musela zvednout bradu, aby mu pohlédla do tváře, protože byla malého vzrůstu. Zářivě se usmála. „No teda, chlape. Vypadáš rajcovně."

Kafara se třásla smíchy, protože Cade reagoval tím, že ztuhl jak kuře v mrazáku.

Hudba natřásala dřevěné zdi, vibrovala se sladkým a teplým vzduchem a Cadeovi se v žaludku udělal uzlík. Ano, byl nervózní. Ani v představách ho nenapadlo, že skončí ve strip baru, protože svatá Kafara pravila, že si potřebuje vrznout. V klubu. Do klubu. Prostě klub.

Navíc cítil pohledy hladových žen, což ho dostávalo do ještě užších uliček vědomí. Celý ztuhl, protože se cítil v jakémsi ohrožení.

Udržoval se v relativním klidu, protože měl dojem, že kdyby se uvolnil, vyděsil by všechny účastníky svým pohledem. Když mu zezlátly oči, většinou všechny přinutil utéct.

Před dvěma minutami típl cigaretu a už měl chuť na další.

Kafara se se svou nejmenovanou sestrou o čemsi bavila, a když tanečnice odešla, Kafara se na něj zadívala. Přimhouřila oči.

Cvičiště rebelů a liliíKde žijí příběhy. Začni objevovat