Όσο κρατήσει part. 3

216 27 3
                                    

Πήρα το πρώτο ταξί που είδα στον δρόμο και του είπα που θα ήθελα να με πάει.. Μέσα σε κάποια λεπτά φτάσαμε στο προορισμό μας..

Εσύ :Ευχαριστώ πολύ.. Πόσο κοστίζει;
Ταξιτζής :6€ δώσε μου 5€ (μου είπε χαμογελώντας μου.)
Εσύ :Ορίστε.! Αντίο σας

Είπα και έκλεισα την πόρτα του συνοδηγού..
Κατευθύνθηκα προς την τεράστια είσοδο του πανεπιστημίου όπου εκεί ήταν η Αγγελική.

Αγγελική :Καλημέρα αγάπη μου!
Εσύ :Καλημέρα.. Τι κάνεις;
Αγγελική :Είμαι καλά.. Παρά πολύ καλά.. Και θα είσαι και εσύ αν σου πω!
(Είπε πολύ χαρούμενη)
Εσύ :Θα είμαι και εγώ; Έλα πες τελείωνε..
(Είπα γεμάτη αγωνία)

Αγγελική :Λοιπόν θα στο πω μία και έξω.. Αν λυποθημησεις θα σε μαζέψουμε..
Εσύ :Θα μου πεις ή θα σκάσω;

Αγγελική :Έρχεται ο χαρρυ Ελλάδα μαζί με το συγκρότημα του σε λίγες μέρες.. Ουφ το είπα πως είσαι ?

(Το είπε τόσο γρήγορα που ίσα που πρόλαβα να τα ακούσω)

Αγγελική :Είσαι καλά ?γιατί δεν μιλάς;

Εσύ :Έρχεται; Όχι ψέματα μου λες αποκλείεται Αγγελική πες μου ότι κάνεις πλάκα..

(Είπα βουρκωνοντας και εκείνη με αγκάλιασε κατευθείαν)

Αγγελική :Είναι η ευκαιρία σου αγάπη μου.. Πρέπει να πας και να τον δεις..

Εσύ :Δεν θα με θυμάται καν..
Αγγελική :Αποκλείεται.. Με τέτοιο παρελθόν; Ποιος ξεχνάει τον πρώτο του έρωτα;
Εσύ :Είναι διάσημος..

(Χτύπησε το κουδούνι για την πρώτη ώρα)

Αγγελική :Ηρέμησε και έλα πάμε στο μάθημα και τα λέμε στο διάλειμμα τα υπόλοιπα..

Γνέφω και μπήκαμε στο μάθημα.

Πέρασε η πρώτη Η δεύτερη η τρίτη και γενικά όλες οι ώρες και εγώ σκεφτόμουν εκείνον.. Κοιτούσα τον καθηγητή αλλά μόνο τα μάτια μου ήταν εκεί το μυαλό μου ήταν σε αυτόν.. Πέρναγαν διάφορες εκδοχές στο μυαλό μου για την συνάντηση μας.. Και όλες κακίες..

Γύρισα σπίτι μου μετά το μάθημα και ξεκίνησα να μαγειρεύω ένα εύκολο φαγητό μιας και σε λίγο θα ερχόντουσαν και οι υπόλοιποι..

Κατέληξα σε μακαρόνια με τυρί ένα εύκολο φαγητό και πολύ νόστιμο.. Μόλις τα τελείωνα άκουσα την πόρτα πήγα νοιάζει και ήταν η μητέρα μου..

Μαμά :Μμ τι φτιάχνεις και μυρίζει έτσι;
Εσύ :Ωραία ή χάλια;
Μαμά :Πανέμορφα..
Εσύ :Έκανα μακαρόνια με τυρί.. Μέχρι να έρθει ο Βαγγέλης θα είναι έτοιμα..

Μαμά :Μάλιστα.. Πως πήγε το μάθημα;
Εσύ :Καλά.. (Είπα και κοίταξα αλλού)
Μαμά :Μμ έγινε κάτι δεν σε βλέπω και πολύ καλά..
Εσύ :Έμαθα κάτι! Και ταραχτεικα..
Μαμά :Έρχεται ο Harry αυτό δεν είναι;
Εσύ :Ναι.. Το έμαθες;
Μαμά :Σήμερα.. Εσύ δεν έπρεπε να ήσουν χαρούμενη ?
Εσύ :Είμαι.. Δεν ξέρεις πόσο απλά φοβάμαι αν δεν με θυμάται; Το σκέφτεσαι; Αν με έχει ξεχάσει;
Μαμά :Δεν σε έχει είμαι σίγουρη.. Και να δεις ότι έρχεται για εσένα παρόλο που πέρασαν τόσα χρόνια.
Εσύ :Ναι καλά σενάριο επιστημονικής φαντασίας..
Μαμά :Η συναυλία θα γίνει το Σάββατο.. Το εισιτήριο μπροστά και για Vip κάνει 330€ είμαι διαθετιμενη να στα δώσω.. Έψαξα και έμαθα..

Εσύ :Είναι τόσα πολλά λεφτά.
Μαμά :Τα αξίζεις αγάπη μου.. Εξάλλου δώρο που πέρασες στο πανεπιστήμιο δεν σου έκανα..
Εσύ :Σε ευχαριστώ τοοοοοοοοοοοοοοοοοσο πολύ..

(Είπα και την αγκάλιασα πολύ σφιχτά τότε άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα ο Βαγγέλης και μας είδε έτσι αγκαλιά και εμένα βουρκωμενη)

Βαγγέλης :Κάτι μου λέει πως μάθατε τα νέα..

Δεν μίλησα δεν έκανα τίποτα απλά πήγα και τον αγκάλιασα..

Βαγγέλης :Έκανα κάτι άλλα αν μαθευτεί και με βγάλουν φλώρο το γυρνάω πίσω..

(Είπε και με κοίταξε)

Εσύ :Τι έκανες;

Βαγγέλης: Σου πήρα κάτι με τις οικονομίες μου.. (Είπε και έψαχνε στην τσάντα του μέχρι που έβγαλε να εισιτήριο.. Εισιτήριο για τον Harry.. Και..Και Vip)

Βαγγέλης :Με το που το έμαθα έτρεξα και στο πήρα... Ήξερα ότι θα το ήθελες πολύ. Και θυμάμαι πως ήσουν όταν φύγαμε από Λονδίνο.. Και έτσι στο πήρα..

(Έβαλα τα κλάματα και τον αγκάλιασα τόσο μα τόσο σφιχτά)

Εσύ :Σε ευχαριστώ τόσο πολύ πραγματικά.. Δεν ξέρω πόσο σε αγαπάω..

Βαγγέλης :Τίποτα αρκεί α μην μου λερωσεις το μπλουζάκι με δάκρυα δεύτερον να μαθευτεί και τρίτον ένα Γειά απο μένα..

Χαμογέλασα και τον φίλησα στο μάγουλο..

Μαμά :Βαγγέλη είσαι πολύ καλό παιδί να ξέρεις και για αυτή η χειρονομία θα σου κάνω αυτό που μου έλεγες τόσο καιρό..

Γουρλωσε τα μάτια του.

Βαγγέλης :ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΣ IPHONE?

Η μαμά Γνέφει χαμογελώντας και ο Βαγγέλης άρχισε να χοροπηδάει ενώ εγώ ήμουν αγκαλιά με το εισιτήριό..

....
Μετά από μια εβδομάδα!
....

Ορίστε και το πάρτ 3 ελπίζω να σας άρεσε... Σχολιάστε εντυπώσεις!

'' όσο κρατήσει ''Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ