Όσο κρατήσει part 7

189 22 3
                                    

Αλλά παραμέναν να με κοιτούν με τον ίδιο τρόπο!!

Niall :Εμμ.. Γκουχου Γκουχου..

Είπε προσπαθώντας να μας τραβήξει την προσοχή..

Harry :Τι θες γαμω;
Niall: Ηρέμησε ρε..

Είπε και με κοίταξε!!

Louis: Harry βλέπω ξέρεις την κοπέλα.. Λογικά είναι η πρωταγωνίστρια του little things! Σωστά;

Είπε και ο Harry διστακτικά απάντησε ενώ τον κοιτούσα γεμάτη απορία..

Harry :Ναι..

Τότε μπήκε μέσα ο manager έξαλλος και πλησίασε τον Harry!!

Manager :Τι ήταν σήμερα όλα αυτά Harry? Ξεχνάμε τα συμβόλαια όλα ?Και επιτέλους μάθε τρόπους σε αυτόν τον Ρίτσαρντ..

Είχα μείνει.. Του δημιούργησα πρόβλημα ακόμα δεν με είδε.. Κατέβασα το κεφάλι..

Εσύ :Εμ εγώ καλύτερα να πηγαίνω..

Είπα και έκανα κίνηση.. Μάταια ο Harry με έπιασε από τον ώμο και με πήρε αγκαλιά.

Harry :Θα κάτσεις εδώ άλλος θα φύγει..
Manager :Εσύ είσαι.. Η κοπέλα που.. Που.. Harry? Τι είναι όλα αυτά..

Liam :Θέλουμε και εμείς εξήγηση τόσα χρόνια υποψιαζομασταν για ένα κορίτσι αλλά...

Louis: Εσείς έχετε ιστορία..

Harry :Είχαμε.. Παλιά

Είπε και με κοίταξε είχα κοκκινήσει και δεν μιλούσα κοιτούσα μόνο εκείνος που μιλούσαν..

Manager :Αν αξίζει χεσε τα συμβόλαια..

Harry :Τι;

Manager :Harry και.. Και;

Είπε και με κοιτούσε για να του πω το όνομα μου άνοιξα το στόμα μου αλλά δεν μπορούσα να βγάλω αχνά..

Harry :Ιωαννα την λένε.. Είμαι σίγουρος δεν μπορεί να μιλήσει.. Την ξέρω πολύ καλά..

Είπε και αμέσως εμφανίστηκε ένα χαμόγελο στα χείλη μου!!

Zayn :Περιμένουμε μια εξήγηση.

Harry :Λοιπόν..

Είπε και καθίσαμε μαζί σε έναν καναπέ απέναντι από τους άλλους ώστε να μας βλέπουν όλοι..

Harry :Η Ιωάννα παλιά εμένα Λονδίνο ήταν γειτόνισσα μου.. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου την ήξερα και επίσης ήμουν ερωτευμένος μαζί της.. Ποτέ δεν είχα πει τίποτα.. Άκουγα ποιος της άρεσε και έδινα και συμβουλές.. Πάντα ήθελα να είμαι εγώ αντί για αυτούς αλλά τα σεβόμουν..Ήμουν 16 και εκείνη δεκαπέντε δεν άντεχα ήθελα να της τα πω όλα αλλά ήμουν τόσο δειλός η μάλλον μαλακας δεν ήθελα να χαλάσει η φιλιά μας.. Μια μέρα είχαμε βγει βόλτα και μου ανακοίνωσε ότι μετακομίζει Ελλάδα.. Το τέλος! Και είπα η τώρα η πότε της έκανα ερωτική εξομολόγηση.. Χωρίς ούτε καν σκέψη αλλά με φίλησε και έφυγε.. Δεν απάντησε πότε..

Είπε και με κοίταξε όπως και οι άλλοι..

Εσύ :Δεν απάντησα πότε γιατί την επόμενη μέρα φύγαμε..Ένιωθα τα ίδια φοβήθηκα.. Πόνεσε στην σκέψεις οτιδήποτε καιρό τα κρατουσαμε και ότι τώρα στο τέλος θα τα λέγαμε πριν φύγω τσάμπα πόνος σκέφτηκα.. Αλλά τα είπα δεν τα είπα ο πόνος είχε μείνει μάθαινα τα πάντα για εκείνον.. Αλλά τον έβλεπα χαρούμενο και ήμουν περήφανη για αυτόν εδώ που έχει φτάσει..

Ο Harry είχε μείνει και με κοιτούσε.. Δεν ήξερε ότι ένιωθα βασικά ότι νιώθω πράγματα και έπεσε από τα σύννεφα.. Μας κοιτούσαν όλοι και την σιωπή την έσπασε ο Harry!

'' όσο κρατήσει ''Donde viven las historias. Descúbrelo ahora