Στο προηγούμενο πάρτ είχα κάνει κάποια λαθάκια επειδή χρησιμοποιώ τ9 ελπίζω να βγάλατε νόημα...
*Σάντουιτς =Σάλτο
Τότε ο Harry έκανε ένα σαλτο και μπήκε μέσα στο πλήθος.. Κορίτσια ορμιξανε πάνω του και εγώ απλά τον κοιτούσα προσπαθούσε να με πλησιάσει.. Η Αγγελική με κοιτούσε κόντευα να λυποθημησω.. Ο Harry με κοιτούσε μέσα στα μάτια.. Δεν το άντεχα τα έκλεισα και άκουγα την βουί μέχρι που όλα σιωπασαν μου φάνηκε περίεργο τα ξανά άνοιξα και τον είδα μπροστά μου να στέκεται και και όλοι να μας κοιτούν. Στις τεράστιες οθόνες πλέον ήμουν εγώ και ο Harry.
Harry:Ήρθες.. Το ξερα ότι θα ερχόσουν..
Εσύ :Harry?Harry :Πρέπει να φύγω σε περιμένω στα back stage..
Είπε και ξανά ανέβηκε στην σκηνή..Με κοιτούσαν όλοι στις μισές γιγάντιες οθόνες εγώ στις υπόλοιπες εκείνος.. Μέχρι που ο Liam τα διέκοψε..
Liam :Μετά από αυτά τα περίεργα Χαχα Ας ξεκινήσουμεεεεεε!!!
Είπε και ξεκίνησαν να χορεύουν και να κάνουν διάφορες τρελές.. Τραγουδούσαν και ο Harry με κοιτούσε στα μάτια.. Με ξεχώριζε από το πλήθος και ένιωθα την καρδιά μου έτοιμη να σπάσει από τους χτύπους.. Πέρασε 1 ώρα Και η συναυλία τελείωσε. Πλέον τα άτομα με τα εισιτήρια Vip ήταν ήδη στα back stage ενώ οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να βγουν.. Το στάδιο άδειασε και τα back stage επίσης η Αγγελική έφυγε και μου είπε διάφορα για να είμαι καλά.. Τα πόδια μου έτρεμαν.. Έφτασαν έξω από το δωμάτιο του back stage και μια ξανθιά κυρία με είδε..
Κυρία :Νομίζω πως μόνο εσείς έχετε μείνει.. Περάστε..
Είπε και μπήκα μέσα η αλήθεια είναι ότι άργησα να το πάρω απόφαση μέχρι που μπήκα.. Τα αγόρια ήταν ξαπλωμένη σε μερικούς καναπέδες ενώ ο χαρρυ φαινόταν νευρικός και κάτι έκανε στο κινητό του..
-Από εδώ και πέρα μιλάνε και καλά αγγλικά -
Κυρία :Συγνώμη απλά η δεσποινίδα ήρθε τώρα και είναι Vip
Είπε και τα αγόρια σήκωσαν το πρόσωπο τους.. Ο χαρρυ μόλις με είδε πετάχτηκε και ήρθε μπροστά μου..
Harry :Νόμιζα πως έφυγες.. Πως το μετάνιωσες..
Εσύ :Ήμουν έτοιμη να πω την αλήθεια!! .. Αλλά ήθελα να σε δω..
Harry :Χαίρομαι που ήρθες. Μου έλειψες τόσο πολύ..
Είπε και με αγκάλιασε οι υπόλοιποι μας κοιτούσαν ενώ εγώ έμεινα.. Μετά τα διστακτικά λόγια αυτή η αγκαλιά γεμάτη συναισθήματα.. Την περίμενα τόσα χρόνια και να που ήρθε η στιγμή.. Με έβγαλε από την αγκαλιά του και με κοίταξε στα μάτια.. Το απόλυτο χάος.. Η ζωή και ο θάνατος μέσα στα μάτια του.. Φαινοντουσαν πληρωμένα.. Αγριευτεικα αλλιώτικα με εκείνα που ήξερα.. Αλλά παραμέναν να με κοιτούν με τον ίδιο τρόπο..
Part 6.....
Is soo small I know..
Ελπίζω να σας άρεσε;)
CZYTASZ
'' όσο κρατήσει ''
Fanfictionπερίληψη : Ένα ζευγάρι με δυνατό παρελθόν ξανά συναντιέται.. Ανάβει ξανά το πάθος τους ο ένας για τον άλλο όσο και επικίνδυνο είναι αυτό.. Το αγόρι είναι διάσημος τραγουδιστής με σκοτεινό παρελθόν και η κοπέλα είναι φοιτήτρια αγγλικής φιλολογίας.. τ...