Το συνέχισε και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό..
Άρχισα να ανατριχιάζει όλο μου το σώμα..
Ο Harry με είχε ακόμα αγκαλιά και εγώ είχα τυλίξει τα πόδια μου γύρο από την μέση του ενώ εκείνος πλέον με χουφτωνε στα οπίσθια.. Μπήκαμε μέσα και ο Harry με έβαλε το κρεβάτι πέφτοντας από πάνω μου..Σταμάτησε και με κοίταξε στα μάτια ένιωθα την αναπνοή μου στο πρόσωπο μου..
Harry:Είσαι τόσο όμορφη.
Είπε και χαϊδεύε το πρόσωπο μου!
Εσύ :Harry..
Είπα και χαμογέλασα ο Harry συνέχισε το φιλί και μου έβγαλε την μπλούζα αμέσως κοκκινισα και γέλασε.. Έβγαλε το πουκάμισο του και άρχισε να με φιλάει στο V του σουτιέν μου.. Καθώς με φιλούσε εκεί μικρά βογκιχτα έβγαιναν από το στόμα μου.. Μου ξεκουμπωσε το παντελόνι και επίσης έβγαλε και το δικό η θέα του Harry με μόνο το μποξερακι ήταν πολύ πιο σεξυ από όσο φανταζόμουν..
Harry :Σαγαπαω τόσο πολύ γαμωτο..
Εσύ :Και εγώ HarryΕίπα και σηκώθηκα και τον πλησίασα..
Με φίλησε στο στόμα και έπειτα στο λαιμό μετά στον ώμο και μετά ο Harry με κόλλησε πάνω του απότομα.. Και με χουφτωσε με αυτή την επαφή ένιωσα την στηση του Harry κάτι που πραγματικά με έκανε να κοκκινισα πάρα πολύ ένιωθα την φουντωση..Harry :Ιωαννα.. Είσαι ακόμα παρθένα;
Ξαφνιάστηκα με την ερώτηση του και τον κοίταξα στα μάτια.. Δεν μίλησα.. Αλλά κατάλαβε
Harry :Είσαι τόσο όμορφη πως γίνεται αυτό;
Εσύ :Όσο ηλίθιο και αν ακούγεται σε περίμενα.. Εσύ.. ?
Harry :Εγώ δεν είμαι..
Εσύ :Όοο..Είπα και ένιωσα την καρδιά μου να σπάει...
Harry :Σαγαπαω ιωαννα πραγματικά σαγαπαω και θέλω να στο δείξω.
Είπε και με έβαλε στο κρεβάτι ξεκουμπονωντας το σουτιέν μου... Ο Harry έμεινε στην θέα του στήθους μου.. Δάγκωσε το κάτω χείλος του και εγώ παρατηρούσα την κάθε του κίνηση.. Άρχισε να πιπιλαει το στήθος μου αφήνοντας υγρά φιλιά και να το χουφτώνει ελαφρώς..
Είχα κλείσει πλέον τα μάτια και το απολαμβανα..
Έπειτα άρχιζε να μου κατεβάζει το εσώρουχο.. Μόλις το κατέβασε έβαλα αμέσως τα χέρια μου μπροστά..Πάρτ 12
ΧΧ πάρτΤο επόμενο (13) θα είναι ακόμα πιο πολύ.. Vote and comments please ❤
Και εννοείται ευχαριστώ για τον χρόνο σας ❤
STAI LEGGENDO
'' όσο κρατήσει ''
Fanfictionπερίληψη : Ένα ζευγάρι με δυνατό παρελθόν ξανά συναντιέται.. Ανάβει ξανά το πάθος τους ο ένας για τον άλλο όσο και επικίνδυνο είναι αυτό.. Το αγόρι είναι διάσημος τραγουδιστής με σκοτεινό παρελθόν και η κοπέλα είναι φοιτήτρια αγγλικής φιλολογίας.. τ...