oso krathsei 13

20 0 0
                                    

Μου εβγαλε το κατω μου εσωρουχο και ασυναισθητα εβαλα τα χερια μου..
Εφυγε ενα μικρο γελακι απο τα χειλη του ,
Εσκιψε μου εδωσε ενα απαλο φιλι και με αγκαλιασε.

Harry: Αν δεν θελεις μπορω να το σταματησω..Δεν θελω να σε κανω να νιωσεις αβολα. Θες;

Εσυ: Harry ..απλα ειναι πρωτη φορα..δεν..δεν ξερω τι να κανω..εχω μπλοκαρει νομιζω ..δεν νομιζω να σου αρεσει..

Ειπα κατσουφιαζωντας..αμεσως εβαλε το προσωπο μου αναμεσα στα χερια του και με εκανε να τον κοιταξω στα ματια..

Harry: Ειμαι σιγουρος οτι θα μου αρεσει..και δευτερον θα σε καθοδηγησω εγω..ενταξει;

Με ρωτησε και εγνεψα ..Ο Harry αρχισε παλι να με φιλαει στον λαιμο και αυτη την φορα με το ενα του χερι να τρυβει την περιοχη μου κυκλικα και αναμεσα σε καποια δευτερολεπτα να την πιεζει και λιγο παραπανω..Πρωτη φορα νιωθω ετσι και μαλλον φαινεται νιωθω να μην μπορω να ανοιξω τα ματια μου απο την απολαυση εννω ελαχιστα χαμιλα βογκιχτα βγαινουν απο το στομα μου..Ο Harry κατα την διαρκεια απλα με κοιταει και νιωθω λες και χαζευει..σκυβει στο αυτη μου ..

Harry: Εισαι οτι πιο σεξι εχω δει ποτε..δεν μπορεις να φανταστεις τι μου εχεις κανει αυτη την στιγμη..

Ειπε και πηρε το ενα μου χερι και το εβαλε πανω την στιγμη μου..το απομακρυνα κατευθειαν γιατι ντραπηκα και κοκκινησα..ο Harry με κοιταξε και γελασε..

Harry:δεν χρειαζεται να με ντρεπεσαι..οτι κανουμε σημερα μενει μεταξυ μας αγαπη μου..

Εγνεψα και ξανα πηρε δισταχτηκα αυτη την φορα τκ χερι μου αλλα δεν τκ πηρα αρχισα να τον τρυβω εξω απο το εσωρουχο του και εβλεπα τον Harry σαν να παραλλυει το σωμα του .. με κοιταει και αρχιζει να με φιλαει στον λαιμο..

Harry:Σαγαπαω γαμωτο μου.

Ειπε καξ υσχορησε μεσα μου 2 δαχτυλα ..γουρλωσα τα ματια στην αρχη απο τρομο και επειτα απο ευχαριστηση..το συνεχισε για αρκετη ωρα καθως εβλεπε οτι μου αρεσε προσθεσε ακομη ενα και το σταματησε εκει..με σηκωσε και με εβαλε να γονατησω μπροστα στα ποδια του ενω εκεινος καθησε στο κρεβατι..
Τον κοιτουσα και περιμενα εντολες του..πλεον ακι οι δυο ημασταν ημιγυμνη..
Ο Harry κατεβαζει το εσωρουχο τελειως και το πεταει κατω..μενω στο θεαμα και απλα κλεινω τα ματια μου ...

Harry: Μωρο μου δωσε μου τα χερια σου..
Εσυ:Harry ντρεπομαι..
Harry: δεν χρειαζεται ματακια μου.

Ειπε και μογ πηρε τα χερια ..ανοιξα τα ματια μου και αρχιζα να κουναω τα χερια μου πανω κατω στην στηση σου..ο harry ειχε κλεισει τα ματια και το απολαμβανε..

Harry: βαλτο στο στομα σου..
Λεει και σκαλωνω..τι λεει; ειναι περιεργο..απαλ τον κοιτουσα και δεν εβγαλα αχνα..

Harry:Ιωαννα..

Με παρακαλαμεσαι..
Ε καξ αυτο εκανα αρχισα τον φιλαω στο μωρο του και επειτα το εβαλα ..προσπαθουσα να το κανω κσο πιο καλα μπορουσα..ο Harry μου κρατουσε τα μαλλια και ειχε γυρει το κεφαλι του πισω και ψυθηριζε το ονομα μου ..σε καποια φαση με γουρλωνει τα ματια..

Harry: σταματα θα τελειωσω γαμωτο..

Ειπε και απομακρυνθηκα τελειως..

Εσυ:οο.

Ο Harry χαμογελασε και απλωσε τα χερια του για να με λαρει αγκαλια..παω κοντα του και με αγκαλιαζει..

Harry: πρωτη φορα το εχω παθει αυτο με κοπελα να με κανει να νιωθω οτι τελειωνω μονο απο πιπα....

Ενταξει πλεον ειμαι κατακοκκινη και δεν ξερω τι να απαντησω..πριν προλαβω να πω κατι ο harry με ξανα ξαπλωνει στο κρεβατι και αυτη την φορα αρχιζει να με φιλαει στο V της κοιλιας μου και ενα ριγος διαπερναει το σωμα μου..

'' όσο κρατήσει ''Where stories live. Discover now