Όσο κρατήσει part 5

188 22 5
                                    

Σάββατο!

Ιωάννα.. Ιωάννα ξυπνά.. Ιωάννα είναι 2 το μεσημέρι.. ΙΩΆΝΝΑ ΞΥΠΝΆ..

Άκουσα αυτά και έπεσα από το κρεβάτι..

Εσύ :Τι στο..

Είπα ανοίγοντας τα μάτια μου και κοιτώντας μία Αγγελική γεμάτη ενέργεια..

Αγγελική :Νόμιζα ότι είχες πέσει σε κόμμα..

Εσύ :Δύο φορές να με ξανά ρίξεις έτσι δεν θα το γλιτώσω να είσαι σίγουρη..

Είπα και ξύπνησα αγουρο-ξυπνημένη!

Αγγελική :Είναι η μέρα σου.. Θα τον δεις και κάνεις έτσι;

Εσύ :Φοβάμαι..

Είπα και κάθισα στο κρεβάτι μου περνώντας ένα αρκουδάκι αγκαλιά..

Αγγελική :Είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε καλά..

Είπε και μου έσφιξε το χέρι..

Αγγελική :Λοιπόν ας αλλάξουμε κλίμα.. Έμαθα νέα! Τα αγόρια και ο Harry μένουν στο Acropolis palace από εχθές το βράδυ και αν είσαι έτοιμη σε δύο ώρες θα προλάβουμε να περάσουμε και από εκεί.. Η συναυλία είναι σε 6 ώρες

Εσύ :Ωραία.. Αλλά δεν ξέρω αν θέλω να πάμε από το ξενοδοχείο τους καλύτερα κατευθείαν στην συναυλία.. Η αδερφή σου;

Αγγελική :Θα την δούμε εκεί με τις φίλες της..

Εσύ :Ωραία ωραία.. Φουυυ Φουυυ. Οπότε ξεκινάμε ?

Αγγελική :Αχα.. 

Είπε και ξεκίνησε να με φτιάχνει.. Ισιωσε τα μαλλιά μου προκα με έβαψε (μάσκαρα αρκετή, μία μεσαία γραμμή αίλαϊνερ και ενα μωβε ματ κραγιόν)

Αγγελική:Είσαι υπέροχη! Τώρα μόνο να ντυθείς μας μένει..

(εκείνη ήταν ήδη έτοιμη)

Εσύ :τζιν, φούστα ή σορτσάκι με την μπλούζα ?

Αγγελική :Εμ το μαύρο το ψηλομεσο το τζιν με τα σκισηματα.. Και για παπούτσια τα Nike σου!

Εσύ :Okay!!

Είπα και ξεκίνησα να ντυνομαι. Πέρασαν τρεις ώρες και ξεκινήσαμε για το στάδιο.. Πρώτα όμως πήγαμε να φάμε κάτι για ήταν ήδη 6 και δεν είχαμε φάει τίποτα απολύτως..
Μόλις φάγαμε αυτά που παραγγείλαμε (MacDonald) ήταν ήδη 7:15 στις 7:30 ήμασταν στο στάδιο..

Στο στάδιο

Ένα πλήθος από κόσμο γεμάτο χαρά ανυπομονησία χαμόγελα.. Αληθινά χαμόγελα και δάκρυα χαράς περίμενε στην ουρά για να δείξει το εισιτήριό τους.. Μεγάλα μικρά κορίτσια αγόρια γονείς και μερικοί παππούδες ήταν στην ουρά.. Ο κόμπος στο στομάχι ανέβαινε καθώς πλησίαζε η ώρα.. Μπήκαμε μέσα πρώτη θέση.. Βρήκαμε την αδερφή της Αγγελικής και καθίσαμε μαζί της... Περιμέναμε αρκετά οσπου το στάδιο ήταν γεμάτο.. Και τα φώτα έκλεισαν..

'' όσο κρατήσει ''Where stories live. Discover now