Treće poglavlje

1.5K 75 0
                                    

Pošto je avion postigao određenu visinu, pilot im je saopštio da mogu odvezati sigurnosne pojaseve i da će let do Las Vegasa trajati nešto manje od sat vremena. Otkako su se ukrcali, Samanta jedva da je progovorila.

Pošto je pristala da mu bude supruga na godinu dana, Blejk je brže-bolje organizovao venčanje u kapeli u Gradu greha. Verovao je da će naizgled romantično venčanje u kapeli u Vegasu očevim advokatima delovati mnogo zakonitije od onog u gradskoj kući.

Blejk je otkopčao pojas i ustao sa sedišta. Otišao je do bara svog privatnog mlažnjaka i izvadio bocu šampanjca iz posude s ledom. Dok ju je otvarao, bacio je pogled prema svojoj novopečenoj verenici. Zamišljeno je gledala kroz prozor s prstima čvrsto prepletenim u krilu. Čudno, on je taj koji ženidbom stavlja sve na kocku, ali je ona ta koja se unervozila. „Možda će te ovo malo opustiti," rekao je i dodao joj visoku čašu sa šampanjcem.

„Zar je toliko očigledno da sam nervozna?"

„Zglobovi prstiju su ti pobeleli od silnog preplitanja."

Samanta je popila polovinu svog šampanjca u jednom gutljaju. „Nikad nisam želela da budem glumica."

„Kladim se da bi ti u Holivudu debelo platili da svoj prelepi glas pozajmiš nekoj kreštavoj glumici."

„Eh, da sam dobila po dolar svaki put kad su mi to rekli, danas ne bih imala novčanih problema."

Složio se s tim. „Stvarno imaš neverovatan glas."

Samanta je skrenula pogled prema prozoru da Blejk ne bi video da su joj se obrazi zarumeneli. „Mislim da će ovaj kao bajagi brak bolje funkcionisati ako jedno drugom ne budemo davali ovakve komplimente."

„Verovatno si u pravu, ali oboje smo se složili da budemo iskreni jedno prema drugom. Evo, javno priznajem da u životu nisam čuo zavodljiviji glas."

Okrenula je glavu prema njemu. Očigledno, ovo priznanje mu se isplatilo budući da je proizvelo navalu rumenila na njenim obrazima, koje ju je učinilo prosto neodoljivom.

Ali umesto da mu zahvali, Samanta je ispila svoj šampanjac i hladno izgovorila: „Ne mogu da se odlučim da li da ti zahvalim na toj gluposti, ili da te zamolim da ubuduće manje lupetaš."

„Ovo je baš zabolelo."

„Tražio si da budem iskrena."

Ispratio je pogledom kako izuva cipele s visokim potpeticama i proteže svoje vitke noge prema sedištu. Primetio je da su joj prsti ruku ponovo poprimili ružičastu boju, na osnovu čega je zaključio da ju je opustilo to što ga zadirkuje. Nije znao kako da se nosi s tim. „Ti si druga osoba u mom životu koja me je nazvala glupanom. Prvi je bio Karter."

„Tvoj najbolji prijatelj?"

„Moj jedini pravi prijatelj."

„Ko bi rekao! Mislila sam da svi bogataši imaju mnogo prijatelja."

„Novac privlači ljude, ali ne stvara prijateljstva."

„Slažem se s tim. Pretpostavljam da Karter zna za nas. Mislim, za naš dogovor."

„Zna."

,,A šta je s tvojim devojkama? Da li one znaju za ovu ženidbu?"

Sad je njemu postalo neprijatno. Mada će brak sa Samantom biti potpuno lažan, ipak mu je bilo malo neprijatno da sa svojom budućom suprugom razgovara o svom ljubavnom životu.

„Da sam im rekao da se ženim, to bi bilo isto kao da sam pozvao urednika najtiražnijeg tabloida i dao mu intervju za naslovnu stranu." Blejk je ustao i dopunio im čaše.

Nevesta do sredeWhere stories live. Discover now