Trinaesto poglavlje

1.2K 68 0
                                    

Otišla je. Dođavola, ostavila ga je zbog jedne glupe greške koju je počinio.

Žene su emotivna bića. Pogotovo kad su trudne, razmišljao je Blejk. Naljutila se i sad joj je potrebno malo vremena da se izduva. Čim se smiri, vratiće se.

Pa ipak, kako su se minuti pretvorili u sate, a sati u celo popodne, Blejk je shvatio da je đavo odneo šalu i da je njegova greška očigledno mnogo više pogodila Samantu nego što je mislio.

Kad je kasno po podne zazvonio telefon, skočio je da se javi.

„Samanta?"

„Džef je. Izvini, pozvaću te kasnije ako očekuješ drugi poziv."

Advokat je bio poslednja osoba s kojom je želeo da razgovara.

Blejk je zavrteo čašu viskija u ruci i sasuo tečnost boje ćilibara u grlo.„Hajde, kaži šta imaš", kiselo je izgovorio Blejk.

„Jesi li dobro? Zvučiš kao da su ti svi pomrli."

„Baš ti hvala."

„Dobro, shvatam da nisi raspoložen za ćaskanje. Samo sam hteo da ti javim da je moj insajder danas video Vanesu i Samantu u tržnom centru. Ako mu je verovati, Vanesa je bila agresivna prema tvojoj ženi, posle čega je ona izjurila iz prodavnice prilično uzrujana."

Vanesa?

„Da li je tvoj čovek čuo o čemu su razgovarale?"

„Nije. Nije bio dovoljno blizu. Šta se dešava? Da li je sve u redu?"

Blejku je tek tada sinulo. Dakle, tako je Sem saznala za testament! Vanesa je morala nekako saznati za tu klauzulu. Ali kako? Onda mu je pred očima sevnula ona fotografija. „Jebem ti! Ona žena..."

„Koja žena?"

„Ma, ona s fotografije s Vanesom. Sekretarica. Zove se Leona. Ne, nije Leona... Neo... Naomi ili tako nekako. Sad sam se setio odakle je znam. Ona je sekretarica kod Parkera!", uzviknuo je Blejk i lupio se rukom po čelu. „Vanesa poznaje sekretaricu iz Parkerove advokatske kancelarije, Džef."

„Hoćeš da kažeš da tvoja bivša poznaje Parkerovu desnu ruku?"

„Što znači da Vanesa od početka zna sve stavke iz testamenta mog oca. Nije nikakvo čudo što je toliko zapela da postane vojvotkinja!"

„Misliš li da je ona platila nekom da postavi kamere u Samantinu kuću?"

„Dajem glavu da jeste."

„Šta je rekla tvojoj ženi?"

„Dovoljno toga da me Samanta napusti." Nije bilo razloga da uvija situaciju u oblande. Ionako bi Džef bio prvi kome bi saopštio da je upao u nevolju sa zakonom.

„Napustila te je? Otkud to?"

„To sad nije važno. Javiću ti se za nekoliko dana. U međuvremenu, sastavi pismo Parkeru kojim ćeš ga obavestiti da je zbog curenja informacija iz njihove kancelarije povređena poverljivost podataka i da su zbog toga sva njihova dokumenta ništavna i nevažeća. Mogao bi čak sastaviti i tužbu protiv njih."

Dođavola. Pretvorio se u pravog tiranina. Po tom pitanju, nije ništa bolji od svog oca. Umesto da razmišlja kako da vrati ženu i dete, on misli na pravne ishode i svoje interese.

„U stvari, kad bolje razmislim, nemoj. Zapravo želim da uradiš nešto drugo."

Blejk mu je izdiktirao preko telefona svoje želje, precizno i detaljno, da ne bi došlo do neke zabune.

Posle sat vremena, seo je za laptop u svojoj kancelariji. Otvorio je internet pretraživač nadajući se da će tamo pronaći veb-sajt preko kog je Samanta rezervisala kartu za let u Kaliforniju. Međutim, kad je umesto veb-sajta neke avio-kompanije video da je njegova žena pretraživala stranice o kondomima, njihovoj efikasnosti i manama, duboko se zamislio.

Nevesta do sredeWhere stories live. Discover now