Četvrto poglavlje

1.3K 65 0
                                    

Dvadeset šest sati pošto su izgovorili sudbonosno ,,da", Samanta i Blejk izašli su iz njegovog privatnog aviona i suočili se s najezdom novinara. Srećom pa se setila da ponese velike naočare za sunce i njima sakrije zabrinutost na svom licu. Mediji se nisu nimalo promenili od hapšenja njenog oca. Ostali su jednako navalentni, dosadni i znatiželjni.

Blejk ju je zaštitnički obuhvatio oko struka i poveo je prema izlazu sa aerodroma. Bilo bi super kad bi neka holivudska zvezda napravila skandal, pa da se pažnja medija preusmeri na nju, pomislila je Samanta. U suprotnom, moraće sama da se bori s paparacima.

Dok su prolazili pored kolone novinara, Blejk im je kratko odgovarao na pitanja, izbacujući fraze poput ljubav mog života, oborila me je s nogu, zaljubio sam se do ušiju, i tome slično. Zvučao je toliko iskreno da bi mu i sama poverovala da nije do guše bila u ovoj prevari. U jednom trenutku, usnama joj je očešao uho i šapnuo joj: „Biće još gore u Evropi, zato probudi snoba u sebi i smeškaj se."

Nasmejala se i oslonila se na njega dok joj je on otvarao vrata automobila. Fotografija koja je uhvatila baš taj trenutak pojavila se na ekranima pet televizijskih kanala i osvanula na naslovnim stranicama čak četiri najtiražnija tabloida.

Na Samantino veliko iznenađenje, Blejkov najbolji prijatelj Karter izgledao je sasvim drugačije od njenog muža. I on je bio zgodan kao i Blejk, ali ne toliko muževan i, za razliku od tamnokosog Blejka, Karter je bio svetlokos i plavook. Ispostavilo se da je veoma pametan, pragmatičan i da je izuzetno duhovit. Dao joj je broj svog mobilnog telefona u slučaju da joj nešto zatreba za vreme Blejkovog odsustva.

Kao što je obećao, Blejk joj je dao ključeve svoje raskošne vile na brdu iznad Malibua, s koje se pružao očaravajući pogled na okean. Imanje oko kuće bilo je ogromno - čak hiljadu kvadratnih metara na četiri hektara zemlje. U vili je zatekla kuvaricu, sobaricu i batlera. Nil, Blejkov lični šofer, rukovodio je osobljem i stanovao je u gostinskoj kućici. Sudeći po gabaritima tog čoveka, slobodno je mogao da igra kvoterbeka u ragbi timu. Blejk joj je napomenuo da Nil radi i kao njegovo lično obezbeđenje.

Čim je ispratila muža i poželela mu srećan put, Samanta se vratila u svoju iznajmljenu kuću u gradu. Razmišljala je o tome kako je Blejkova odluka da nju uzme za suprugu bila veoma pametna. Čak i snažna osoba kao što je ona nije mogla da ostane ravnodušna prema njegovom bogatstvu. Okrenula je prsten na ruci i pogledala ga s divljenjem. „Ne želim ni da znam koliko si koštao", promrmljala je sebi u bradu. „Ionako ću morati da te vratim za pedeset šest nedelja, ali dotad ću da uživam u tebi."

U tom trenutku, ulazna vrata su se otvorila i Elajza je s praga doviknula:„Nemam komentar." Potom je zalupila vratima.

„Za ime sveta, dokle će nas ovi dosadni novinari opsedati?", rekla je ljutito i besno spustila tašnu na stočić.

„Otići će za dan-dva."

„Otkud znaš?"

„Znam. Već sam prošla kroz to. Mogu misliti koliko će tek publiciteta privući naš razvod!"

Elajza, njena bliska prijateljica i poslovna partnerka, spustila je novine na sto. Otvorile su se baš na stranici sa Seminom i Blejkovom fotografijom na kojoj se oboje smeju. „Odlično glumite. Delujete baš uverljivo."

Samanta se osmehnula. Uprkos tome što je želela da je mediji ostave na miru, dopale su joj se fotke koje su objavili. Uostalom, to su bile njene jedine venčane slike. „Ne izgledamo loše, a?"

„Loše? Izgledate kao golupčići."

„Kako uopšte oni izgledaju?"

„Srećno. Izvini što nisam bila tu kad te je Blejk dobacio", rekla je Elajza i podigla noge na stočić.

Nevesta do sredeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن