Otobüsün camından dışarıyı seyrederken, her zamanki gibi kulaklıklarım takılıydı.
Ezbere bildiğimiz yolu hızlıca geçerken, yeni şarkının başlamasıyla gözlerini sıkıca kapattım.
Daha ilk melodilerinden anladığım bu şarkı, benim ona ithafen söylediğim bir şarkıydı.
İf only ı could, ı'd make deal with god
And ı'd get him to swap our placesBunu dinlemek ne kadar canım acıtsa da bir türlü dinlemeyi bırakamadığım bir şarkıydı özellikle de son zamanlarda.
İF ONLY I COULD..
Düşüncelerim beni ele geçiriyor gibiydi, şarkının dizeleri bütün aklımı tarif ediyor ve ona söylüyormuşçasına bir hissiyat yaratıyordu.
İt's you and me
İt's you and me won't be unhappy.Ben chifuyu matsuno, 17 yaşındayım.
O ise hala 15, bir türlü 16 olamadı.
Asla da olamayacak, bunu bilmek acıtıyor.Neyse, mecburen bana dönmek zorundayız.
Bu senem, lisenin son senesi ve yeni okul yılı başlayalı çok olmuyor.Toman dağıldı, ve mikey herhangi bir çete kurmadı.
Takemichi gelecekte bir çete kuracağını söylemesine rağmen, mikey bunu yapmadı.Zaman çizelgesini etkileyen bazı olaylar olduğunu drakenden öğrendik.
Mikey uzun zaman sonra wakasayla konuşmuş, wakasa shinichiro öldükten sonra olanları anlatmış.
Neler anlattığını tam olarak bilmiyorum ama draken sadece şundan bahsetti "Shin seni böyle görmek istemezdi."
Dediğinde mikey'in gözleri büyümüş ve dolmuş.
Çeteden vazgeçtiğini ve en azından onu büyüten abisinin anısına sakin bir hayat yaşamaya çalışacağını söylemiş.Takemichi, en sonuna yapabileceği tek iyi geleceğin bu olacağını söyledi.
Bu yüzden geride kalanlar için endişelenmeden önümüze bakmaya çalışmamız gerektiğini söyledi, tabii ki de ben kimi kastettiğini biliyorum.
Yine de herkes yapamadığımı biliyor,
beni en iyi anlayan tek kişi draken oluyor.
Ama o da bir şekilde hayatına devam ediyor.Şu anda mikeyle görüşmüyoruz, ama takemichi gelecekte bütün olaylar daha da soğuduğunda aramızdaki boşlukların dolacağını söyledi.
Mikey şu an bildiğim kadarıyla, shinichiro'dan kalan motor dükkanını yeniliyor. Drakenle bu yüzden görüşmüşler.
Draken liseye emma öldükten sonra hiç gitmedi,
Sıkça tamir için gittiği bir motor dükkanında
işe başlayıp ayrı eve çıktı.1 ay içerisinde lisansını aldığında mikeyin yanında motor ustası olarak çalışabilecek, büyük ihtimalle ikisi bu şekilde devam edeceklerdir.
Şahsen ben kendimi mikey ile yüz yüze gelecek kadar hazır hissetmiyorum.
Yine de artık önümdeki yol dışında başka yolları umursadığım pek söylenmez, lisemi bitirip hızlıca üniversiteye gitmeliyim.
Artık annemle pek görüşmüyoruz, eskiden olduğu gibi sürekli bajilerdeyim.
Annesi, ryoko bana gerçekten iyi davranıyor.
Çoğunlukla yanlız kalmak istemiyor, bu yüzden sürekli annesinin deniz kenarındaki evine gidiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always and Forever♾️
FanfictionEvettt!!! ilk TokRev kurgumla karşınızdayımmm!! Kaç bölüm olacağı hakkında hiçbir fikrim yok, Kötü veya iyi bir son da olabilir emin değilim. Okuyacak herkese iyi okumalar dilerim!!!