\Alkolün verdiği huzur\

9 7 0
                                    

Sabah uyandığında başındaki ağrıyı ve yaşananları hatırlamasıyla oflayarak yatağından kalktı.

Camının kenarında olan kuşa bakarak onun sesini bir süre dinlendikten sonra duşa girmesinin iyi olacağına karar verdi.

Kısa bir duştan sonra hissettiği mide bulantısıyla birlikte mutfağa yöneldiğinde kahvaltı hazırlayan guren ve kahve içen baygın shinya'yı görmesiyle derin bir nefes alarak yanlarına geçti.

"Günaydın ikinize de."

"Günaydın tatlım"

"Günaydın chifuyu, omlet mi yersin yoksa haşlama yumurta mı?"

"Ben yumurtadan nefret ederim amca kalsın."

"Pirincinin yanına tofu yapabilirim istersen, birde hepimize jambon koyacağım ne dersin."

"Dolaptaki soya tofusu, yine de teşekkürler annem bayılır ona yapabilirsin."

Amcası onayladıktan sonra yine de yapmanın iyi bir fikir olduğunu düşünerek farklı bir tava çıkarttı ve dolaba yöneldiğinde o da kahve yapmak için makinayı çalıştırarak dolaptan süt aldı.

Kahveyi yapmasının arkasından sütü dolaba koyarken amcası seslendi.

"Tofuyla omlete lazım süt burda bırakır mısın?"

Chifuyu onayladıktan sonra shinyayla oturup karşılıklı sigara içterken sohbet etmeye başladılar.

"Çocuk düşünüyor musunuz, yani biliyorum daha her şey yeni ama sizden gerçekten iyi ebeveyn olur."

"Ben istiyorum ama shinya çocuklara biraz tahammül edemiyor zamanla bakacağız daha erken ilk zamanlarda."

"Bence kesinlikle evlat edinmelisiniz, kabaysam üzgünüm ama shinya amcamın biraz kendine güvenmediği için çocuk gibi bir sorumluğa karşı sıcak olmadığını düşünüyorum. Ama endişelenmen gereken bir sıkıntı yok, ebeveyn olmak zor lakin iyi bir insansan daha kolay. Eğer ileride bir sıkıntı yaşarsanız benimle konuşabilirsiniz, lisenin başından beri psikoloji ve çocuk gelişim dersi alıyorum kitaplarımda yardımcı olabilir."

"Gerçekten çok teşekkür ederim, ayrıca çok da kibarsın. Guren'in dediği gibi, en azından bir süre birbirimize ayırmamız gereken zaman var"

"Umarım en yakın zamanda bir kuzenim olur, evdeki en küçük olmak çok sıkıcı."

Sohbetin biraz daha ilerlemesinden sonra, annem de kafasındaki havluyu peteğin üzerine koyarak saçlarını düzeltti.

"Günaydınlar hepinize, ah yemeklerini çok özlemişim guren kışla zamanları gözümün önüne geldi."

Shinya kıkırdayarak konuştu.

"Yemek yapmayı öğrenene kadar 10 mutfak yakmasının neresini özledin anlamıyorum, sahi bir keresinde ciddi ciddi yakıyordu."

Daichi kıkırdayarak devam etti,

"Yüzbaşı da onun başını yakıyordu, sahi kaç gün temizlemiştin tuvaletleri?"

Herkes gülerken, guren pişkin pişkin sütle birlikte kızarttığı tofuyu çevirirken triplere girmişti.

"Ya ne güzel, güzel günleri konuşabilecekken neden hep en kötülerini açıyorsunuz, ne yapayım yemeğe azıcık su atayım demiştim yanmasın diye."

"Kaş yapayım derken göz çıkartırsan biz de seninle dalga geçeriz alış bunlara artık, sen daha 10 yıl alay konusu olacaksın."

Shinya'nın söyledikleriyle chifuyu kahkahalara boğulmuştu.

Always and Forever♾️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin