Chapter 10/His point of view

168 20 8
                                    

Shawn's POV

C:"Έλα τώρα το έκανες ολόκληρο θέμα να ακυρώσεις με εκείνη και να βγείς με εμένα"

Τι μαλακίες λέει.Δεν έπρεπε να είχα έρθει καν εδώ.

S:"Ναί απλά δεν ήθελα να κάνει ερωτήσεις βαριόμουν να τις εξηγώ."

Δεν ισχύει καν αυτό.Προτιμώ χίλιες φορές να είμαι μαζί της από το να είμαι με οποιονδήποτε άλλο.

C:"Τότε γιατί κάνεις σαν να είσαι εξαρτημένος από αυτή?Ούτε σε μένα δεν μιλάς πιά."

S:"Επειδή περνάω την ώρα μου.Δεν συμαίνει τίποτα.Δεν εξαρτιέμε από καμία."

C:"Χαχα έτσι!Δεν είναι καν τόσο ωραία!"

S:"Δεν είναι ωραία.Απλά θέλω κάποια να φασώνω και ήταν η πρώτη που βρήκα."

Το ξέρω ότι λέω μαλακίες.Απλά δεν χρειάζεται κανείς να ξέρει πώς νιώθω γι'αυτή.Γίνονται πολλά και θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν εναντίον μου.

"Αρρωστημένε μπάσταρδε",λέει η Isabelle κλαίγοντας.

Γαμώτο.
Γαμώτο.
Γαμώτο.

Δεν το πιστεύω ότι συμβένει αυτό.

Και να της εξηγήσω δεν θα καταλάβει.

Γαμώτο.

"Isabelle τι...τι κάνεις εδώ?",καταφέρνω να πώ.

"ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ?ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΩ.ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ.ΛΟΛ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΑ."

Ακούγεται τόσο πληγωμένη.Θέλω να την αγκαλιάσω και να της πώ ότι δεν εννοώ τίποτα από όσα άκουσε.Δεν είναι παιχνιδάκι για μένα.Δεν είμαι τέτοιος τύπος.Ούτε ήμουν ποτέ.

"Συγνώμη.",λέω και καταριέμαι τον εαυτό μου από μέσα μου.Γιατί έπρεπε να γίνει αυτό τώρα?Γαμώτο.

Ο παπάρας ο Crawford έχει ένα μαλακισμένο χαμόγελο.Θέλω να τον δείρω.

"Σε λυπάμε.Σου εύχομαι,σας εύχομαι βασικά,να σαπίσετε στη φυλακή."

Έφυγε κλαίγοντας και φωνάζοντας.Είχε μουτζουρωθεί με το make up της και ακόμα και έτσι ήταν όμορφη.Τόσο όμορφη.Λάτρευω να την έχω στην αγκαλιά μου όταν κλαίει μέχρι να ηρεμίσει.Αλλά τώρα ήμουν εγώ ο λόγος που έκλαιγε.Και δεν το επιτρέπω στον εαυτό μου αυτό.

C:"Τι κλαψιάρα γκόμενα ήταν αυτή χαχα!!Πάλι καλά την ξεφορτώθηκες."

S:"Ναί..εμ θα φύγω τώρα επειδή νυστάζω είναι αργά.Και με περιμένει και η Aaliyah."

C:"Πάρε ένα τσιγαράκι για το δρόμο."

S:"Ευχαριστώ."

Πήγα σπίτι.Η αδερφή μου κοιμόταν.Έβαλα να πιώ.Γιατί έπρεπε να περνάει από κει?Γαμώτο.Και εγώ πόσο μαλάκας που δέχτηκα να βγώ με τον Crawford.Ήξερα ότι όλο αυτό ήταν βλακεία.Γαμώτο.

Άρχησα να σπάω μπουκάλια.Τα γυαλιά έκοψαν τα δάχτυλά μου.Τι γνώριμος πόνος.Μου χε λείψει αυτό το τσούξιμο.Πρίνα πάρω ένα γυαλί και αυξήσω αυτό το πόνο κατέβηκε η Aaliyah.

"Τι..τι συμβαίνει?",είπε με νυσταγμένη φωνή.

"Τίποτα απλά μου έπεσαν τα ποτά.Πήγαινε να κοιμηθείς."

"Γιατί έπινες?Και καπνίζεις?Τι τσιγάρο είναι αυτό?Είναι περίεργο."

"Είναι ένα τσιγάρο το οποίο δεν θα δοκιμάσεις ποτέ.Κατάλαβες?"

"Ναρκωτικό έτσι?"

"Εε...βασικά ναι.Που το ξέρεις?"

"Δεν είμαι ηλίθια.Αλλά εσύ προφανώς είσαι."

"Το ξέρω."

"Καληνύχτα Shawn."

"Καληνύχτα.",είπα και την αγκάλιασα.

Αποκοιμήθηκα τα ξημερώματα στο καναπέ.

Scars(Ελληνικά)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ