Chapter 5/Μυνήματα

197 24 12
                                    

(δεν μαρέσει καθόλου η ιστορία μου γι αυτό αν υπάρχουν όντως άτομα που τη διαβάζουν να μου το πούν αλλιώς θα την διαγράψω :) )

Πήγα σχολείο.Δεν τον είδα πουθενά.Σκέφτηκα οτι δεν πειράζει και οτι θα τον δώ μετά.
Είδα τη Mere ήταν έξω από την αίθουσα του θεάτρου.

"ΒΓΗΚΑ ΜΕ ΤΟΝ FIN ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ",μου πε μες τη χαρά.

"Για πές πως περάσατε?"

"Τέλειαα!!Πήγαμε σε ένα club και ήταν τοσο υπέροχα άσε άσε!!"

"Χαχα χαίρομαι!!"

"Ο θεέ μου να τος έρχεται μαζί με τον δικό σου!!"

Όταν είπε δικό σου χάρηκα νομίζοντας οτι θα έβλεπα το υπέροχο αγόρι μου το οποίο δεν έβρισκα πουθενά.Μετά κατάλαβα οτι εννοούσε τον Jack.

"Γειά σου Mere.", της είπε ο Fin φιλώντας την.

"Isabelle τι λέει?",μου είπε ο Jack.

"Καλά.."

"Τι τρέχει?

"Χαχα τίποτα απλά βαριέμαι πολύ σήμερα"

"Δεν μας νοιάζει τι κάνεις Isab",είπε ο Fin.

"Finnegan ξεκόλλα",είπα.

"ΠΩΣ ΜΕ ΕΙΠΕΣ?"

"Μαλάκα άραξε έλεος",είπε ο Jack και με πήρε από το χέρι και φύγαμε.

Με είχει πάρει αγκαλιά και κάναμε βόλτες,μιλάγαμε και γελάγαμε.Τον αγαπάω τόσο πολύ αυτόν τον άνθρωπο.Με κάνει τόσο χαρούμενη.Είναι από τους καλύτερους φίλους που έχω βρεί.

"Τι τρέχει με αυτό τον Fin?Δεν τον αντέχω καθόλου."

"Είναι παιδί ναρκωμανών οι οποίοι είναι φυλακή τώρα.Η μάνα μου είναι πολύ πονόψυχη και δέχτηκε να τον μεγαλώσει.Γι αυτό άλλωστε κάνω παρέα με έναν τέτοιο μαλάκα."

"Με άλλους δεν κάνεις παρέα από δω?"

"Έκανα παλιά.Με τον Crawford και τον Shawn.Εγώ,αυτοί και ο Fin είμασταν μία παρέα.Μέχρι που οι άλλοι δύο έγιναν μαλάκες.Πολύ χειρότεροι από τον Fin.Και δεν γουστάρω μπλεξίματα με τα ναρκωτικά και τις άλλες βλακίες τους."

"Τον Crawford δεν έχει τύχει να τον δώ ποτέ.Αλλά ο Shawn,μόνο για μαλάκας δεν φαίνεται."

"Το παίζει γλυκός,πονεμένος,dark τύπος αλλά δεν είναι καθόλου έτσι.Είναι πολύ ψεύτικος."

"Μμμ οκαυ"

Πώς γίνεται όλα αυτά που κάνει να είναι ψεύτικα?Ίσως θέλει να το παίζει μαλάκας για να μην είναι ευάλωτος.

*************************

Δεν έχει εμφανιστεί στο σχολείο.Του στέλνω μύνηματα.Τα διαβάζει.Αλλά δεν απαντάει.Πφφ τα παρατάω δεν ασχολούμε άλλο.

Γύρισα σπίτι.Πήρα τηλέφωνο τον Jack.

"Διάλεξε μέρος.Θέλω να παρτάρω σήμερα."

"Έγινε.Θα έρθω να σε πάρω από το σπίτι σου σε καμια ώρα.Θα φέρω και την Meredith"

Γιατί ασχολούμε με έναν περίεργο ψυχάκια όταν υπάρχουν άτομα σαν τον Jack δίπλα μου?

Επέστρεψα από τη βόλτα.Πέρασα τέλεια με τον Jack και τη Mere,ως συνήθως.Άνοιξα το κινητό.4 νέα μυνήματα από Shawn Mendes.

Shawn Mendes 1:00 AM
Σόρρυ που δεν απάνταγα.Απλά δεν είχα όρεξη για κουβέντες.

Shawn Mendes 1:50 AM
Είσαι έξω?Ή να περάσω από εκεί?

Shawn Mendes 2:30 AM
Είσαι έξω.Καλά αν έρθεις στείλε μου δεν κοιμάμαι.

Shawn Mendes 3:00 AM
Αν θές πες μου να σε πάρω τηλέφωνο όταν γυρίσεις.

Isabelle Dallas 3:50 AM
Με θές κάτι?Αν είναι πες το γρήγορα γιατί νυστάζω.

Shawn Mendes 3:51 AM
Απλά μου έλειψες.Καλά θα τα πούμε άλλη φορά..καληνύχτα.

Δεν απάντησα.Δεν ξέρω γιατί.Ίσως με επηρέασαν αυτά που είπε ο Jack.Ή το ότι εξαφανίστηκε σήμερα χωρίς κανένα λόγο και μετά έκανε ότι δεν έτρεχε τίποτα.

Πήγα να κοιμηθώ αλλά με πήρε η Mere τηλέφωνο μιλώντας μου για το πόσο τέλειος και μανάρι είναι ο Fin.Με απασχόλησε λίγο ευχάριστα.Αφού το κλείσαμε αποκοιμήθηκα αμέσως.

Scars(Ελληνικά)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon