Shawn's POV
Ο Crawford μου έστελνε μυνήματα όλη την ώρα που ήμουν μαζί της.
Του έχω ξεκαθαρήσει να μην με ενοχλεί για τις βλακείες του.
Το τελευταίο μύνημα που μου έστειλε:*ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΑΠΕΙΛΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ.ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΡΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ.*
Αναγκάζομαι να πάω.Την αποχαιρετάω ψυχρά αφού την αφήνω σπίτι της.
Οδηγώ μέχρι το "σπίτι" τους.Την παλιά φυλακή που αράζαμε παλιά.
Πέρνω τηλέφωνο τον Crawf συνέχεια αλλά δεν το συκώνει.
Τι στο καλό?
Τόσα μυνήματα και τώρα με αγνοεί?Την ώρα που πήγαινα να φύγω άνοιξε η πόρτα.
Ο Crawford,o Jack και ο Fin με κοίταζαν.
Τι στο καλό κάνει με αυτούς?S:"Τι στο καλό κάνετς εσείς εδώ?Μαλάκα Craw τι κάνεις με αυτούς?
J:"Δεν είναι φιλαράκι μας μην ανυσηχείς.Τον πετύχαμε εδώ να βαράει ενέσεις και το θεωρήσαμε τέλεια ευκαιρία να του πάρουμε το κινητό και να σε αναγκάσουμε να έρθεις εδώ.
C:"Σόρρυ φίλε αν το ήξερα οτι μένουν αυτοί εδώ δεν θα ερχόμουν "
S:"Βαράς ακόμα ενέσεις?Με τι χρήματα?"
F:"Με τα δικά μας.Βλέπεις έχει κρατήσει μερικά από τα λεφτά μας χωρίς να σου πεί τίποτα."
J:"Και αφού αυτός είναι ένας άφραγκος ναρκωμανής μαλάκας και ήδη του έχουμε πάρει ότι είχε,θα μας δώσεις εσύ τα λεφτά."
S:"Άντε γαμηθείται μαλάκες.Δεν έχω λεφτά.Την βγάζουμε άκρη μς την αδερφή μου με τη βοήθεια της εκκλησίας."
F:"Μμ..τι λες Jack?Με ποιά από τις δύο θα τον πόναγε πιό πολύ να την βγάλουμε από τη μέση?Την αδερφούλα ή το γκομενάκι του?"
J:"Οχι.Αυτή τη φορά δεν θα παίξουμε έτσι.Ήδη το κάναμε αυτό στον Crawford και να δες τον τώρα,είναι με το ένα πόδι στο τάφο του και δεν μας έχει ξοφλήσει.Πόσο μαλάκες επενδήσαμε τα λεφτά μας για αυτή την "επειχήρηση"?Έπρεπε να καταλάβουμε οτι δεν μπρούμε να βασιστούμε σε παιδιά σχολείου."
C:"Ναι ενώ είναι πολύ νόρμαλ 25άριδες παπάρες σαν εσάς να παρατάνε το σχολείο στα 16 τους και μετά να γυρνάνε και να το παίζουν έφηβοι?"
F:"Σκάσε εσύ."
J:"Αυτή τη φορά λοιπόν ή θα μας δώσεις τα λεφτά ή θα δείς όλη σου τη ζωή να μετατρέπετε σε κόλαση.Μην φοβάσαι δεν θα σκοτώσουμε κανέναν αλλά θα σε κάνουμε να εύχεσαι να το χαμε κάνει αυτό."
JE LEEST
Scars(Ελληνικά)
Fanfictie"Κάθε ένα από αυτά τα σημάδια λέει μία διαφορετική ιστορία.Κάτι σαν tattoo.Τα μικρά εκατοντάδες tattoo μου."