Chapter 9/Μαχαιρώματα

157 19 2
                                    

Πήγαμε μαζί σχολείο.Με άφησε έξω από το μάθημα,με φίλησε απαλά στο μέτωπο και μετά πήγε στο δικό του.Τον σκεφτόμουν συνέχεια μέχρι που ο Jack διέκοψε τις σκέψεις μου.

"Επ που χάθηκες εσύ?Καιρό έχουμε να αράξουμε παρέα."

"Ήμουν απασχολημένη.Πώς πάει?"

"Ας τα λέμε καλά.Εσύ?"

"Τι έγινε?Καλά είμαι."

"Κάποια μπάσταρδα μου κολλάνε μαγκιές και δεν θα τους περάσει."

"Ποίοι?"

"Αυτό το πρεζόνι ο Crawford και ο άλλος ο emo ο Shawn."

"Πρεζόνι?Και ο Shawn για ποιό λόγο emo?δεν ντύνεται καν σαν emo."

"Έλα τώρα ο Crawf βαράει ενέσεις μέρα παρά μέρα.Και ο άλλος κάθετε και χαρακώνεται σαν γυναικούλα επειδή έχασε το μπαμπάκα του."

"Εμ σόρρυ κιόλας αλλά μιλάς σαν κόπανος τώρα"

"Σιγά μην μιλάω ωραία για δύο μαλάκες που προσπαθούν να φορτώσουν τις μαλακίες τους πάνω μου."

"Τι μαλακίες?"

"Ας πούμε απλά οτι κάναμε παρέα μέχρι που ανακάλυψαμε με τον Fin πόσο ψυχασθενής είναι."

"Το θεωρείς ψυχασθένια το ότι εξετίας του πόνου κάνει κακό στον εαυτό του?Μην μου μιλάς καν τότε επειδή είμαι και εγώ ψυχασθενής"

"ΘΕΩΡΩ ΨΥΧΑΣΘΕΝΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΚΩΛΟΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΛΑΚΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΨΩΦΗΣΟΥΝ."

"Τιι?"

"Συγγνώμη που σου μίλησα απότομα Isa απλά έχω νεύρα δεν ήθελα να ξεσπάσω πάνω σου."

"Είναι εντάξει καταλαβαίνω",είπα.Μετά τελειώσαμε τη κουβέντα επειδή άρχησε το μάθημα.

Ναρκωτικά?Ξυλοκώπηση αστυνομικού?Δεν υπάρχει περίπτωση όντως κάτι τέτοιο να έγινε.Σωστά?

Πέρασε η μέρα βαρετά μέχρι που ήρθε το απόγευμα και θα πήγαινα στη παραλία με τον Shawn.Με πήρε τηλέφωνο μία ώρα πρίν βγούμε.

"Έμ Isabelle?Ε γειά.Ήθελα να σε πάρω να σου πώ ότι έχω..εε..μια δουλειά και δεν μπορώ να βγώ.Σόρρυ ε..ναι αυτά."

"Οκ.Τα λέμε."

"Θύμωσ..",τον άκουσα να λέει πρίν του το κλείσω στα μούτρα.Ξαναπήρε και δεν το σήκωσα.

"Έχω μία δουλειά".Τι στο καλό?Αν είχε όντως δουλειά θα το ξέρε νωρίτερα.Τι στο καλό τρέχει με αυτόν?

Πήρα τηλέφωνο τη Mere και συννενοήθηκα να βγούμε για ποτό επειδή δεν μπορούσα να κάτσω μέσα αφού είχα ετοιμαστεί.

Στο δρόμο για το bar είδα τον Shawn με τον Crawford να κάθονται σε ένα στενάκι και να καπνίζουν.Χόρτο.
Ένιωσα ένα τσούξιμο στη καρδιά.
Η δουλειά του είναι να μαστουρώνει σε στενάκια?Με παράτησε γι'αυτό?

Πήρα την Mere και της είπα ότι θα αργήσω λίγο.Κρύφτηκα πίσω από ένα σκουπιδοντενεκιέ.Το ξέρω ότι είναι λάθος μου αλλά πρέπει να μάθω τι στο καλό συμβαίνει.

C:"Εγώ λέω να τους καθαρίσουμε."

S:"Ναί και να μπούμε εμείς φυλακή πάλι."
Πάλι?Τι στο καλό?

C:"Δεν έχω θέμα να ξαναδείρω αστυνομικό."

S:"Ναί αλλά αυτή τη φορά μην ξανακοπανήσεις τα κεφάλια τους κάτω.Τον άλλον έστειλες παραλίγο."

C:"Πφ χέστηκα ήταν ξάδερφος της γαμημένης της Mere."

S:"Πάντως αν συνεχίσουν με τις κωλόμυνήσεις θα σε βοηθήσω να τους καθαρίσεις.Μας βγάλαν και έμπορους ναρκωτικών που δεν έχουμε λεφτά ούτε για το μπάφο μας πιά."

C:"Μακάρι να ήμασταν όμως.Θα χαμε λεφτά και ναρκωτικά.Παράδεισος."

S:"Μαλάκα τέτοια λές και θα μας μπουζουριάσουν μέσα.Και δεν θα επιτρέψω να γίνει αυτό.Ειδικά τώρα που η Aaliyah δεν έχει κανέναν εκτός από μένα."

C:"Και θα αφήσεις και το γκομενάκι σου που έχεις φάει κόλλημα."

Η καρδιά μου άρχησε να χτυπάει.

S:"Μην την αποκαλείς "γκομενάκι".Και δεν είμαι τόσο κολλημένος."

C:"Έλα τώρα έκανες ολόκληρο θέμα για να το ακυρώσεις με μένα και να βγείς με αυτή."

S:"Ναί απλά δεν ήθελα να κάνει ερωτήσεις βαριόμουν να της εξηγώ."

Άουτς.

C:"Τότε γιατί κάνεις σαν να είσαι εξαρτημένος από αυτή?Ούτε σε μένα δεν μιλάς πιά."

S:"Επειδή περνάω την ώρα μου.Δεν συμαίνει τίποτα.Δεν εξαρτιέμαι από καμία."

C:"Χαχα έτσι!Δεν είναι καν τόσο ωραία!"

S:"Δεν είναι ωραία.Απλά θέλω κάποια να φασώνω και ήταν η πρώτη που βρήκα."

Δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου και ζαλιζόμουν.

"Αρρωστημένε μπάσταρδε.",φώναξα περπατώντας μπροστά του.Ένιωθα ότι θα λυποθημούσα αλλά κατάφερα να σταθώ όρθια.

"Isabelle τι..τι κάνεις εδώ?",είπε ο Shawn,με αδύναμη και φοβισμένη φωνή.

"ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ?ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΩ.ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ.ΛΟΛ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΑ."

"Συγνώμη.",είπε.

"Σε λυπάμε.Σου εύχομαι,σας εύχομαι βασικά να σαπίσετε στη φυλακή."

Πονάω τόσο.Πήγα στο bar και ήπια μέχρι που λυποθήμησα.Με σκότωσε.Νόμιζα ότι μπορούσα να εμπιστευτώ επιτέλους ένα άτομο.Νόμιζα ότι,ω θεέ μου πόσο χαζή ήμουν.Νόμιζα ότι με αγάπησε.
Αποκοιμήθηκα στο αυτοκίνητο της Mere.

Scars(Ελληνικά)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora