Öncelikle bu kitaba yeni başlayanlar, ilk bölümler önceden yazıldığı için bir sürü imla hatası belirlendi. Bu hatalar en kısa zamanda düzenlenecektir. Bu kitabı okumadan önce Merlin isimli diziyi izlediyseniz 'Yiğit Part 1' adlı bölümden yani düzenlenmiş kısımdan başlayabilirsiniz. Ancak Merlin dizisini izlemeyenler için yakın zamanda bölümler düzenlenecektir.
Efsanelerin diyarında ve büyünün zamanında.. Büyük bir Krallığın kaderi Merlin adında genç bir adamın omuzlarında... »
Ne kadar kudretli olursa olsun hiçbir genç kaderinden haberdar olamaz . Gözlerinin önüne serilmek üzere olan muhteşem öyküde kendisine nasıl bir rol biçildiği bilinemez.
Herkes gibi o da yaşayarak öğrenmek zorundadır. Onlar Camelot kapılarına ulaşan bu genç büyücü için de geçerli. İlerde bir efsanenin doğuşuna ön ayak olacak bu genç adamın adı Merlin ...
🛡
İleride neler yaşayacağından habersizce saraya doğru ilerliyordu. İleride ki sarayın yanındaki zırhlı muhafızları gördü . Bir adamı getiriyorlardı. Herkes oraya toplanmıştı. Onlar oraya bakarken Kral Uther sarayın balkonundan " Bu herkese ders olsun bu adam yani Thomas james Collıns büyücülük ve sihir yapmaktan yargılanıp suçlu bulunmuştur" dedi.
"Biliyorsunuz Camelot yasaları gereğince ben Uther Pendragon bu tür uygulamaları yasaklamış ve cezasını da ölüm olarak belirlemiştim. Dürüst ve adil bir Kral olmakla övünür dururdum ama büyücülüğün cezası olarak verebileceğim sadece bir tek hüküm var" dedikten sonra elini hüküm verebilmek için havaya kaldırdı.
Muhafız elindeki baltayı kaldırıp Kral Uther'ın hükmü ile adamın kafasını kopardı.
Uther "Bu topraklara geldiğimde Krallık karmaşa içinde çalkalanıyordu . Halkında yardımıyla büyü bu diyarlardan def edildi" dedi.
"Ejderhanın yakalanmasının ve Camelot' un büyücülüğün şerrinden kurtuluşunun 20. Yılını kutlamak için şenlik ilan ediyorum. Kutlamalar başlasın" dedi tam saray balkonundan saraya , içeri girecekken bir kadının sesli bir şekilde ağlama ve çığlık sesi geldi.
🛡
Uther'a bakan kadın "Bu topraklarda bir kötülük var o da büyü değil o sensin. Kinin ve cehaletinle. Oğlumu aldın ! Ve sana söz veriyorum bu kutlamalar bitmeden önce gözyaşlarımı sen de paylaşacaksın . Göze göz, Dişe diş. Ve oğula oğul" dedi. Kral'ı sinirlendirmişti. Kral Uther hemen muhafızlara onu yakalamalarını söyledi.
Ve kadın Camelot muhafızlarının ona yaklaşmasıyla beraber o esnada büyü yaparak orayı terk etti. Merlin uzaktan sarayı izliyordu. Ve hayret içinde kalmıştı.
Merlin biraz daha ilerledi ve saraya girdi. Hemen önüne zırhlı üzerinde kırmızı Camelot damgalı muhafızlar çıktı. Merlin "Gaıus 'u nereden bulabilirim saray hekimini ?" dedi. Camelot muhafızları ise hemen arkalarındaki ahşap kapılı odayı işaret etti.
🛡Merlin odaya girdi ve ahşap kapıyı çaldı "Kimse var mı?" dedi. Etrafta bir sürü iksir gördü.
Ardından etrafa bakınmaya devam etti ve o anda merdivenlerin üstünde birini gördü ve "Gaıus," diye seslendi.O anda adamın üzerinde bulunduğu merdiven kazayla kırıldı ve adam yere düşmeye başladı. Havada asılıydı ve düşmeye devam ediyordu. Tam o sırada Merlin gözleriyle bir 'şeyler' yaptı . Adam havada durdu ve beyaz çarşaflı yatak hemen adamın yani Gaius'un altına geldi. Gaius beyaz çarşaflı yatağa düştü. Bir kere zıpladı ardından Gaıus hemen yataktan kalktı.
"Az önce ne yaptın sen , söyle ? "
"Ne olduğu hakkında bir fikrim yok ."
"Bunu biri görseydi. "
"Benimle hiçbir ilgisi yok. "
"Ne olduğunu biliyorum nereden öğrendiğini bilmek istiyorum . "Merlin'in "Hiçbir yerden," demesine rağmen Gaius hiç tatmin değildi. Ve tekrar nereden öğrendiğini sordu. "Büyü yapmayı hiç öğrenmedim. Ya da öğretilmedi." Gaıus ondan yalan soylememesini istedi.
Ve Merlin ;
"Ben böyle doğdum" dedi."Bu imkansız kimsin sen ?"dedi Gaius. İçinde çok büyük merak ve tarif edemediği bir his vardı.
Merlin elini çantasına götürdü. Bir mektup getirdiğini söyledi .
" Ben Merlin "" Hunit 'in Oğlumu, " diye sordu Gaıus .
"Evet."
"Çarşamba Gününe kadar seni beklemiyordum."
Merlin duraksayarak
"Bugün Çarşamba " dedi.
"O zaman tamam."
Bölüm düzenlenmiştir.🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡Bölüm düzenlenmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merlin (Of yazım hatalarına bak)
FantasyKral Uther tarafından yönetilen Camelot Krallığı'nda büyücülerin sihir yapmalarının yasaklandığı bir dönemde, doğaüstü yeteneklere sahip Merlin adında genç bir adamın yolu ileride tahta geçecek Prens Arthur'la kesişir. İki genç adamın rekabetle başl...