Yiğit:Part 2

311 21 0
                                    

Merlin Gaius'un evine girdi. Şövalye kıyafetleri yere yığıldı.
Gaius "Ne oldu? "
"Arthur'un hizmetkarı olarak ilk günün nasıldı? "

Merlin iki kere kafasına vurduktan sonra ;

"Bir tıngırtı duyuyor musun?"

                                             ***

Gaius Merlin'in ağrılarının geçmesi için masaj yapıyordu. Ardından Merlin soluk soluğa konuşmaya başladı.

"Bu kadar korkunç bir gün olamaz. Yarın sabaha kadar turnuvanın bütün kurallarını öğrenmem gerekiyor. "

Bunun üzerine Merlin büyü yaparak turnuvanın kurallarının yazdığı kitabı masanın öbür ucundan kendisine getirdi.

-Unheranaktumrekta-

"Ne yapıyorsun "
Gaius bunu söylerken çok sinirliydi ki Merlin'in kafasına bir tane vurdu. Ama ne çok sert ne de çok hafif bir tokattı.

"Ben sana sihir kullanmama konusunda ne demiştim."

"Kollarımı hissedemiyorum ki kitabı nasıl alabilirim."

"Kolların umrumda değil yakalanırsan ne yaparım ben."

"Ne yaparsın" dedi Merlin arkasında ki Gaius'a dönerek.

Diyecek bir şey bulamasa da bir şey uydurarak "İkimizin iyiliğini istiyorsan böyle bir şeyi asla izin veremem "

Merlin'in kolunu bir azıcık sıkınca Merlin yerinden sıçrayarak ah diye inledi. Gaius kolunu bırakmayarak tutmaya devam etti.

Merlin ;
"Arthur'un hayatını kurtardım o da beni hizmetkârı yaptı. Sence bu çok mu adil bir şey ? "

"Burada adalet aramaya gerek yok senin için eğlenceli bile olabilir."

"Arthur'un atlarının pisliğini temizlemenin neresi eğlenceli. Yapmam gerekenleri bilsen."

"Hepimizin işleri var Arthur'un bile ."

"Kim bilir ne zor işleri vardır. Bütün o kızlar , ihtişam ." Gaius Merlin'in sözünü keserek
"İleride kral olacak insanlar ondan çok şey bekliyor. Omuzlarında ki yük çok fazla ."

Tam bu sırada Gaius Merlin'in sırtına iyice bastırınca Merlin imalı bir şekilde
" İkimizin de öyle " dedi.

                                      ***

Merlin Şövalye kıyafetlerini taşıyarak pazar yerinden geçti . Daha sonra Gwen'in yanına gitti -Zırhı Arthur'a nasıl giydireceğini öğrenmesi gerekiyordu Gwen sonuçta bir demircinin kızıydı.-
               
                                         ***

Gwen hem zırhın nasıl takıldığını gösterip hem konuşmaya başladı ;

" Evet kollarında çelik omuzluk var , bu yelekte göğsünü koruyacak."

Hem konuşup hem elleriyle Merlin'e gösteriyordu.

"Kaskın nasıl takıldığını biliyorsun" dedi Merlin'e .

"Tek bildiğimde o" dedi cevap olarak. " Nasıl oluyor da benden iyi biliyorsun" diye ekledi Merlin .

"Ben demircinin kızıyım. Zırhlar hakkında oldukça bilgi sahibiyim. Aslında bu pekte iyi değil."

"Hayır. Bu harika birşey ."

                                     ***

Merlin turnuvanın hemen öncesinde zırhını giydirmeye başlamıştı.

Arthur;

"Turnuva bugün başlıyor ,biliyorsun."

"Evet efendim tabii."

Merlin zırhı giydirmeye devam etti.

"Heyecanlımısınız " dedi Merlin .

"Hayır ben heyecanlanmam" dedi pişkin pişkin.

"Öyle mi hiç mi heyecanlanmazsın ."

"Sesini kesermisin " diye kabaca çıkıştı . -Ama sert bir tonda ve kötü bir amaçla değildi-

Merlin son olarak pelerini giydirdi. Kaskını da eline verdikten sonra

"Harika evet sanırım hazırsınız" dedi .

"Bir şey unutmadın mı sen ?"

Merlin etrafına bakıp hatırlamaya çalışırken Arthur yine aynı tavırla

"Kılıcımı vereceksin. "

"Ah evet , evet affedersiniz. Buna ihtiyacınız olacak," Dedi ve seçtiği kılıçtan birini Arthur'a verdi .

"Her şey hazır."

                               ***

Turnuva başlayacaktı herkes yerini almış , dikkat kesilmişti.
Şövalyeler sıra sıra oyun sahasına doğru gelmeye başlamışlardı .
Alkışlarıda almayı başarmışlardı doğal olarak.
Şövalye Beth'de oradaydı. Merlin'de köşedeki duvardan izliyordu. Artık turnuvaya sayılı dakikalar vardı . Arthur'u ilk kez gerçekten dövüşürken görecekti.

Uther hepsini karşılayarak
"Hoş geldiniz onurlu Şövalyeler , sizleri Camelot turnuvasında ağırlamak bizim için bir şereftir . 3 gün boyunca cesaretinizi ve birer savaşçı olarak yetenklerinizi ortaya koyacaksınız.
Geçen yılın şampiyonu olan oğlum Prens Arthur'la yarışacaksınız .

Aranızdan sadece bir kişi şampiyonluk tacını takmaya hak kazanacak.
Ve bu kişiye ödül olarak tam olarak 1000 altın verilecek.
Bir şövalyenin gerçek yüzünü sadece dövüş sırasında görebiliriz.
Mücadeleci mi yoksa korkak mı o zaman anlarız
Turnuva başlasın !

Merlin (Of yazım hatalarına bak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin