"Sanırım sebep , büyük ihtimalle büyü."
Uther, kapkatı kesilmişti. Arthur'un yanına yaklaştı endişeli gibi gözüküyordu.
"Bunu yapanı bul Arthur," dedi endişesini belli etmeden. "Bulacağım baba."Uther yine de Arthur' a güvenmiyor gibi konuştu ;
"Kapı kapı araştırmaya başla. Asker sayısını arttır." Ardından etrafına baktı.
"Kapılardaki nöbetçi sayısını iki misli arttırın. " Arthur'a döndü ve ;"Bırak hizmetkârın doktorla kalsın."
"Merlin mi?"
"Gaius , tedavi için tek umudumuz . Elimizden gelen tüm yardıma ihtiyacı var. Gaius haklıysa inan bana , şehir yok olmanın eşliğine gelir. Bu tipteki büyüler otoritemizi ve yaptığımız herşeyi baltalayacak güçtedir. Bu salgını kontrol altına almazsak , insanlar çareyi büyüde arayacaktır. Bunu yapanı hemen bulmalıyız."
Arthur bu uzun soluklu süren konuşmaya sadece "evet baba," diyerek cevap verebildi.
*
Muhafızlar ya da nöbetçiler kaleye doğru yol almışlardı. Arthur'un hemen yanından geçtiler. Arthur'da bir muhafızla konuştu . İlk evi kuşattılar . Bir tekme , muhafızın tek tekmesi o yıkık ahşap kapıyı parçalamaya yetmişti hatta daha fazlasıydı. Merlin ve Gaius'tan olayın hemen arkasındaydılar.
Gaius , Merlin'i kolundan tutmuş sürüklüyordu. Ancak Merlin yine de arada bir arkasına bakıyordu.
Merlin pazar alanının köşesinde yerde yatan birini gördü. Yüzü beyazdı sanki salgın yakalanmıştı. Evet öyleydi salgına yakalanmıştı.
"Gaius , bu daha ölmemiş."
"Korkarım ki onun için yapabileceğimiz birşey yok."
"Ama denemedik bile ," Merlin bu salgına iyiden iyiye sinirleniyordu. Ellerini kollarını bağlamıştı salgın .
"Hastalığın sebebini bilmiyorsak , onu nasıl iyileştireceğiz ."
"Büyüyle," Merlin kafanı kullan Gaius dercesine bir bakış attı. Ama bu sözler ve bu bakış Gaius'u sinirlendirmişti. Ensesinden yakaladı. "Etrafına bir bak! Herkesten şüpheleniyorlar."
Gaius haklıydı. Az önce bir kapıyı tek hamlede parçalamışlardı."Şu an sihir kullanmak için doğru zaman değil. Bilim bizi hastalığın kaynağına götürecek ."
Sözlerinin bitmesiyle Merlin'i sürüklemeye başladı. Tıpkı az önceki gibiydi.*
Gaius , iksir yaptığı 'şeylerden' birine bir 'şey' katarken yanına Merlin geldi. "Ne yapıyorsun?"
"Adamın karnından çıkanları inceliyorum. ""Bu sana yapanı söyleyecek mi?" İmalı bir bakışı vardı Merlin'in o kepçe kulaklarıyla harika duruyordu. Gaius onu pek 'T'ye almadı , -ya da sizin deyiminizle başka birşey. - ama konuşmaya cevap vermeme kabalığını yapmadı ve cevapladı;
"Hayır, ama nasıl yayıldığını söyleyebilir, "cevap vermenin yanı sıra yaptığı işe devam ediyordu. O nun yaptığı işe saygısı da vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merlin (Of yazım hatalarına bak)
FantasíaKral Uther tarafından yönetilen Camelot Krallığı'nda büyücülerin sihir yapmalarının yasaklandığı bir dönemde, doğaüstü yeteneklere sahip Merlin adında genç bir adamın yolu ileride tahta geçecek Prens Arthur'la kesişir. İki genç adamın rekabetle başl...