« Efsanelerin diyarında ve büyünün zamanında.. Büyük bir Krallığın kaderi Merlin adında genç bir adamın omuzlarında... »
Bu bölüme başlamadan önce okuyucularımdan bir buçuk ay ara verdiğim için özür diliyorum umarım bu bölüm beni affettirir.
Karanlık bir gündü.
"Bana bir kalkan yaptığını duydum."
Adam onu kenara çekti görünüşe göre kimsenin onları görmesini istemiyordu.
"İyi kılıç kullanma yeteneğin ve bu kalkan sayesinde kazanacağından eminim."Pek anlamamış bir yüz ifadesiyle " Nasıl kullanıldığını göster."
"Tabii ki"
Bunun üstüne adam kalkana bakarak büyülü sözleri söyledi.-Tarayimbisentraovaonrascoldeh-
Bu sözler kalkanın üzerindeki yılanları canlandırmıştı. Karşısındaki adam yılanları gördüğü an sarsılmıştı. Adam konuşmaya devam etti.
"Turnuvada rakibini yere düşür o zaman kalkandaki yılanlar onu sokacak ve o anda felç olacak. Yılanlar bundan sonra senin elinde.
Hemen kalkanı ona uzattı.
"Onlardan isteyeceğin herşeyi yapar sözleri söyle yeter."
Adam gülerken kalkanı verdiği adam gülmesini bekledikten sonra yılanlara döndü ve şöyle dedi;
"Onu öldür."
Yılanlar adamın boğazına atladı . Ve boğarak öldürdü. Sabahın erken saatlerinde Camelot'a doğru bir at geliyordu. Bir şövalyeydi ellerinde yeşil renkli yılan şekilli bir kalkan duruyordu. Rüzgar sarı pelerinlerini uçuruyor , duruşu göz kamaştırıyordu. Ve Saray'ın kapılarına hızlıca yaklaştı. Ve hemen turnuvalara katılmak için adını yazdırmaya gitti..." Batı adalarından Şövalye Beth turnuvaya geldim."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merlin Arthur'un turnuvalara katılması için onunla dövüşerek turnuvaya hazırlamaya çalışıyordu. Arthur Merlin'e baktı ve
"Hazır mısın ?"
"Hayır desem bir şey değişecek mi?"
"Tabii ki de hayır. "
Ardından Merlin ve Arthur miğferi indirdiler ve Arthur kılıcını savurarak " Gövde, kalkan, gövde, kalkan,gövde" kılıcını savunurken Merlin'in üstüne gidiyordu. Merlin ise geri geri gitmekten başı dönüyordu.
Arthur umursamadan devam etti . Son kılıcı salladığında " Kalkan Kafa " tam o an Merlin a diye bağırdı.
Arthur;
"Hadi Merlin çaba göster. ""Gösteriyorum"
"Bir defa daha " ,dedi. Ardından ikisi de gard aldı.
"Sola , sağa ,sola , kafa"
Merlin'in miğferi düşmüştü."Hadi Merlin turnuvayı kazanmam gerek." Merlin miğferi başına geçirerek -üzgün bir ifadeyle-
"Artık bıraksak" ,dedi. Ama Arthur yine dinlemedi ve dövüşmeye devam etti.Çok sertti Merlin dayanamıyordu. Gövde kalkan vuruşlarını bir kez daha yaptı ancak Merlin bu sefer dayanamadı ve sırt üstü yere yığıldı. Arthur Merlin'in yanına giderek.
"Göründüğünden cesurmuşsun. Hizmetkârlar ilk vuruşta yere yığılıyor."
"Bitti mi"
"Daha yeni başladı güz dövüşünde nasılsın."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yiğit Part:1 bitti haftaya yeni bölüm eklenecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merlin (Of yazım hatalarına bak)
FantasiKral Uther tarafından yönetilen Camelot Krallığı'nda büyücülerin sihir yapmalarının yasaklandığı bir dönemde, doğaüstü yeteneklere sahip Merlin adında genç bir adamın yolu ileride tahta geçecek Prens Arthur'la kesişir. İki genç adamın rekabetle başl...