« Efsanelerin diyarında ve büyünün zamanında.. Büyük bir Krallığın kaderi Merlin adında genç bir adamın omuzlarında... »
Büyük bir mağaraydı. Duvarlar (kayalar) ıslaktı . Anlaşılan uzun zamandır böyleydi kayalar.
Mağaranın içinde bir büyücü (cadı) elindeki bir şeyi büyük yuvarlak yüzeyi olan bir kuyuya sıktı. Ardından yuvarlak bir kabın içine kattı. Kapağını sıkıca kapattı ve büyülü sözleri söylemeye başladı.-Thebayldofraarissian-
Bu sözleri söyledi ardından elini kabın üzerinde gezdirdi. Yuvarlak kap bir anda parlamaya başladı. Sarı ışıklar , göz alıcı ışıklar geliyordu kaptan. Büyücü gülümsedi. Ardından elinde tuttuğu kabı kuyudan aşağı bıraktı.
Uzun yolları ve suları kateden bu kap sarayın zindanlarında bulunan su kuyusundan çıktı. Bu kuyudaki sular büyük çeşmeye gidiyordu.
Ve bir anda kap çatlamaya başladı.*************************
Camelot normal halindeydi. Camelot'un köy halkı büyük çeşmeden su dolduruyor bazıları ise susadığı için hemen içiyordu. Belki suyu dolduranlarda iş için dolduruyordu. Ters giden birşey yok gibiydi . Ancak büyücü bu çeşmeyi izliyordu kendi kuyusundaki sulara bakarak bu çeşmeyi görüyordu. Ama sadece çeşme değil tüm Camelot'u oradan görebiliyordu .Ne de olsa o bir büyücüydü.
Daha sonra elini kuyudaki sularda yavaş yavaş gezdirdi. Yine büyülü sözler söylemeye başladı.
-adıbeyofsukeftokobi-
******************
Bir ölü daha . Gaius Merlin ile beraber çarşıdaki ölüyü almaya gelmişti. Bu insanları ne öldürüyorsa bir son vermeliydi. Merlin Gaius'a döndü kötü bir yüz ifadesi takındı , "Korkmuyor musun Gaius ?"
"Neden ? " Dedi Gaius soruya soruyla karşılık vermişti. "Her neyse ona yakalanmaktan ."
"Ben saray hekimiyim benim işim bu . Çoğu Zaman korkulacak bir şey yoktur. "Merlin'in yüzüne bakmadan konuşmuştu Gaius. Konuşma herhalde burada son bulmuştu.
Gaius ölen adamın yüzünü çevirdi gayesi ne olduğuna bir bakmaktı. Ancak Gaius'un yüzü buz tutmuştu. Çünkü ölen adamın yüzü bembeyazdı. Damarları gözüküyordu. Hatta damarları yüzünden daha renkliydi. Sanırsan buz tutmuştu.Gaius ve Merlin aynı anda birbirinin yüzüne baktı . Anlaşılan konuşmaya iki tarafta cesaret edemedi . Ama biri başlamak zorundaydı bu da Merlin oldu.
"Ne diyordun." Merlin espirimi yapmıştı anlaşılması zordu çünkü yüzü kap katı kesilmişti.
Gaius etrafına baktı çarşı olmasına rağmen gelen geçen azdı."İnsanlar bunu görmemeli. Paniğe kapılabilirler. "
Merlin hemen yanında bulunan örtüyü aldı ve adamın üzerini örttü. Geçen insanlarda onun sıradan bir ölüm olduğunu düşüneceklerdi.
*******************
Gwen elinde bir kap ve içinde bir sandviç ile beraber babasının yanına gitti. "Baba , sandviçin ." Babası hafif bir gülümsemeyle masaya geldi üzeri kapalı olan sandviçi eline aldı yavaşça burnuna yaklaştırdı ve kokladı . Mis gibi kokuyor ifadesi vardı yüzünde.
"İçinde ne var."
"Tütsülenmiş güvercin. Ama itiraf edeyim , içinde güvercinden çok tütsü var."
"Bana karşı çok iyisin."
"Akşam için su teresinden çorba yaptım ." Bu sırada masadan bir kaç çiçeği eline aldı Gwen.
"Sakın içinde tereden çok su olduğunu söyleme."
İkiside gülmüştü. Birbirlerini sarıldılar. "Sonra görüşürüz" dedi Gwen'in babası ise tamam anlamında kafasını salladı.
Merlin ve Gaius saraya doğru el arabasını andıran ama daha büyük ve tahtadan yapılmış birşeyin üstünde ölüyü getiriyordu . Gwen hemen arkalarından çiçeklerle geldi ve Merlin'e"Ne yapıyorsun" dedi.
Merlin ve Gaius tedirgin olmuştu ve el arabası şeklinde olan şeyi yere bıraktılar . Merlin'de titrek bir ses tonuyla "Birşey taşıyoruz" dedi.
"Oldukça ağır birşeye benziyor."
"Önemli birşey değil. Bak biri sana Çiçek vermiş" dışarıdan bakıldığında öyle gözüküyordu. Çünkü Gwen'in ellerinde Çiçek vardı. "Hayır" bunu derken kafasında bu asla olmaz dercesine sallıyordu. Gwen konuşmaya devam etti;
"İster misin ? Pembe olanından ?" Merlin pembe olanı eline almıştı. "Pembe sana yakışıyor. Hayır yanlış anlama kırmızı sana yakışmıyor demedim." Merlin güldü. Teşekkür etme manasındada çiçeği boynuna atkıyla kaplı yere taktı.
Ve Merlin'le Gaius yola devam etti. Gwen ise çiçekler ve mutlu bir yüzle Morgana'nın kaldığı yere geldi. Morgana da neşeliydi. "Mutlu görünüyorsun" dedi Gwen'e aralarında hiçbir fark yokmuşçasına Uther'ın düşüncesinin karşıtıymışçasına. Gwen ellerindeki çiçekleri göstererek
"Bunları senin için topladım" dedi ve Morgana'ya yaklaşarak çiçekleri verdi. Morgana gülerek "Çok tatlısın."
"Seni neşelendirir. Uykusuzluk çektiğini biliyorum. " Gwen gözlerini yere doğru sürdü.
Morgana ;"Beni neşelendiren sensin."
Bölüm burada sona erdi. Sizi beklettiğimi biliyorum bu bölümü de sizi daha fazla bekletmemek için hemen yazdım bu yüzden yazım yanlışları olabilir .Nihayet yeni bir bölüm ile karşınızdayım . Şöyle de düşünebilirsiniz hikaye yazın başladı (Yaz Bölümleri) . Şu an ise kıştayız ( Kış bölümleri ) şeklinde ayrılıyor yani bir ara gibi düşünebilirsiniz. Bölümü beğendiyseniz lütfen oy(vote) vermeyi de unutmayınız. Ayrıca düşüncelerinizi lütfen yorumlarda belirtiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merlin (Of yazım hatalarına bak)
FantastikKral Uther tarafından yönetilen Camelot Krallığı'nda büyücülerin sihir yapmalarının yasaklandığı bir dönemde, doğaüstü yeteneklere sahip Merlin adında genç bir adamın yolu ileride tahta geçecek Prens Arthur'la kesişir. İki genç adamın rekabetle başl...