Nımueh İşareti 2

211 14 1
                                    

« Efsanelerin diyarında ve büyünün zamanında.. Büyük bir Krallığın kaderi Merlin adında genç bir adamın omuzlarında... »

Gwen hoş bir gülümsemeyle " Suya koymamı ister misin?" Dedi. Cevabı duymadan -beklemeden , çiçekleri Morgana'nın elinden aldı ve vazoya kattı.

                                                      *       *.      *

Gaius büyüteç yardımıyla bu hastalığın kurbanının kap katı kesilmiş -o kadar beyazdı ki damarları daha belirgin duran- yüzünü inceliyordu . Daha sonra Merlin'in geldiğini gördü ve;

"Daha önce böyle birşey görmemiştim."

"Sence bir tür veba olabilir mi?"

"Hayır , bunun doğal olduğunu sanmıyorum." Gaius ses tonundan anlaşıldığı kadarıyla veba olmadığından çok emindi. Uzun bir soluktan sonra konuşmaya devam etti;

"Ama kim böylesi bir güce sahip olabilir?"

"Sence bu işe büyü mü sebep oldu?"

İçeriden bir ses geldi. Sert bir ses. Ama yumuşak. İngiliz aksanı. Kapıdan gelmiş ses.

"Merlin!" Arthur'un sesi. Merlin yürüyerek - aslında koşmak ve yürümek arasında bir hızla-
odadan çıktı. Arthur kapıda bekliyordu.

"Bende tam çıkıyordum, geciktiğim için üzgünüm." Arthur pek sinirlenmemişti.

"Sorun değil artık alıştım." 

Arthur , Merlin'in boynuna odaklanmıştı. Eh tabi Merlin'in boynunda Gwen'in verdiği küçük bir çiçek duruyordu. Merlin , Arthur'un nereye ve neye baktığını fark etti.

"Gwen'in hediyesi."

"Gaius'a babamın onu görmek istediğini söyle."

"Tamam."

Ama Gaius hemen arkadaydı . Merlin kapıyı kapadı. Arkasına döndü. Gaius ;

"Duydum."

"Neden kendi gelip vermiyor. " Sitemi Arthur'aydı . Neden birkaç adım atıp kendi söylemiyor.

"Bu iş böyledir. Sen hizmetkârsın." Merlin sinirlendi. "Kim olduğu mu bilse..."
Bu sırada Gaius Merlin'in sönü kesmişti ;

"Ölü bir hizmetkâr olurdun."Gaius ufaktan Merlin'e belli etmeden -arkası dönük- bir şekilde güldü. Ardından cesetin yanına geldi. "Şunun üzerini örtelim."

"Ama senin hizmetkârın değilim."

"Doğru. Sen benim kölemsin. Hadi acele et."

Ardından kenardan 'battaniye varimsi' birşey alıp adamın üzerine beraber örttüler.

                                           *                *                *

Gaius ve Merlin şato'nun ana bölümü olan Kral'ın olduğu odaya girdiler. Muhafızlar ayrıca Uther ve Arthur'da oradaydı. Yerdede aynı soruna yakalanmış biri daha yatıyordu. Uther yaklaştı.

"Ona ne oldu?"

Gaius cevap verdi; "Bilmiyorum. Bugünkü ikinci olay bu."

"Neden bana bildirmedin ?"

"Sebebini bulmaya çalışıyordum."

"Peki hangi sonuca ulaştın."

"Bu kadar aceleci olmamalıyız." Kıvırmaya mı çalışıyordu? Herneyse konuşmaya devam etti . "Bilimsel yöntemlerin sonuca ulaşmasını beklemek sabır gerektirir. " Uther imalı kötü bir bakış attı Gaius'tan şüphelenircesine.

"Benden sakladığın birşey mi var?"

"Majesteleri daha önce hiç böyle birşey görmemiştim. Kurbanlar 24 saat içinde ölüyor ve hızlıca yayılıyor."

Bölüm gecikti. Yine, yeniden özür dilerim .Bu kitapta geç yayınlanmaktan dolayı özürle geçiyor. Vote (oy) vermeyi unutmayın.

Merlin (Of yazım hatalarına bak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin