Я сиджу на краю ліжка. Тонка сіра ковдра ідеально розпрямлена, бо я не хочу, щоб сюди зараз примчав дроїд. Хочу побути одна.
Соня приходить до мене кожного дня по обіді. Вона нічого не пояснює, а я не питаю. Мене лякає те, що я нічого не можу розказати про ці зустрічі, бо сплю. Як тільки Соня зайде в ці двері – вона зробить укол, і я засну.
Вчора я стояла у ванній перед дзеркалом пів години і шукала хоча б щось. Вона бере плату, як і попереджала, але я не знаю яку. Поки.
Сьогодні замість Соні у дверях з'являється чоловік. І це мене бентежить вдвічі сильніше, бо в підземці від чоловіків я знала мало хорошого. Надто мало, щоб не надавати цьому значення.
– Марк, – у вітанні він підіймає руку, – лише пару тестів і все. Це не боляче.
Я дивлюсь на його тонку долоню. Такі руки навряд чи підіймали щось важче за бокс з інструментами, з яким він прийшов. Не боляче. Якщо так кажуть, то гарантовано болітиме.
Він прикладає обладнання до моєї шиї. Я слухняно підіймаю підборіддя.
– Чіп остаточно прижився, – каже чоловік, повертаючи мою голову.
У нього лагідні руки і дрібний шрам на вилиці. Він не ідеальний, не пасує до цього місця як і я.
– То мені можна буде знову вийти у місто? – питаю в нього.
Він на мить застигає, наче не очікував, що я взагалі вмію говорити.
– Не знаю. Це не я вирішую.
Дивлюся на нього і зважую, що ще можна запитати. Його рухи починають втрачати плавність – й інструмент лягає в бокс неохайно. Здається, йому не подобається мій погляд.
– Мирослава. Ви її знали? – питаю в нього.
– Так, – киває Марк.
– Якою вона була?
– Самонадіяною, – відповідає він, і кутик його рота ледь смикається догори.
– Я вдячна за її жертву, – повторюю Сонині слова.
– Повір, їй було б байдуже. Випиті ловцями – те саме, що мертві.
Двері відчиняються і в них з'являється Соня.
– На сьогодні все, – говорить вона більше Марку, ніж мені, і той іде геть.
Вона приязно посміхається до мене і наказує йти в теплиці. Її поспіх говорить, що я почала чути те, що не мала. Ловці. У підземці ми називали їх істотами. Тепер я знаю хоча б це.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цифрові кочівники. Тея
Научная фантастикаТея родом із Землі втрапляє до групи втікачів, що прагнуть колонізувати одну із віддалених планет. Отримавши іскру зі специфічною властивістю «не помри», вона намагається знайти своє місце у світі космічної імперії, час якої спливає.