Неша завели до просторої кімнати і зняли наручники. За вікном був Марс. Здавалося, що скільки не втікай від нього, однак опинишся на цій бісовій червоній планеті.
– Я чув, що ти знову граєш за "чорних", – пролунав знайомий чоловічий голос.
Неш обернувся і зустрівся поглядом з тим, кого поважав, попри те, що той був уособлення імперського порядку в абсолюті. У протилежному куті кімнати стояв адмірал Сорос. Здавалося, що той аніскільки не змінився. Виточену поставу і гордість час не бере, йому таке не під силу.
– А хіба є "білі"? – відповів Неш.
– Немає ні тих, ні тих, – якось сумно зазначив адмірал. – Вона дала тобі завдання?
– Так, дала. Сьогодні ж маю летіти.
– Все через ту дівчину?
– Це Вас не обходить, – процідив крізь зуби Неш.
Вони знали все, абсолютно все. Здавалося, що тільки лінивий зараз не пне лежачого! І кожен попросить щось своє, бо бачить, що він не зможе відмовити.
– Сара не зачепить її. Так, пошматує, але дівчина залишиться живою.
– Бо її неможливо вбити, – роздратовано відрізав Неш. – Щось ще?
– Але вона може залізти в її голову, посадити зерно сумнівів, ненависті. Все, що ти робив чи ще зробиш, може відкритись цій дівчині. Чи готова вона до такого? Що вона вже знає?
– Нічого не знає.
– Тоді будь готовим ти і не нароби дурниць зопалу. Одяг, всякі дрібниці і спорядження для перепрошивки чіпу тут.
Сорос вже збирався йти, але Неш спинив його.
– Нащо Ви говорите мені це?
– Знаєш, бувають такі миті, коли здається, що простіше все кинути. Я колись кинув, жалкую до цих пір. Сара не відпустить її, просто так – нізащо. Хочеш свободи? То зроби її із існуючої в'язниці, але не кинь на пів дорозі, – відповів адмірал і зник за дверима.
Неш невдоволено підійшов до вікна і декілька хвилин дивився на хмарочоси, що виднілися за склом, обдумував слова генерала. Тея не знає, серед кого опинилася, тому стане легкою мішенню. Питання лише в тому, як далеко зайде Сара у своїх "благих" намірах. Доведеться грати. Знову.
Темно-сіра форма рядового працівника корпусу сіла на нього, наче влита. Негідникам все ж до лиця?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цифрові кочівники. Тея
Science FictionТея родом із Землі втрапляє до групи втікачів, що прагнуть колонізувати одну із віддалених планет. Отримавши іскру зі специфічною властивістю «не помри», вона намагається знайти своє місце у світі космічної імперії, час якої спливає.