Розділ 6

20 3 0
                                    

Після підриву лайнер почало трусити. Кожен його стрибок став синцем на моїх ногах. А сьогодні все припинилось. Лише тріснуте скло столику біля ліжка нагадувало про недавні негаразди.

Марк забрав мене і відвів до великої зали. Тепер він завжди поруч і це дещо дратує. Я пошукала очима Неша, але серед людей, що вже встигли прийти, його не було.

З ним могло статися будь-що, бо він вже виконав те, що від нього хотіли. Я потай глянула на Марка. Мене теж викинуть, коли стану непотрібною. Це я знаю напевне.

Стіни зали прозорі, і коли корабель повертає своє масивне тіло, я бачу її – планету, яку назву домом. Марк розказував, що її вже піддали терраформації. Для мене це слово нове, і я його не до кінця розумію, але це точно про зміни. Зміни витають в повітрі, ними просякнутий кожен на судні. Ще до посадки ми вже не ті, що відлетіли з Марсу.

І коли лайнер входить в атмосферу, я нарешті усвідомлюю, що Земля і підземка далеко позаду. Вони живуть лише у моїх спогадах, як шрам від глибокої рани, як тінь, як пам'ять.

Нова планета зустрічає нас теплом і зеленню. І хоча б за це її можна одразу любити.

Люди натягують білі шатра, розставляють лежаки і пуфи з лайнеру. Багаття лиже багряними язиками небо. Незнайомий мені сивий чоловік починає грати на скрипці. Щось дике і древнє є у цьому вогні, у цій музиці і у цій ночі. Здавалося б космічні кораблі, епоха нових планет, але там десь глибоко-глибоко однак прокидаються благовійні емоції щодо вогню, ритмічних мелодій і усвідомлення себе приналежним до інших людей.

Незнайома дівчина із ясними блакитними очима і довгим майже білим волоссям приносить напої. Пахне квітами і різнотрав'ям. Люди розмовляють, танцюють. Мене теж потягли в танець. Краєм ока я чіплялася до знайомих мені облич. Але потік незнайомців, здається, нескінченний.

Я відходжу подалі до дерев, щоб не бачити ці вогні. Вони стрибають перед очима білими плямами і крутяться, і крутяться, крутяться. Я підіймаю обличчя до нічного неба, рахую до десяти. Стає легше.

Далі, де дерева розступаються морю, на рівному плато чорніють обриси невеликого зорельоту. Я підходжу ближче.

– Краще вертайся, – чую знайомий голос.

Неш. Він ладнає щось на кораблі у цілковитій темряві. Він не хоче, щоб його бачили.

Цифрові кочівники. ТеяWhere stories live. Discover now