Özel Bölüm 1 (Euphoria)

51 3 41
                                    


Jungkook'un ağzından

Uzun bir uğraştan sonra ikinci albümümü de satışa çıkarmıştım. Ama kimsenin bilmediği özel bir şey vardı.
Ben bu albümden sonra bir single yayınlayacaktım ve bu şarkıyı da sevgilime yani Taehyung'a adayacaktım.

"Ahh çok yoruldum tüm bu konser işleri beni çok yordu. Kesinlikle iyi bir tatili hakettim! "

Ben kendi kendime konuşurken içeriye Taehyung geldi. Elinde de bir kase çilek vardı. Bir yandan çilekleri yiyorken bir yandan da yanıma gelip oturdu.

"Kendini bu kadar yormanı hiç sevmiyorum"

"Ben de yorulmayı sevmiyorum Taehyung ama yapabileceğim bir şey yok. Eğer yeterince çalışmazsam sahnede tökezlerim"

"Jungkook hadi ama ikimizde biliyoruz ki sadece çalışmaktan fazlasını yapıyorsun. Geçen sefer neredeyse danslarına çalışırken bayılıyordun!"

" Biliyorum üzgünüm seni endişelendirmek istememiştim. O gün kendime küçük bir ceza vermek istemiştim sadece çünkü konserde bir çok yanlış yapmıştım"

" Kendini cezalandırmana gerek yok. Elinden gelen her şeyi yapıyorsun zaten ve bu yeter de artar. Ayrıca herkes hata yapar küçük bir kaç yanlış için kendine bu kadar kötü davranmamalısın!"

" Biliyorum tekrardan özür dilerim bir daha olmayacak"

" Bir daha olursa benden çekeceğin var zaten!"

Bundan önceki konserim de çok fazla yanlış yaptığımdan kendime bir nevi ceza vermek istemiştim ve bundan dolayı da bayılmanın eşiğinden geçmiştim. Taehyung'ta benim için çok endişelenmiş ve bana çok kızmıştı.

Konserlerim artık bitmişti artık rahatlıkla Taehyung'a yazavağımşarkı için çalışabilirdim. Ama tabi ilk önce güzel bir şekilde dinlenmeliydim.

Taehyung bir tane film açmıştı ve onu izliyorduk. Korku filmi izlemek isterdim ama Taehyung sevmediğinden korku filmi açmamıştı gerçi o ne isterse zaten onu yapardım bende.

Taehyung'un ağzından

"Jungkook biraz daha atıştırmalık ister misin mutfağa gidiyorum"

Jungkook'tan ses gelemeyince arkama dönüp ona baktığımda uyuduğunu gördüm. Bugün konser de yorulmuş olmalıydı. Sehpanın üstünü temizleyip kirlileri mutfağa getirdikten sonra Jungkook'un yanına geri döndüm.
Onu kucağıma alıp olabildiğince sarsmamaya çalışıp odamıza getirdim. Papatyam bugün çok yorulmuştu. Bu iş cidden onu çok yoruyordu. Ve bende onun için çok endişeleniyordum.

Jungkook'u yatağa yatırdıktan sonra lavobaya gidip işimi hallettim. Daha sonra da yanına geri döndüm. Yatağa yatıp onu kendime çektim ve uyumak için gözlerimi kapadım. Onunla olduğum her an çok mutluydum.

...

Taehyung'un ağzından

Jungkook son günlerde bir şarkı üzerine çalıştığını söylemişti bundan dolayı bir kaç gündür sürekli şirkete gidiyordu. Erken çıktığından dolayı sabahları onu göremiyordum. Ama şanslıydım ki akşamları erken gelip benimle zaman geçiriyordu. Bende o gelene kadar laptoptan işimi hallediyordum. İşim grafik tasarımcılığı olduğundan evden işimi halledebiliyorum. Sadece laptop umarım ihtiyacım oluyor.

Kapı sesini duyduğumda Jungkook'un geldiğini anlamıştım. O sırada bende mutfakta yemeği yapıyordum. Jungkook mutfağa gelmiş ve arkamdan bana sarılmıştı. Bende arkamı dönüp ona sarıldım onu cidden çok özlüyordum

I Love You Forever | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin