7

112 5 25
                                    

(Konser zamanı saat 19.00)

   Konser zamanı gelmişti. Birazdan sahneye çıkıcaktım. Çok fazla şarkım olmadığından konser yaklaşık 1, 1 buçuk saat falan sürecekti. Daha yeni mezun olduğumdan şarkı yazmak için çok fazla zamanın olmamıştı. Umuyordum ki bu konserim iyi geçicekti.

    "Jungkook konser 5 dakikaya başlıyor hazırsın değil mi? " Jimin beni son bir defa kontrol etmek için gelmişti. Sonra konser alanına gidip beni izleyecekti. "Evet hyung hazırım merak etme sen gidip beni izlemeye bak! Ortalığı yakıcam!!" bunu söylememle birlikte hyungum gülmeye başlamıştı. "Tabi tabi sen ne diyorsan Jungkook! Gidiyorum ben şimdi bakalım nasıl yakacakmışsın ortalığı!". Jimin hyung giderken arkasından bağırdım bende" Geç sen dalganı!! Bakalım ben sahnedeyken böyle gülecek misin?!?"

    Herneyse son hazırlıkları yapıp sahneye çıkmam gerekiyordu onunla daha fazla uğraşamazdım.

...

(Konserin son şarkısının olduğu zaman)

     Birazdan konserin son şarkısını söyleyip konseri bitirecektim. Bundan dolayı hayranlarıma dönüp konuşmaya başladım. "Evet öncelikle buraya gelen herkese çok teşekkür ederim. Şimdi söyleyeceğim şarkı bu gecenin son şarkısı olacak. Bu yüzden herkesin bana katılmasını istiyorum tamam mı?!?" Herkes bir ağızdan "Tamam" diye bağırıyordu. Onları susturan şey şarkının arka fonunun başlaması oldu.

    Şarkıyı hayranlarımla birlikte söylerken çok duygulanmıştım nerdeyse ağlayabilirdim. Ama sonra donmama neden olan birini gördüm.

  
Taehyung'u...

I Love You Forever | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin