(7. Gün )
Taehyung💜
Jungkook
Şey..Tavşanım🐰
Taehyung?
Herhangi sorun mu var?
Ne oldu?Taehyung💜
HAYIR!
Yani hayır..
Bir şey olmadı sadece akşam saat 7 de boş musun?
Onu merak etmiştim..Tavşanım🐰
Saat 7 mi?
Aaaaa evet sanırım boşum...
Ama bir sorun yok değil mi?Taehyung💜
Evet evet
Hiçbir sorun yok
Şey akşam saat 7 de seni bir yere götürebilir miyim?Tavşanım🐰
Ahh bilmem ki?
Götütebilir misin???Taehyung💜
Bence götürebilirim :)Tavşanım🐰
O zaman götürebilirsin!
Ama nereye gideceğiz?Taehyung💜
Bu bir sürpriz
Oraya gidince öğrenirsin güzelim :)Tavşanım🐰
Ah tamam öyle olsun bakalım :)
O zaman ben gidip hazırlanayım :)Taehyung💜
Tamamdır aşkım
Seni saat 7 de evinden alırım 😘Tavşanım🐰
TAMAMDIR!.......
(Akşam saat 7'de)
(Taehyung'un ağzından)Jungkookumu almak için evine doğru gidiyordum. Açıkçası baya gergindim çünkü ayrılırığımızın üstünden 4 yıl geçtikten sonra ona tekrardan sevgili olmak istediğimi söyleyecek ve eğer beni affettiyse ve beni hala seviyorsa günün sonunda sevgili olacaktık.
Ev sevdiği çiçek olan papatyadan bir buket yaptırmıştım. Ve onu her huzur bulmak istediğimiz zaman gittiğimiz sahile götürecektim. O sahilde çok fazla anımız vardı. Nerdeyse her akşamımız orda geçerdi. İkimizde bir şeyler hazırlayıp oraya gelir, daha sonra yaptığımız şeylerden tadardık. Özellikle de sınav haftasından sonra bunu yapmayı çok seviyorduk çünkü bizi çok rahatlatıyordu.
Uzun bir zaman sonra tekrardan
oraya gitmek beni rahatlatmıştı cidden.
Jungkookumu almaya gitmeden önce sahile uğramış ve orayı hazırlamıştım. Daha doğrusu hazırlamıştık. Jimin ve Yoongi hyung da bana çok yardım etmişti. Şimdi ise biz oraya gelene kadar bozulmamadı için orda bekliyorlardı.Sonunda Jungkook'un evine geldiğimde onu arayıp aşağıda onu beklediğimi söylemiştim. Bahçe kapısında onu görünce hemen arabadan çıkmıştım.
(Jungkook'un ağzından)
Taehyung arabadan çıkmış yanına gelmemi bekliyordu. Yanına ulaşınca bana sıkıca sarılmış ve bırakmamıştı ki nefes alamadığımı söylediğimde bırakmak zorunda kaldı.
"Benim bebeğim gideceğimiz yer için heyecanlı mıymış bakalım? " diye sorduğunda kafamı hızlıca sallamıştım. "Evet Taehyung beni nereye götüreceğini çok merak ediyorum" demiştim. Hemen ardından Taehyung ta "Merak etme gidince göreceksin ama.. İlk önce şunu takalım" diyince kaşlarım havaya kalkmıştı. Elinde bir tane kumaş vardı ve sanırım nereye gittiğimizi tahmin etmemem için gözleri bağlayacaktı.
Taehyung sesizce gözlerimi bağlarken ben daha çok heyecanlanıyordum. Beni yavaş yavaş sürücü kolktuğunun yanındaki koltuğa götürdü ve oturmama yardım etti. Ondan sonrası ise hızlıca geçti. Yaklaşık yarım saatlik bir sürüşten sonra araba durmuştu. O arabayı sürerken ne kadar heyecanlı olsamda tek kelime etmemiştim. Çünkü arabayı sürerken dikkatinin dağılmasını istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love You Forever | Taekook
FanfictionTaehyung bir gün sevgilisi Jungkook'tan ayrılır ve ortadan kaybolur... (Bana sorucak olursanız okunmaya değer bir fic değil vaktinizi boşuna harcamayın :D İlk yazdığım ficim olduğu için aşırı acemi bir yazım şekli var çok fazla bekletiniz olmasın...