Jungkook'un ağzından
Bugün şirkette işim olmadığından dolayı evdeydim. Taehyung'la anlaşmıştık akşama birlikte film izleyecektik. Bayağı uzun süredir film izlemediğimizden binlerce film birikmişti. Bugünde onlardan bir kaçını izleyecektik. Taehyung henüz uyanmamıştı. Ben de yaklaşık yarım saat önce uyanmış kahvaltı hazırlamaya başlamıştım. Taehyung'u kahvaltıyı hazırladıktan sonra uyandıracaktım.
(O sırada Taehyung)
Yakınımdan gelen telefon sesiyle uyanmıştım. Henüz daha gözlerimi alamadan telefon tekrar çalmaya başladı. Ben de anlık sinirle telefonu alıp kim olduğunu baktım. Telefona baktığımda Bay Kim yazısını görünce babamın aradığını anlamıştım.
Aslında açmak gibi bir düşüncem yoktu ama açmazsam da ben cevap verene kadar arayacak gibiydi. Bundan dolayı sinirle telefonu açtım.
"NE VAR?"
"Biliyor muydun?"
"Tanrım sen bana sabır ver neyi biliyor muyum?"
"BİR KARDEŞİN OLDUĞUNU VE ASLINDA ANNENİN BİR FAHİŞE OLDUĞUNU BİLİYOR MUYDUN!?"
Babamın ani bağırmasıyla yerimden sıçramıştım. Ama bu hiçbir şeydi kardeşim mi vardı? Nasıl yani annem babamı aldatmış mıydı???
"Neyden bahsediyorsun benim bir kardeşim yok"
"Var Taehyung Var! O annen olucak herif sen doğduktan 4 yıl sonra beni aldatmış"
"Bu beni geri getirebilmek için bir oyun mu!? Eğer öyleyse bir daha bana ulaşamazsın bile haberin olsun!"
"Seni niye geri getireyim be ne halin varsa gör orda sadece bana yapılan ihanetten haberin var mı diye aradım seni! Madem haberin yoktu artık olmuş oldu senin bir kardeşin var"
"Anlamıyorum annem neden böyle bir şey yapar ki eline ne geçicekti hem ayrıca bunu basık fark etmedin ki annem kardeşim olacak kişiye hamileyken nasıl fark etmedin!?"
"İş gezine çıkmıştı... Geri geldiğinde karnında olan yaradan bir şey olduğunu anlamıştım ama bana araba kazası olduğunu ve endişenmeyeyim diye haber vermediğini söylemişti"
"Ve sen buna inandın mı cidden!? Deli misin sen!?"
"Taehyung- "
"Her ne diyeceksen duymak istemiyorum telefonu kapatıyorum bir daha beni asla arama annemle de boşanacak mısın boşanmayacak mısın umrumda değil ne halin varsa gör!"
Telefonu kapattığımda odanın kapısından ses geldi. Oraya baktığımda Jungkook'un orda olduğunu gördüm.
Jungkook'un ağzından
"Kim aramış Taehyung?"
"Boş ver önemli biri değil"
"Emin misin hayatım? Rengin atmış sanki önemli biri değilse neden bu hale geldin?"
Jungkook bunları söylerken yatakta yanıma gelmiş ve bana arkamdan sarılmıştı.
"Anlatmak istemezsen sorun değil ama içinde tutman hiçbir şeye yaramayacak Taehyung"
"Babam aradı"
"NE!?"
"KULAĞIMA BAĞIRMA APTAL"
"Özür dilerim babam aradı diyince bir an şaşırdım Ne dedi peki tekrar geri dönmeni mi?"
"Hayır keşke bunu söylemek için aramış olsaydı"
"O zaman ne için aradı?"
"..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love You Forever | Taekook
FanficTaehyung bir gün sevgilisi Jungkook'tan ayrılır ve ortadan kaybolur... (Bana sorucak olursanız okunmaya değer bir fic değil vaktinizi boşuna harcamayın :D İlk yazdığım ficim olduğu için aşırı acemi bir yazım şekli var çok fazla bekletiniz olmasın...