TANITIM-3

85 0 0
                                    

Elindeki kadehten bir yudum daha aldı kadın. Karşısındaki adama nasıl işkence ettiğinin farkındaydı. Adamı kendisi ile sınıyordu. Hafiften gülümsedi adama ve kadehi tekrar dudaklarına değdirdi, gözlerini adamın gözlerine dikti.

    Kadının ne yapmaya çalıştığını anlamıyordu adam. Lakin karşısında durdukça sanki işkence ediliyormuş gibi hissediyordu. Kadının narin bedeni kırmızı bir elbise ile bütünleşmişti. Bu adamın düşüncelerini darmadağın etmeye yetiyordu. Kadının elindeki kadehe baktı. O da kırmızıydı. Gözleri kadehi takip etti. Kadın sanki adamı sınarcasına dudaklarında bıraktı kadehi.  Bir dakika boyunca bekledi. Ardından ufak bir kahkaha attı ve kadehi bir yudumda bitirdi. Adam kadının boğazındaki yutkunuşa baktı, gözlerini kapattı ve başını salladı.

" Anne gibi davran Ömür!" dedikten sonra gözlerini açtı.

 Kadının omuzları düştü, başı önüne eğildi. Bekledi birkaç saniye ardından dimdik durdu. Sandalyesini geri çekti ve hafifçe kalktı. Masadan adama doğru uzandı. Adam burnunun dibindeki kadına baktı. Dudakları sanki " gel beni öp" dercesine kırmızıya boyanmıştı.

Kadın adamın kendisini nereden vuracağını gayet iyi biliyordu. Ne zaman anneliğine bir şey denilse deliriyordu. Lakin kendisi de adamı nereden vuracağını çok iyi öğrenmişti. Kadın güldü..

" Seni asla affetmeyeceğim Demir, biliyorsun dimi?"

" Kendimi sana affettirmek için uğraşacağımı mı sanıyorsun? Çok hayalperestsin Ömür."

Kadın gözlerini kıstı, adam kadına dik dik baktı.

" Ah pardon hayatım unutmuşum ben kimim ki kendini affettirmek için uğraşacaksın! Sen kimsin ki seni affedeceğim."

Kalktığı sandalyeye geri oturdu kadın. Elini çantasına uzattı ve telefonunu çıkardı. Aklında ki numarayı çevirdi. Birkaç defa arama sesi duyuldu ardından telefonun ucundaki erkek sesini işitti kadın.

" Alo Can. Teklifin hala geçerli mi?" diye sordu kadın telefonun ucundaki adama. İstediği cevabı almışçasına nefes aldı. " Öyleyse en yakın zamanda imzaları atabiliriz Can."

Kadın tam konuşmaya devam edecekti ki kulağından alınan telefonun yerde paramparça olmasını izledi.

" Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

" Sana o teklifi kabul etmeyeceğini daha kaç defa söylemem gerek. Kendine gel Ömür. Benim dediklerimi yap."

Kadın şuh bir gülüş attı adama.

" Güldürme beni Demir. Biraz önce çok hayalperest olduğumu söyleyen sen değil miydin?"

Adam sessiz kaldı, kadın sanki savaşı kazanmışçasına daha çok güldü ve son kozunu oynadı.

" Sen kimsin ki bana dediklerini yapacağım? Hangi sıfatla? Eski kocam olarak mı yoksa çocuğumun babası olarak mı?"

Masadan kalktı kadın arkasını dönmeden önce başını bir kez daha dikleştirdi. Adamdan gözlerini hiç ayırmadan bir şuh gülüş daha atarak masayı terk etti.


GİTMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin