Bună!Ma numesc Clara Wallance sau mai pe scurt zis Clare am 20 de ani și ma-m mutat recent în Los Angeles pentru a studia medicina la cea mai bună facultate de aici !Nu prea cunosc pe aici prin Los Angeles e foarte diferit de micul orașel Palo Alto în care stăteam ! Dar ma voi obișnui și cu acesta !Noroc de prietena mea Scarlet care ma mai ajuta cu indicațiile!
Scarlet sau mai pe scurt zis Scar este prietena mea cea mai buna ne cunoaștem de 5 ani și avem o legătură foarte strânsă !De când mama a murit acum 2 ani totul sa schimbat ,am căzut într-o depresie de aia nasoală rău ,mă auto distrugeam singura ,în acea perioada nu mai eram eu ,eram total schimbata dar cu ajutorul ei am trecut peste și acum totul sper sa fie bine!
Mama înainte sa moară mia zis sa îmi urmez visele și sa îmi fac un viitor sa nu stau ca ea, după un bărbat care o bătea și o făcea sa se simtă ca o femeie de nimic doar fiindcă îl iubea!Știți ceva bărbați sunt niște nimicuri care se folosesc de femei ,pentru ce?Pentru a le satisface pofetele că na dupa ce fac asta nu mai sunt bune !Totuși Lăsând asta deoparte trebuie sa mă duc în oraș pana la supermarket la naiba !
Ma duc în dormitor îmi așez valiza pe pat și caut în ea ceva lejer
Găsesc o pereche de pantaloni scurți și un tricou de culoare albastră îmi iau teniși și cheile și ies din casa o sun pe Scar sa iasă cu mine în oraș ca nu prea știu orașul și na ,nu vreau sa ma pierd prin el ca cine știe ce violatori sau pedofili mai pot fi ca na e Los Angeles orașul tuturor posibilităților!
O sun pe Scar și o întreb dacă vrea sa vina ea îmi zice ca vine în 10 min și sa o aștept în fața blocului!
Zis și făcut!Ma pun jos pe scări în fata blocului și aștept ,se aude ușa de la bloc deschizându-se eu care am crezut ca este Scar
-Hai ma Scarlet odată ,ca ma grăbesc sa ajung acasă și sa mă întind... stai tu nu ești Scarlet!-Nu ,nu sunt vezi ca sunt femeie și nu știu eu ?
-Na semeni puțin cu una !
-Ha, ce glumă proastă!Mai proastă decât tine!
-Hai ca nu am chef sa fac scandal aici un fața blocului !
-Mda ,apropo eu sunt Lucas !
-Mbună Lucas!Spun eu cu jumate de gură
-Hey ce faci Carla ?!
-Hey Scarlet ce sa fac ,ma cert cu acest dobitoc !
-Apropo nu mi-ai spus cum te cheamă dar am aflat singur ,Amalia! Spune pe un ton ușor ridicat
-Văd că lai cunoscut pe Lucas !
-Stai tu îl știi?
-Da este prietenul meu !Și cred ca viitor frate vitreg și își da ochii peste cap!
-Cum adică frate vitreg ?întreb surprinsă!
-E pai știi tatăl meu fiind divorțat de mama și mama ei fiind divorțată de tatăl ei !Au ceva o aventură împreună si dacă ar fi sa se căsătorească noi am fi frați vitregi!
-Hai ca ai mai explicat și tu de mai bine nu explicai dar în fine !Scarlet mergem în oraș?Sau mai trebuie sa stau sa îl mai ascult?
-Hai ca mergem!Pa Lucas!
-Pot veni și eu cu voi?
-Dacă ai chef sa umbli prin magazine cu noi după rochii și restu vino!
-Cred ca ar fi o idee mai buna sa ma duc în casă!
-Asa bravo, băiat cuminte!spus așa mai încet
-Ai zis ceva Clara?o întrebă Lucas!
-Nu am zis nimic !Și încep a râde eu cu Scarlet !
După ceva timp de mers ajungem în fața unei clădiri mari și frumoase plină de geamuri de sticlă și luminoase care îți atrag atenția tocmai din avion după părerea mea !Nu durează mult și o întreb pe Scarlet!
CITEȘTI
Dulce uitare ...
RomanceClara Wallance o fata frumoasă cu un păr auriu și cu niște ochii de un verde ca smaraldul mutata recent în Los Angeles ajunge sa se îndrăgostească de Aiden Leister baiatul celui mai mare patron din Los Angeles si fratele vitreg a celei mai bune pr...