Ora 17:01
Mă trezesc din cauza telefonului suna în disperare, cred ca este Scarlet
Ma ridic după el îl iau de pe noptieră și răspund !-Alo?
Nu răspunde nimeni ,stau puțin și mă gândesc și aud pe cineva la capătul firului !Nu este Scarlet este Aiden...Aiden!?
Ma ridic în capul oaselor și ma gândesc dacă sa îi închid sau nu !
În celalalt capăt al firului se auzea ceva dar nu îmi dădeam seama ce...-Alo,Aiden ești acolo??
-.....
Nu răspundea nimeni ,poate a pățit ceva nu îmi dau seama
Ma ridic de pe pat ma îmbrac rapid și ies din apartament
Ma duc spre blocul lui Scarlet ,intru în bloc și ma duc la ușa sa și încep sa bat ușor!-Clara ,ce sa întâmplat? Il aud pe Lucas din spatele meu cred ca a văzut teama pe fața mea!
-Ma sunat Aiden ,și nu zice nimic se aude ceva dar nu îmi dau seama ce ,ca și cum ar fi undeva...
-Dă-mi telefonul..
-Aiden sunt Lucas, unde ești
-.....
-Aiden Mă auzi ?
Câteva momente de liniște urmat de un da
-unde ești?
-sunt la plajă ,cred că sa apelat din greșeală...
-ești bine ?Ai pățit ceva?Știi ca ai sunat-o pe Clara?Fata asta este speriată ca ai pățit ceva!!
-Sunt bine !Eu am fost sa înot și telefonul a rămas pe prosop!
-Aha...bine!
Ce proasta am fost sa cred că a pățit ceva !Și sa mai vin si acasă la el regret acest lucru!Ma mai văzut și Lucas ca sunt speriată ca a pățit ceva...doamne aiden !!
-Mulțumesc, Lucas!M-am speriat ca a pățit ceva de asta am venit la voi sa întreb poate a pățit ceva!
-Cu plăcere!Oricum Scar nu era acasă și na ma bucur ca te-am ajutat!
Îi zâmbesc la răspuns și ma îndrept spre blocul meu!
Mă îndrept spre ușa blocului și ma prinde cineva de mână
Ma întorc și era Mateo...ce naiba caută ăsta aici nu mai avem ce discuta !-Ce vrei ,Mateo??
-îmi mai dai o șansă?Promit sa nu mai face aceași greșeală!
Îmi aduc aminte de clipă când la-m văzut cu fata aia ca se sărutau în apartamentul lui !Am mers de la el sa sărbătorim un an de relație dar...am avut altă surpriză..!
-Ce șansă să îți mai dau ?Sa repeți aceași greșeală?
-M-am schimbat !
-Nu prea văd asta !
Mă ținea de încheietură,mă strângea tare ,mă durea !
-Dă-mi drumul ,ma doare!
-O șansă Clara !Una doar!
-Nu auzi omule că mă doare că mă strângi!!
Se dă mai aproape de mine ma lipește de ușa scării de bloc încerc sa ma zbat sa scap !Se apropia tot mai mult de mine ajunge cu capul la gâtul meu !Eram imobilizată nu puteam face nimic ,ma zbat și încerc sa scap dar degeaba mai rău făceam!
CITEȘTI
Dulce uitare ...
RomanceClara Wallance o fata frumoasă cu un păr auriu și cu niște ochii de un verde ca smaraldul mutata recent în Los Angeles ajunge sa se îndrăgostească de Aiden Leister baiatul celui mai mare patron din Los Angeles si fratele vitreg a celei mai bune pr...