A doua zi >>
Ora 10:27
P.O.V Aiden
Mă trezesc ma uit al ceas și vad ca este 10 mă ridic din pat si mă duc la baie ,ma spăl pe față fac un duș ma îmbrac într-o cămașă alba și o pereche de blugi ,îmi iau adidași cheile de la mașină și ies din apartament!
Pornesc spre firma tatei fiindcă aveam o conferință foarte importantă la ora 12 !
Fiindcă eu sunt fratele mai mare tatăl meu îmi da mie firma lui și asta nu prea vreau fiindcă trebuie multa responsabilitate în asta !Dar decât sa i-o deie lui Lucas și sa se ducă de râpă afacerea tatei în care a investit atât timp mai bine o iau eu chiar dacă ma voi ocupa și de medicina !
Îmi las Mercedesul la intrare în firma !Îi dau cheile celui care era responsabil de toate mașinile de la firmă!Ma duc spre lift și urc la etajul 7 ,acolo ma aștept tata cu Ashley!Încă nu pot fi de acord cu relația asta între el și secretara lui mi se pare totuși ciudat ,știu ca în toți acești ani tata a stat singur și ca na poate ia venit și vremea lui de a avea pe cineva dar totuși nu cu secretara !În fine nu îmi pasa !Dau un salut scurt iau actele și ma duc în sala analizez actele necesare pentru a lua firma în custodia mea !
Este deja ora 12 cei cu care ținem aceasta custodie trebuie sa ajungă în orice moment stau și ma gândesc oare ce face ea ,dacă sa trezit sau dacă a mâncat ceva!
Nu mai stau mult pe gânduri și îmi iau telefonul și îi dau un mesaj cu ,,ce faci" ,să văd dacă îmi răspunde
Într-un final ajung și cei cu care trebuie sa ținem conferința las telefonul deoparte și îi ascultOra 11:40
P.O.V Clara
Mă trezesc din cauza călduri razelor de soare care îmi întra pe geam și ma încălzesc !Ma întind scoțând un oftat mic și fac un efort și ma ridic din pat ,continui sa merg până la baie ma spăl pe față și ma duc spre dormitor îmi fac patul și dau perdelel în geam și ma duc în bucătărie ,mă așez pe canapea cu bolul de lapte și cerealele în mâna deschid TV-ul și dau skip până pot găsi ceva interesant!Doar ca la un moment dat vad pe cineva cunoscut la știri!...
-E Aiden?Ce?Cum?
Stai cum Aiden este băiatul lui Gregory ?Adica soțul lui Ashley, viitorul soț scuze !
Nu îmi vine a crede deci cel peste care am dat atunci era el fiul lui Gregory!Cum naiba nu am putut sa îmi dau seama!
Zice ceva despre firmă tatălui său cred ca o ia el sau ceva după cum se pare și după cum zic paparazi !
Stau pana la final și mă uit și eu cred ca să pricepe la asta mai bine decât la medicina
Deschid telefonul și văd o notificare de la InstagramInstagram-1 mesaj nou
Este un mesaj de la cine ?
Deschid aplicația și dau pe mesaje
Ce sa vezi Aiden mia dat mesaj !Simt cum inima mi se umple de bucurie
Deschid conversația și îi răspund!Aidenleister21
-Ce faci?
Tocmai ce am terminat de privint știrile se vede ca ești în centrul atenției!
Până răspunde ma ridic și duc bolul în chiuveta ma duc sus și ies pe balcon mă așez pe scaunul meu suspendat și ma pun sa citesc
Nu durează mult și se aude o vibrație-Aa ,ai văzut și tu știrile cu mine!Circula repede noutățile!
Pai am avut o conferință despre firmă tatei nu știu dacă ți-am zis dar o preiau eu după ce tata nu va mai putea sa o ducă!Iau telefonul în mâna și citesc mesajul îi răspund imediat la mesaj
-Mi-am dat seama de asta abia acum când am văzut știrile !
Deci am și rămas uimita doar pentru faptul ca tu ești băiatul lui Gregory și eu nu am știut ,trebuia sa îmi zici mai devreme sa știu la ce sa ma aștept =)
CITEȘTI
Dulce uitare ...
RomanceClara Wallance o fata frumoasă cu un păr auriu și cu niște ochii de un verde ca smaraldul mutata recent în Los Angeles ajunge sa se îndrăgostească de Aiden Leister baiatul celui mai mare patron din Los Angeles si fratele vitreg a celei mai bune pr...