Capitolul 5

39 1 0
                                    


10:32

Mă trezesc cu o durere de cap îngrozitoare simt ca abia ma țin pe picioare ce naiba sa întâmplat aseară? Nu mai vreau sa îmi aduc aminte tot ce am făcut sau ce sa întâmplat...!

Fac un efort și ma ridic din pat ma duc la baie și ma spăl cu apă rece pe față pentru a-mi reveni puțin din starea aia !Ies din baie și ma duc la bucătărie nu prea aveam pofta de mâncare așa că mă duc înapoi în cameră ma pun în pat și încep a ma uita pe social media !Nimic interesant nici acolo!Deschid TV-ul și caut un film pe Netflix la care sa mă uit sa mai treacă din timp !
Găsesc Cabina de Săruturi și vad ca are trei sezoane nu e mult !
Merg la bucătărie caut o punga de popcorn o bag la microunde și aștept sa se facă !

La un moment dat aud telefonul din cameră mea ma duc sa răspund un număr privat răspund și spun alo dar nu îmi răspunse nimeni doar un răsuflat ma face sa am fiori pe șira spinării nu era nimeni pe capătul firului închid telefonul și mă întorc în bucătărie am uitat de popcorn poate nu sa ars dar sper ca nu
Deschid microundele și spre fericirea mea nu sau ars
Caut un bol și îmi pun popcornul în bol și ma duc în pat ma bag sub pătură și urmăresc serialul

17:23

Însfârsit am terminat și eu serialul și am chef de ieșit pe plajă  o sunt pe Scarlet și o întreb dacă vrea sa vina !

-Alo,ce faci Scar?

-Alo,prin casă ma plictisesc...tu?

-Am o întrebare vrei sa vii la plajă?

-Daaaa ,desigur doar scoatemă de aici

-Te aștept în fața blocului!

-Poate veni și Lucas și Aiden?

Când aud numele lui un nod în gât mi se pune

-Da...sa vină..!

-Bine ne vedem în fata blocului în 15 min !

-Bine !Te aștept!

Închid telefonul și îmi caut în dulap costumul meu de baie din doua piese  pe culoare roz !Îmi caut geanta de plajă cu prosopul și crema solara!pun costumul în geanta și ma îmbrac cu ceva lejer
Un tricou și o pereche de panataloni scurți ,îmi iau sandalele și ies din bloc !
Scar ma aștepta în fața blocului!

-Nu a durat prea mult !zice scar !

-De ieșit la plajă?Mamă preferata mea!

-Băieți unde sunt ?

-Vin și eu acum!

Îi văd pe băieți venind primul era Aiden ,ca na se putea sa nu fie  el !Un sentiment de ura își face apariția pe față mea,nu vroiam sa îl vad dar fiindcă Scar a zis dacă pot veni și ei nu am refuzat-o!

-Am ajuns la timp domnișoarelor?zice Lucas!

-Da ai ajuns la timp Lucas !

-Hai sa plecam ,ca vreau sa stau la soare !Zice scar

Plecam toți patru la mare ,tot drumul la-m simțit pe Aiden cum se uita la mine și asta ma deranjat câtuși de puțin adică cine ești tu sa te uiți la mine?
Nu mai durează mult și ajungem la plajă, simt briza mări cum îmi trece prin par și nisipul cel fin îmi trece printr-e degete !Plajă a fost locul meu preferat, unde doar aici puteam veni sa ma descarc și sa fiu eu !
Ma duc la vestiar și ma schimb ies din vestiar și ma duc spre plajă îmi așez prosopul pe nisip si ma pun pe el Scar face același lucru ea avea un costum de baie neon tot din doua piese care putea sa îi facă corpul în evidență!
Ma întind pe prosop și la un moment dat o silueta masculină își face apariția lângă mine!Întorc capul și era Aiden !Era într-o pereche de panataloni scurți albaștri!Îmi analiza corpul de sus în jos !Corpul sau era la vedere ,avea un corp superb abdomenul ,pieptul ,mușchii erau bine lucrați!Avea un spate lat care îl făcea sa para ca un munte !Părul sau ciufulit îmi da o atracție aparte pentru el ,ochii săi cei albaștri fac contact vizual cu ai mei ,preț de câteva sec. stam și ne uitam unul la altu  dar nu zicem nimic !
Lângă Scar se pune Lucas ,și el un băiat destul de bine făcut la corp avea niște umeri lăți și la fel de mare în spate ca Aiden ,avea un piept bine lucrat și un abdomen de toate fetele se uita după el !Avea niște ochii căprui și un păr castaniu asta îl făcea atrăgător !
Sincera sa fiu amândoi aratau bine ,dar parca mai bine arata Aiden
Ochii lui albaștri și părul sau ma atrage tot mai mult!

Dulce uitare ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum