Capitolul 2

55 1 0
                                    

                            6:30

Ma trezesc din cauza razelor de soare care își fac apariția pe geamul de la balcon care ușor ,ușor îmi pătrund în cameră!Mă ridic din pat si ma duc la baie !Trebuie sa ma duc la facultate sa vad la ce profil am intrat,și după sa plătesc taxa pe 3 luni că na dc nu!
Îmi fac rapid rutina de skincare îmi fac parul ma dau puțin cu concealer,puțin  rimel un creion de ochii și un gloss și sunt gata !
Ma duc în camera îmi caut ceva prin dulap așa mai ok pentru a merge la facultate!Într-un final îmi găsesc o pereche de blugi puțin rupți prin genunchi și un top alb îmi iau adidași mei albi și cheile și ies din casă!
O sun pe Scar sa o întreb dacă vine și ea ,dar spre surprinderea mea Scar încă dormea!

-Neața,ce faci?

-Neața...bine!

-Tu încă dormeai?

-Normal..spune ea mormăind

-Hai că la 7:30 trebuie sa fim la facultate sa vedem profilele!

-Hai ca în 5 min cobor !

-Bine te aștept  în fața blocului !

Mă pun în fața blocului pe scări s-o aștept!Ma gândesc încă la acel băiat de ieri,imbecilul ala nici măcar nu la-m putut întreba cum îl chemă sa îl umilesc !
Ce ai fata este un tâmpit
Subconștientul meu este de acord cu mine dar nu știu sigur cea ce se întâmplă !
Nu mai durează mult și vine și Scar !

-Neața,ce faci? Și o iau în brațe!

-Neața,bine tu?

-Sunt bine!

-Hai mergem ca na la 7:30 trebuie acolo sa fim !

-Haide!

O iau pe Scar și plecăm spre facultate !De la noi la blocuri la facultate facem 20 min este aproape nu am ce sa zic !
Ajungem la poarta facultății și ma opresc acolo ma uit de sus în jos la acea clădire destul de mare și luminoasă!Are niște geamuri destul de mari și luminoase pentru a lumina o sală de clasă!Îmi continui drumul prin mulțimea de elevi veniți sa vadă la ce profil au intrat !
Intru în școală si ma duc la tabel sa vad unde am intrat ma uit pe toate profilele și nu îmi vad numele!Până când într-un final îmi găsesc numele!
Neurologie ?La naiba!Nu vroiam asta !Vroiam la farmacie dar na asta e!
Ma mai uit pe celelalte tabele și vad ca Scarlet a intrat la farmacie !îs invidioasa pe ea !Tocmai la neurologie am ajuns,la dracu?
Am mai stat și am mai citit tabelele până când vad o postura masculina lângă mine ma uit cu coada ochiului ,la părul sau la postura sa și îmi dau seama ca este băiatul de ieri...la naiba sa ma ia !
Întorc capul spre el doar ca spre surprinderea mea el se uita deja la mine!Ochii aia Albaștri de culoarea cerului îi revăd din nou,simpt cum tot corpul începe a tremura ,fluturi în stomac își fac apariția!
Ce naiba faci Clara?Ce naiba faci ?
Subconștientul meu nu ma lasă în pace ,ma face sa ma simt ca un copil care se joaca !

Aiden

Ma trezesc  si ma pregates sa ma duc la facultate !Ma duc sa ma Îmbrac ,îmi iau un tricou ,o pereche de blugi negri și niște teniși de culoare neagră ,ies din apartament și ma duc la mașină ,ma urc în mașină și pornesc spre facultate!Într-un final am ajuns ,îmi las mașina în fața facultăți și intru în curtea scolii ma strecor printre sutele de elevi veniți sa vadă unde au intrat ,intru în facultate și ma duc țintă la tabele sa vad pe ce profil voi fi de acum 6 ani de zile și cu cine voi fi
Ma uit pe primele tabele doar ca nu îmi vad numele, ma uit și pe următoarele nici acolo ,mă uit pe ultimele tabele și vad ca sunt la Neurologie,sa îmi fut una!neurologie alta nu putea fi?
Ajung sa stau lângă o fata mi se pare cunoscută !?Întorc capul spre ea cred ca o cunosc!Este fata de ieri de la firmă tatei,fata cu părul auriu ca aurul și ochii săi verzi ca smaraldele si pistrui sai mici are in total 30 de pistrui pe nas(Iam numărat fară să vreau)!
Ce naiba faci Aiden?
Subconștientul meu nu ma lasă în pace toată noaptea ma-m gândit la fata asta ieri nici măcar nu mi-am cerut scuze pentru ce iam facut! Eram stresat si crispat  !Nu pot sa îmi iau ochii de la ea  e destul de frumoasă!
A întors capul spre mine îi pot vedea mai bine ochii săi verzi ,îi ador ochii !
Ce naiba se întâmplă cu mine ? !

Clara

Se uita la mine ,îi pot vedea ochii săi albaștri ,părul sau brunet ,mirosul parfumului său scump îmi inunda nările !Se uita la mine asa de insistent ma sorbea din priviri !Totuși până la urmă îmi fac curaj și îl întreb!

-La ce naiba te uiți?

-Mă uit la o pistruiată!

-Și undei acea pistruiata?

-Vine acum

Vine o fata lângă el și îl saruta pe buze!Văzând asta un sentiment de ala nașpa ma cuprinde dar ma cuprinde si o ura,stii ce nici nu mă interesează cu cine se sărută dau și-o trage ,știi ce ma doare fix undeva ,îi trag o privire de aia tăioasă și plec ,ma duc și o caut pe Scarlet și plecăm de la facultate ,ajung acasă și primul lucru pe care îl fac este sa ma pun în pat și să mă gândesc!
De ce inima ma face sa simt aceste sentimente nu le vreau ,nu vreu sa ma îndrăgostesc de nimeni , nu vreu nimic din tot cea ce sa întâmplat azi vreau sa îmi continui visele și sa mă bazez pe medicină nu vreu pe nimeni momentan !Nici măcar pe el !O vreau înapoi pe mama sa aibă cine sa ma sprijine și cine sa ma încurajeze în tot cea ce fac !
Mă ridic din pat si ma duc la baie îmi șterg machiajul de pe față și ma pun în pat ,totuși stau în pat și mă gândesc la el nu știu de ce dar ma gândesc la el!La felul cum ma privea și cum mă analiza !Dar ce dracu fac ,nu imi trebuie pe nimeni care Și-o  trage cu toate! Las toate gândurile alea într-un colț al minți și încerc sa adorm!

POV:Aiden

Ce naiba am făcut ma-m sărutat cu alta fata de fața cu ea
Și ce are Aiden ,nu e iubita ta!
Subconștientul meu îsi bate joc de mine ,iam văzut dezamăgirea si ura pe față ,si privirea aia tăioasa care mia tras-o e altceva  , nici măcar  nu stiu ce este cu mine!Ies din școală și mă îndrept spre mașină îngândurat la cea de am făcut!Oare să o fi durut asta?Oare îi place de mine?Nu mă interesează!Nu are cum ne-am văzut abia de doua ori!Ajung rapid acasă urc sus în bloc și intru în apartament ma schimb de hainele de astăzi și rămân doar în boxeri,ma pun în pat și ma gândesc la fata aia nu pot sa o scot din capul meu chiar dacă ași înlocuit cu alte femei nu pot sa îmi scot din cap ochii săi verzi ,părul sau de un auriu ca spicele de grâu ,privirea cu care se uita azi la mine și ma analiza ,sau privirea sa dezamăgită,nu pot!Fata asta parca ma atrage cu ceva  !Ma făcut sa simt cea ceva interesant , iarăși nu am întrebat-o cum o chemă , mă urăsc pentru asta!Mă pun pe spate și închid ochii și adorm tot cu gândul la ea!...

Nexttt>>>>

#1373

Dulce uitare ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum