Capitolul 3

39 1 0
                                    

19:26

Mă trezesc cu o durere îngrozitoare de cap cred ca din cauza ca ma-m gândit prea mult!În fine nu contează ma ridic din pat si ma duc la baie ma simt rău de tot nu știu de ce dar ma simt rău ,mă uit în oglinda și ma vad pe mine o fata destul de puternică pentru vârsta ei !Ies din baie și ma duc în bucătărie sa îmi fac ceva de mâncare dar nu am niciun chef deci cred ca și cerealele cu lapte  sunt bune !
Îmi iau un bol și  pun niște cereale cu   lapte ma așez lângă blat și stau și mănânc!
Cât stăteam și mâncam mi-a venit ideea de a ieși afară singura sau mai bine zis sa merg până la plajă sa stau acolo și sa mă pierd în gânduri!
Ma duc în dormitor îmi caut ceva lejer ca de seara !O pereche de panataloni scurți albaștri puțin rupți ,un top de culoare roz și teniși mei,pe lângă mi-am mai luat și o poșetă în care mi-am pus cele necesare!
Îmi iau cheile și ies din apartament!
Încep a lua la pas orasul până la plajă ,e super frumos și plin de viață!Și Palo Alto era aproape la fel Doar ca era parca mai retras !Aici este multă aglomerație și multe clădiri frumoase și pline de culoare îmi place acest loc !
Pe drum trec printr-un parc cu mulți copaci verzi și flori și multe bănci pe care poți sta !
În câteva minute am ajuns și la plajă ma duc pe malul mari și ma așez jos ,simțind briza mări bătând prin parul meu auriu ochi mi se pierd în zare uitându-mă la apus și gândindu-mă la el!

-De ce ma gândesc la el și nu la altcineva? De ce la el și nu la mine?Trebuie sa ma gândesc la viitor?Trebuie sa vad ce  îmi doresc!Fiindcă eu îl doresc pe el ,ba nu îl doresti pe el ,vreau sa îl simt aproape de mine ,ba nu vrei asta nu vreau nimic din astea  !
Dar totuși Gândul ca poate  are pe altcineva mă macina pe dinăuntru..
Nu îi place de tine ,ține minte asta!
Subconștientul cred ca are dreptate !

Eram prea pierduta în gânduri că am pierdut și noțiunea timpului !
Mă ridic de pe plaja si pornesc spre casa prin acel parc pe una din bănci era o gașca de aia de "golani"  la naiba chiar toate se întâmplă acum Trec pe lângă ei și unu din ei se ridica de pe banca și ma atinge !Din instinc îi dau una drept în nas de îi dă sângele
Ceilalți de pe banca încep a râde de el !

-Ești bine nu am vrut sa te pocnesc !

-Sunt bine !Dar cred ca mi-ai rupt nasul

Ma uit mai atent la acea persoană și observ ca este el ,iam spart nasul cam tare nu am vrut sa fac asta...sau am vrut?!

-Ești băiatul de azi de la facultate!

-Da ...! Am vrut să vorbim puțin și cred ca te-am  cam luat prin surprindere !

- Ce sa vorbim?

-Despre ce sa întâmplat azi la școală!

-Nu vreau sa vb despre asta ,scuze eu am plecat!Și scuze încă odată pentru ce ți-am făcut!

-Dar chiar vreau sa vb

-Eu nu vreau !

Îmi trag mâna din mână lui și plec spre casă ,cu gândul ca ce ar fi vrut sa vb ,sa vb despre fata aia care la sărutat sau ce ca nu înțeleg, nu mai îmi bat capul cu asta!
Ce ai tras pe nas Clara?
Nimic dar nu știu ce e cu mine nu îl vreau ,dar îl vreau în același timp chiar dacă la-m vazut doar de două ori ,îl urăsc în același timp asa ca cred ca mai bine ar fi sa stau mai departe de tot ce înseamnă el sau sentimente nu e timpul sa am sentimente!
Ajung în sfârșit acasă și ma schimb îmi iau un tricou care îmi vine ca o rochie  și rămân în lenjerie intima și ma pun în pat, ma uit la TV și ma gândesc ca nici acum nu la-m întrebat cum îl cheamă uhhh doamne!Nu mai stau mult și ma pun la somn ca îs prea obosită de gândurile astea !Închid TV-ul și îmi iau perna în brațe și ma gândesc la el !
Oare el se gândește la mine?
Într-un sfârșit adorm dar cu greu

POV:Aiden

Ora: 20:45

Mă pregătesc să ies din cameră atunci când îmi suna telefonul e Lucas îmi spune ca iese afara cu băieți și dacă vreau sa ies și eu eu nu îi refuz oferta și îi spun ca vin !
La-m întrebat unde ne întâlnim si el a spus că în parcul ala pe care mergi la mare !Zis și făcut !Ne-am întâlnit toți acolo !Eram în jur de 10 băieți atunci când am văzut-o pe ea,pe fata de la facultate cu părul auriu și ochii ca smaraldele!
Aiden ce dracu e cu tine?
Ma ridic de pe banca și când trece ma apropi de ea și o prind de mâna doar ca ma-m trezit cu un cot în nas de mia dat sângele !Sincer meritam acest cot pentru ce am făcut azi !Ea speriata ma întreabă dacă sunt bine și îi spun ca da îi pot vedea îngrijorarea pe față ,o pot simți asa tensionată!Spre surprinderea mea am crezut ca când ma vede ma va lua la înjurături și restu dar nu chiar a rămas destul de uimită ca tocmai pe mine ma lovit !

-Vreau sa vorbesc cu tine despre ce sa întâmplat azi !

-Nu vreu sa deschid acest subiect ,scuze eu plec!Și scuze încă odată pentru ce sa întâmplat!

-Dar chiar vreau sa vorbim?

-Eu nu vreau!

Am rămas cu ochii în soare ,tocmai ma refuzat sa nu vorbim, am suparato destul de tare cred  e și normal la ce dobitoc sunt cum sa sărut o alta fata de fața cu ea nu b
e iubita mea dar simt un pic de vină ,îs un tâmpit avea dreptate ea ca sunt tâmpit!
Le spun la băieți ca eu plec nu mai vreau sa stau ma simt destul de prost pentru ce sa întâmplat neseară vroiam sa vorbesc cu ea poate o puteam scoate la capăt !Chiar o vreau pe fata asta,poate ea ma va scoate din întunericul meu  ,fata asta are ceva aparte !
Ajung acasă intru în apartament ma duc la baie fac un duș ma schimb și rămân în boxeri !Stau și ma gândesc la ea ,la fata ei îngrijorată,la ochii ei,la părul ei, fata asta ma înnebunit și o singura dată am văzut-o si ma.dat peste cap !Nici măcar nu știu cum o cheamă !Asta va fi totuși un secret !trebuie sa aflu cumva dacă nu de la ea de la altcineva !Oare Lucas știe ceva de ea? Sau Scarlet?
Acum sunt prea obosit sa mai proceseze tot ce se întâmplă!Ma învelesc și ma pun pe o parte și adorm cu gândul la ea
Oare ea se gândește la mine?
Totuși într-un sfârșit adorm dar cu greu!

Next>>>>

#1201

Dulce uitare ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum