"Het is niet wat het lijkt !"
"Dat is het wel."
Met tranen in zijn ogen vertrok hij, stil en alleen
Ik dacht niks meer om hem te geven , maar mijn vriendje zo te zien gaan brak mijn hart.
Mijn hart kreeg een eigen wil.
Ik wilde hem
Ik wilde bij hem zijn
Ik wilde een leven. Samen. Voor altijd
Ik rende achter hem aan , maar Rowan hield me tegen.
"Jij blijft hier hoor je me!"
"Laat me gaan!"
Met al mijn kracht trok ik me los, maar ik was te laat
Een vrachtwagen
Een flits
Een schreeuw
Ik zakte huilend neer , alles mocht gebeuren maar dit niet.
Ik wilde iets doen , maar had de kracht er niet meer voor.
"Het spijt me.... "
Ik viel flauw.
Het laatste wat ik zag was Rowan.
Rennend
Boze ogen
En een mes
______________________________________________________________________
3 maanden geleden...
"Hi, Olive !"
BAM ! Volop op mijn mond, Benno was veranderd, vroeger zou hij dit nooit gedurfd hebben zelfs niet met om stoer te doen bij zijn vrienden.
maar ik genoot dus liet ik het er maar bij.
"Hi, lieverd. Heb je een fijne vakantie gehad ?"
"Juaah ! maar vakantie op ons ontmoetingsplekje brengt te veel herinneringen van jou mee, ik heb je heel erg gemist."
Wat is het toch een schat, dacht ik bij mezelf. Ik had hem 2 jaar geleden leren kennen. Ik was toen 13 jaar en ging eindelijk een keer met mijn beste vriendin op vakantie. We hadden lang gespaard samen en we hadden het dan ook niet voor niets groot aangepakt. We gingen naar Kroatië , samen met onze families. Ik en Doran, mijn beste vriendin dus, wilden het liefst alleen gaan, maar dat is moeilijk als je 13 jaar oud bent.
We bleven er 5 weken lang, lang genoeg voor romantiek, maar ook lang genoeg voor problemen...
2 jaar geleden...
"OMGOSH ! Olive ! Dit is fantastisch !
Eindelijk vakantie met zn 2tjes , owhh i love u sooo much !"
"Rustig aan hyperactieve ! Hou die praatjes maar voor de kroatische boys."
Jaja, ik ben een hottiespotter maar in kroatië kreeg ik steeds meer het idee dat er iets aan de hand was. Ze deed zo nerveus als het om jongens ging, maar ik zou er snel achter komen...
"Olive doe normaal, ik ben hier niet voor jongens. Ik, uhmmm... Nou ja, Ik ben hier voor mijn plezier! Wie het eerste in het zwembad een bommetje maakt trakteerd de ander. "
Ik herkende dit, eerst veranderde ze zo snel mogelijk van onderwerp en later maakte ze een gekke weddenschap met mij. Maar ik was het gewend en had het geaccepteerd ze zou het me vast wel een keer vertellen dacht ik.
Meestal ging ik niet in op dit soort weddenschappen, maar vandaag had ik overal zin in dus ging ik er maar op in.
"Okee, deal! Zoek maar alvast een ijsje voor me uit."
Zei ik uitdagend tegen haar, maar voor ik het wist rende ze naar het zwembad. Toch haalde ik haar in en met een zogenaamd sip gezicht liep ze naar de snackbar om een ijsje te halen.
Ik riep haar nog achterna dat ik Aardbeiensmaak met Chocoladesnippers wilden, maar ik wist niet zeker of ze me had gehoord. Dus bleef ik nog, maar even zwemmen. 10 minuten later vroeg ik me toch af waar ze was gebleven dus ging ik haar zoeken.
En toen kwam de waarheid aan kop.
Daar stond ze.
Mijn beste vriendin met in haar ene hand een Aardbeienijsje met chocoladesnippers en in de andere hand haar geld, maar ze letten er niet op.
Ze kwam niet mijn kant uit
Ze was me vergeten.
Want daar stond ze, eindelijk wist ik waarom ze altijd zo nerveus was bij jongens of zelfs als we het erover hadden.
Mijn beste vriendin stond daar, midden op het plein volop te zoenen.
Met een kroatisch meisje.
_____________________________________________________________________
En ?!
OMGOSH dit is gewoon mijn eerste hoofdstuk van mijn eerste verhaal !
Echt heel blij !
Ik hoop veel fans, votes en comments van jullie te krijgen
xxxxxxxxxxxxx lovee yullieeeeeeeeeeee <33