Bedreigd...

88 4 2
                                    

Hi , peepssssssx ff geen lanngee inleiding van mij...

Wil gelijk gaan schrijven ! xxxxxxxxxx love u dusiesss <33

_________________________________________________________________

Olive

Ik kwam weer terug in de tent waar we sliepen. Doran lag al heerlijk te slapen, zo lief ik had echt met haar te doen. Ze moest gewoon in een angst voor haar vader leven. Dat wens je toch niemand toe ! Ik stond daar nog even een paar minuten in de deuropening. Ik wist niet waarom ik juist daar bleef staan , maar ondertussen pakte ik mijn toilettas in en zocht mijn flosdraad. Ik merkte op dat ik mijn tandenpasta in de plaatselijke badkamers had laten liggen. "Lekker dan" dacht ik. moet ik weer terug naar die vieze wasbakken ... Ik liep weer terug. Net voor de badkamers sloeg iemand een hand voor mijn mond. Ik zag niet wie het was en probeerde los te spartelen al had dat nog minder zin. Het was donker en de persoon versterkte zijn greep, hij of zij kneep mijn neus dicht. Ik kon nu bijna niet meer ademen. Er werd wat in mijn oor gefluisterd. Ik besloot goed te luisteren misschien zou hij of zij mij dan loslaten. "Je blijft met je poten van Doran af begrepen ! Zij is van mij ! O en als je nog een fijne vakantie wilt zou ik niet omkijken als je wegloopt begrepen ?! " Ik knikte hevig ja. De persoon lachte en liet me los. Ik rende zo snel mogelijk naar de tent . Allerlei vragen spookten door mijn hoofd. Ik dacht vastgehouden te worden door een man , omdat de stem nogal laag klonk , maar de persoon rook naar vrouwenparfum. Ik kon het weten hij of zij droeg het zelfde luchtje als ik. Benetton 80 colors. Zou ik me dan toch vergist hebben ?

Vermoeid van alles viel ik in slaap.

De volgende dag werd ik wakker om 08;06. Doran kwam net binnenlopen met een grote lach op haar gezicht.

"Ik en Sonya hebben weer gezoend ! Eerst een lange knuffel en toen zoenden we. Ze moest snel weg helaas maar het was zo fijn ! Trouwens ze had het zelfde luchtje als jij altijd hebt op, hoe heet het nou Benetton 80 colors toch ?"

"Ja, klopt."

Ik was nog maar half wakker maar had het goed gehoord. Mijn luchtje... Zou zij het dan gister geweest zijn, en de persoon kende ook Doran's naam.. Nee dat kon niet zo zijn. Of wel... Ik besloot nog niks over mijn vermoedens te zeggen tegen Doran , ze was immers zo gelukkig, maar ik zou het er niet bij laten.

Er was inmiddels een week voorbij gegaan van de vakantie en er was niet veel meer gebeurd. Doran had veel gewhattsappt met Sonya maar daar bleef het bij. Niemand had mij ook meer bedreigd en ik heb ook niemand erop betrapt dat hij of zij naar mij of Doran keek dus alles ging prima. En ik was vrolijk nog beter! Maar ik had al 3 maanden niet meer gezoend.. Ik had een zoendosis nodig dus begon ik te flirten met een jongen. Ik kwam erachter dat hij 14 was en nederlands en ik moest toegeven , BAM Wat een lekkerding ! En ook zijn vrienden waren zulke hottie's ! ze begonnen te fluiten toen ze ons zagen zitten en wuifde hun vriend naar hun toe te komen. Hottie nummer 1 , ik wist zijn naam nog niet , gaf me zijn nummer en liep weg.  Ik stuurde gelijk een whatsappje naar hem.

Olive 15:07 : Hi, hottie. Mijn naam is Olive, jammer dat je weg moest :( Ik had veeeeel langer met je willen praten ;)

Olive 15:07 : Hi, nog een vraagje, hoe moet ik jou (hottie nummer 1) en je vrienden (hottie 2 en 3) noemen ? ;*

0687956342 15:09 : Hi , snoepje. Je vind me wel leuk he xP Ik heet Dawson, en mijn vrienden zijn Rowan en Benno . Btw Benno is die lange blonde , hij floot ook naar je. Maaree... Ik wil je wel meer zien..

snel veranderde zijn naam in mijn contacten. Zo Dawson Hottie, ja das wel een goeie naam. Ik ging nog meer met hem flirten.

Olive 15:13 : Tuurlijk Hottie, sorry "Dawson". ;)

Olive 15:13 : Ik wil jou ook meer zien hoor, Date ?

Dawson Hottie: 15:15 : JUAH ! Morgen 18:00 bij de minigolfbaan ! En neem je vriendin mee, ik kom met Benno, dan hebben we een dubbeldate ;) Kan niet wachten , dag snoepje x

Wat een afgang! De minigolfbaan  , kleuter.. Maar misschien is Benno wel iets, aan de andere kant ik vond hem maar een gladjak , maar Rowan ging niet mee dus ik moest het er maar mee doen..

Olive 15:16 : Ja sure, uhm .. ik zal het haar vragen dag.

"Sweety ! "

"Ja ? " Riep Doran vanaf de andere kant van het zwembad.

"Ga je met me mee morgen met 2 boys op dubbeldate ? " Ik fluisterde verder toen ik naast haar stond :"Ik weet dat dat moeilijker is met je gevoelens maar dat hottie wilde echt jouw erbij op een of andere manier en ja.... ik wil hem niet teleurstellen." Ik keek haar met puppieogen aan dat kon ze namelijk nooit weerstaan. "Okee , Best. "

"Whoehoeeee dankje schatt ! "

Ik had niet door dat er iemand mee stond te luisteren. Nu een boos iemand. De persoon.

De Persoon

Ze had een date.. Hij zou er niet mee weg komen , Ik mocht hem sowieso al niet maar ik moest wel met hem omgaan. Ik was blij dat ik mijn vrienden had afgezegd zo kon ik hun ongezien besluipen. Ik zou haar krijgen ! Ze zou binnen 3 weken en 4 dagen al weer weg zijn dus moest er snel wat gebeuren. Hier komt ze niet mee weg. Hoe kan ze me bedriegen ! Nee dit laat ik niet toe.

Ik kocht gelijk een nieuwe telefoon anders zou ik haar maar afschrikken met mijn berichten.

Ze is van mij.

________________________________________

En ?! Wat vinden jullie ervan !

Ik begin morgen weer aan hoofdstuk 5 :D (heb wel inspiratie ben alleen n beetje moe :P)

doeghhhhhhhhhhhxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

HIJWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu