Ben ik verliefd ... ?

62 4 3
                                    

Hi , sweety's ik begin snel dus geen inleiding.. sorryyxxxxxxxxxxxx

____________________________________________________________________________________

Doran:

Shit , Shit , Shit ! Waarom deed die persoon dit ! Waarom.. toen merkte ik wat op.. "LOEKIE ! "

Ik barste in tranen uit. Niet mijn kat , niet mijn lieve kat. Ik had haar gekregen op mijn 8e het was zo'n schatje. We hadden haar uit het asiel gekocht op zondag 27 maart 5 jaar geleden. Ze was het mooiste en liefste katje en ik had gelijk een band met haar. Ze hielp me in zwaren tijden en kwam altijd om me op te vrolijken of met me te spelen. En nu was ze dood... Haar hart was er nota bene uitgerukt door die stalker van mij ! "Waarom ik ! Waarom moet je mij hebben ! Laat je zien , je hebt mijn kat vermoord schoft !" ik meende iets te zien bewegen maar door de tranen die mijn ogen vulden wist ik het niet zeker. ik nam het als een waanvoorstelling en Olive sloeg een arm om mij een. "Het komt wel goed lieverd. Loekie is in de hemel.. maar geloof me we krijgen die stalker wel." Zei ze zacht genoeg zodat de jongens het niet zouden horen. Ik kon het niet geloven. mijn loekie mijn kat... ik had zo lang gezeurd of ze mee mocht. En het was gelukt , na taloze klusjes en betere prestaties op school mocht ze mee! ze mocht mee naar Kroatië en juist daarom was ze nu dood. "VERDOMME ! " Ook de jongens kwamen me nu troosten , ze wisten niet wat er aan de hand was. Benno liep naar de receptie toe en belde de politie, een kat vermoorde was niet normaal meer. Tot wat zou hij of zij dan nog meer instaat zijn? Toen schoot het door mijn hoofd "het voorbeeld..." Ik kon het niet aan de politie vertellen ! Dan zouden mn ouders ook zo eindigen.. Waarom moest dit godverdomme mij over komen ! Wat had ik gedaan! Benno kwam weer terug lopen met 2 leiders van de camping. Ze voerden een gesprek met me alleen hun engels was niet goed. ik besloot ze te negeren of ik het nou wel of niet kon verstaan , volgens mijn stalker mocht ik ze toch niks zeggen. "I am sorry , my cat just died give me some time please." "Of course , have a nice day madam." Nice day.. Amehoela! mn hele vakantie was naar de klote !

Benno:

"Arme Doran... Wie doet nu zo iets!" "Ik weet het niet man , maar ik ga haar troosten heb je niet opgemerkt hoe lekker ze is! Ik ga haar zo nemen ouwe! nouja zoenen dan hè " Dawson keek me ondeugend aan. "Jaja." Wat een ongevoelige klootzak is mijn vriend af en toe! het ging nu om de meiden niet om te tongen. Hij was een goeie jongen , maar een veel te grote player. Ik was anders , ja ik was soms een beetje ijdel , maar ik had toch nog nooit gezoend ofzo. Meisjes zagen me meestal niet zitten, maar ik hun wel.. ik viel meestal op roodharige meiden , maar de bruine Olive trikkerde iets bij me. Haar ogen.. Haar mooie lichaam en ja ik betrapte me er zelfs op dat ik af en toe naar haar borsten keek . Ik verlangde naar haar lippen.. Ik was verliefd. Pff.. goeie timing maar niet heus. Ik liep achter mijn vriend aan , misschien zou ik Olive wel kunnen troosten.. Nee , Benno dat is verschrikkelijk egoïstisch ! sprak ik mezelf toe. Toch liep ik er achter aan en ging met olive praten.

"Wie doet dit Olive ? Zeg het okee , dit is niet normaal. "

"Uhm.. ik kan je niks vertellen Benno het spijt me. "

"Waarom niet ? " Ik klonk een beetje boos ik wilde dat ze me vertrouwde.

"Dat kan ik niet zeggen Benno sorry! "Ook zei klonk nu boos.

"Dan niet maar zeg me een ding." Ik drukte mijn lippen op die van haar. Het voelde zo goed! Ik trok haar tegen mij aan en duwde mijn tong naar binnen. Ze hield me niet tegen dus ging ik verder. Ik zoende haar wilder en opende even mijn ogen. Haar gezicht stond vrolijk , genietend , vol vreugde. Ik glimlachde. Ze stopte even.

"Waarom lach je ? " "Je bent zo leuk." Ik wilde haar weer zoenen , maar Dawson roepte ons dat hij en Doran naar huis zouden gaan. Olive zou met hun meegaan . Ondertussen schreef ze nog onopgemerkt haar nummer op mijn hand en liet me daar achter. Ik zuchte mijn beste eerste kus...

HIJWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu