Hi, deze is opgedragen aan Coen een supervriend en tipgever maar ook aan pinkystarr , meid love your story's en zoals je al wist spacete ik m heleemaaal toen ik van je following en reactie hoorde xxxx opgedragen aanjullllieeeeeee
veel leesplezieer ! <33 xx
_____________________________________________________________________________
De persoon :
"Waar blijven ze nou verdomme ! Ze zijn al 9 minuten te laat ! Als ze dit later doet in onze relatie komt ze er niet mee weg ! Wacht maar , ik zal wel haar wel straf geven. Wat zal ik doen stalkbriefjes.. Nee dat is niet dreigend genoeg... Ja ik weet het ! Dit word zoete wraak ! enne... echt stalken is het niet ik geeft haar gewoon aandacht dat is alles."
Olive :
"Het is al 18:13 ! waar blijven de jongens ! Doran ? Zal ik ze even be.... " " HI, Babes ! Sorry dat we zo laat zijn ik moest mijn haar nog doen. het kost tijd om er goed uit te zien weetjee.. " Benno glimlachte naar ons. Pfff....... wat een gladjakker ,dat vond ik natuurlijk al maar nu , toen hij zo de hoek om kwam lopen met die veel te grote portie gel en nette blouse. Jakkes , maar aan de ene kant stond het ook wel leuk... Wacht wat denk ik nou ! Hij is niet eens knap en hij is veeel te veel bezig met zijn uiterlijk. Gelukkig was Dawson erbij , ik zou een superdag krijgen met Benno ! maar niet heus ach jo ik had natuurlijk nog Dawson om mee te flirten , welverdiende zoenportie here i come !
"Olive , wij gaan de clubs en de golfballen alvast halen , zie je zo ! "
"Tot zo!"
"BLINGG"
"Hè , haar telefoon." Achjo ze komt zo wel terug. Zal ik kijken wie het is ? Nee , dat is schending van privacy, maar we zijn toch beste vriendinnen ? Jha , ik mag vast lezen.
0697574331 18:17 : Hi , Doran. Ik ben het je toekomste liefde ! Je weet niet wie ik ben hè ! Dat is maar goed ook, ik wil jouw! en ik zal je krijgen ! Wacht maar af als je zo terug bent met de clubs en de golfballen staat je wat te wachten!
Hè ik kon mijn ogen niet geloven ! Werd Doran... Gestalkt ?!
Doran 18:19 : Wie ben jij ! Zeg me wie je bent en hoe je mij kon zien of anders geef ik je aan!
0697574331 18:20 : Ja , dat wil je wel weten hè ! Doran je lijkt me een slim meisje en slimme meisjes houden hun bek tegen wie dan ook als ze hun familie niet kwijt willen ! wacht maar , hole 9 , waar dan ook ik zie je , ik wil je , ik krijg je en ik zal je een voorbeeld geven van wat er gebeurt met je familie als je ook maar iets verder verteld !
0697574331 was offline.. Dit moest Doran weten ! "Doran , ik moet je wat laten zi..." BOTS, een golfclub in mijn maag. "Owh , hi , heb je de spullen nu al ? " "Ja er was geen lange rij , fijn toch ! Komop we gaan minigolven." "Uhm... jongens gaan jullie maar alvast naar hole 1 ik en Doran komen er zo aan . "
"Wat is er Olive ? Ik wil wel zo gaan minigolven hoor , is het belangrijk ?" "Uhm... Ja eigenlijk wel.. Lees je sms."
Doran
Ik kon mijn ogen niet geloven.. Werd ik ... Gestalkt ? Waarom en door wie! "Olive , wat gebeurt hier ! wat gaat hij met mijn ouders doen of in iedergeval mijn dierbaren. Help me olive!"
"Rustig meid, we wachten gewoon tot hole 9 , daar krijgen we een voorbeeld van wat hij of zij met je familie gaat doen , dan maken we daar een foto van en nemen we je ouders in bescherming en uiteindelijk zullen we naar de politie gaan met het bewijs dat we hebben."
Ik knikte maar ik was nog niet helemaal gerust. Wat als er nou toch wat ergs zou gebeuren? Stalkers komen altijd overal mee weg.. Toch ? En hoezo hij of zij ziet mij ?! Is hij of zij hier? De stalker zei hole 9.. Wat gaat er gebeuren ? "Girls , Komen jullie nog ?!" Benno schrikte me op uit mijn gedachten. "Jaa, we komen !" "pfff....... wat is Benno toch een stom kind hè Doran, ach komop meis het komt wel goed." "Ja.... vast wel..."
De Persoon :
"Mhoehahahahaha , mijn Doran, wat is ze toch een bang meisje! " maar ik moest nog wel weten wat ik zou gaan doen, ik had al in gedachten hoe ik het zou doen bij familie , maar wat word mijn voorbeeld.. ik kan niet zomaar slachtoffers creeëren dat zou aandacht trekken... "hè een kat ! " "Hèhè laat ik nou eens een bloedhekel aan katten hebben ! Zeg maar vaarwel tegen die negen levens poesje ! "
Hole 9.......
Doran :
Daar waren we dan.. Hole 9 .... Ik wist niet wat er zou gebeu.... "AAAAAAAAAAH ! " dat was Olive ! Ik rende naar haar toe, en daar lag ons voorbeeld...
Een kat, helemaal mishandeld met zijn hart eruit gerukt, het lag voor het hoofd van de kat. Precies op zijn hart lag een briefje. Ik pakte het op en las wat er stond..
" Dit hart klopt niet meer maar het mijne blijft altijd voor je kloppen! Ik zie je! Ik wil je ! Ik krijg je!"
________________________________________________________________________________
Sweetyy's! Bedankt voor het lezen ly !
owh uhmm... omdatmijn computer spacete moest ik het verhaal heeeeeeleeeeeeeeeemaaaaaaaaallllll opnieuw schrijven ( dit hoofdstuk ) daarom is het wat kleiner en ikmoest dus gaan slapen van mijn ouders anders had ik ook nog hoofdstuk 6 geschreven ! sorry sorry sorry ! maar ik ben morgen en donderdag om half een uit en vrijdag om kwart voor 12 dus uit school schrijf ik meteen verder aan hoofdstuk 6 en 7 ! xxxxxx love u all! En hoop op votes en comments met tips natuurlijk !
Btw, share mijn verhaal alsjeblieft op twitter , facebook (hyves als je dat nog hebt ik heb t niet meer.)en via instagram pinternest whatsapp sms of mail. Vertel het je volgers of vrienden en je zal me er heeel blij mee maken ! o btw, misschien is een prijsje wel leuk xP
Degene die als eerste zorgt voor een nieuwe lezer/volger van mij of mijn boek bij hem of haar word de naam echt gebruikt in het boek! (herinner me erwel aan en laat ook zien hoe je het hebt gedeeld en wie er voor zorgde ! ) maar ben sws al blij met jullie als volgers! xxxxxxx love yulllieeeeee <3333