Waarom Nu....

86 5 0
                                    

Hi, sweethearts !

Okee, i now het vorige hoofdstuk was te klein maar.. Hij word nu veeeeeel langer sweethearts !

Er zullen wat rekpuntjes in zitten , maar no worries dit hoofdstuk word sowieso langer ,want er zullen meer personen aan te pas komen als je me snapt xP

Just read it ! :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doran:

"Je mag niks tegen papa zeggen okee ? "

Ik betrapte mezelf erop dat ik het angstig vroeg en dat merkte Olive ook.

"Rustig maar, ik zeg niks maar je zal het wel ooit moeten vertellen lieverd. Maar nu even wat leuks. Hoe was het ! Je eerste kus ! Was het gepassioneerd of juist zonder vonken. Vertel het me !"

Ik was verbaasd dat Olive het zo snel oppakte maar ik was ook heel erg blij . Nu kon ik tenminste met iemand erover praten.

"Uhm... nou ja, het was fantastisch... gewoon super..."

"JAJA, Vertel me alles ! "

"Nou okee, ik ging dus dat ijsje voor je halen en toen stond ze achter me, ze was half dronken maar volgens mij nog nuchter genoeg om dingen te beslissen zoals mij te zoenen... Ze was ouder dan ik ik denk 15 jaar oud, maar ze zag er veel jonger uit. Ze was namelijk niet zo lang en dat was juist goed , want zo leek haar prachtig mooie blonde haar veel langer.. Ik wist al dat ik sommige lesbie gevoelens had alleen ik wilde het niet. Maar haar zo zien staan, midden in de zon , in haar bikini , maakte me helemaal van slag.. zoiets had ik ook nooit bij een jongen gevoeld.. Maar toen begon ze met me te flirten. Ik wist toen ook gelijk dat ze nederlands was omdat ze me trakteerde op jouw ijsje , toen ze de bestelling had opgegeven was ze helemaal op mij gericht. Ik werd er een beetje zenuwachtig van maar ik liet het toch toe. Ik stond maar, ongeveer een meter of 5 van haar vandaan. Niet wetend wat er kon gebeuren. En toen kwam ze. Ze liep naar me toe en zei; "

"Je hoeft niet bang voor mij te zijn hoor, ik bijt niet."

"Ze liep langzaam, ik telde in mijn hoofd de meters. 4.5 meter 4 meter , ze liep sneller , 3 meter 2 meter 1 meter.. En daar stond ze dan er zat nog maar 50 centimeter tussen ons in. Ze vroeg of ik hier lang bleef en tegelijker tijd aaide ze mijn arm en trok me naar haar toe. Haar hand zakte steeds verder weg en het belande uiteindelijk bij mijn heupen. Ze friemelde aan mijn bikinibroekje, maar juist op dat moment riep de barman. Ik liep weg en pakte de ijsjes. Ik zei nog half verbaast wat er eigenlijk allemaal was gebeurd zachtjes bedankt tegen haar. Toen ik net weg wilde lopen zei ze;"

"Hoho ik doe dit niet voor niets he."

"Dus liep ik naar haar toe, om te vragen wat ze ervoor terug wilden maar voor ik het wist begon ze me te zoenen. Eerst een rustige tedere kus, maar toen ze daarmee klaar was pakte ze me bij mijn middel en zoende ze me harder. Ik voelde haar tong mijn mond binnen dringen en liet deze zachtjes met de mijne spelen. Het duurde alleen niet zo lang , maar gelukkig gaf ze me haar nummer. Ze heeft me ook nog berichten gestuurd maar die durfde ik niet te beantwoorden. "

"Wat en daar kon je nu mee! Laat zien , Pleeeaaaseee !"

Olive keek me met grote puppyogen aan , ze wist dat ik daartegen geen nee kon zeggen dus besloot ik haar mijn mobiel te geven..

Olive begon te lezen:

Sonya  19:45 : Hi , sweetheart ik moet alleen maar denken aan die kus :*

Sonya  19:47 : Haii, Waarom reageer je niet... :'(

Sonya  19:57 : Haii, Doran. Ben je bang ofzo ? Dat hoeft helemaal niet hoor.. Ik doe niks xP

HIJWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu