Het ziekenhuis

56 3 3
                                    

Hi, s

xxxxxxxxxxx love u alllll! <33

_________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

De persoon :

whahahahahaaaa ze was bang! mooizo, ik zou haar aan het lijntje houden!

"Lieverd.. Gestalkt ? door wie?" Ze zou me nog gaan geloven ook. "weet ik niet.. maar hij of zij heeft mijn kat vermoord Sonya..... " Doran zette het bijna op huilen. Arme schat, Nee ! geen medelijden! Ik stalk haar niet, ik geef haar aandacht! "owh, wat spijt me dat lieverd... Ik zal het voor je oplossen okee? maar ik moet nu wel gaan het spijt me.. " "okee... Doei " Ik liiep de tent uit. Hahahahahahahahaaa, ze geloofde me! ze had geen enkel idee dat ik de stalker ben ! maar, mijn plan liep nu wel goed. Het stalken zou ophouden, ik zou iemand inhuren en zogenaamd hem de stalker laten spelen en dan zou ze mij vertrouwen als ik hem zou grijpen.. Ze word mijn vriendin! en later zou ik die andere meid wel uit de weg ruimen! Dit word een leuke vakantie !

Olive :

"Benno! " ik rende naar hem toe, hij lag in het midden van de ruimte,met wit schuim uit zijn mond. Dat zijn zeker harddrugs geweest... Ik sloeg een arm om hem heen en belde het ziekenhuis. de receptioniste nam op. In het kroaans, lekker dan, gelukkig wist ik nog wel een paar woorden in het koreaans dus misschien zou het lukken. "안녕하세요, 병원 kroaboa 난 접수 꽃 수 우리는 부 표를? (Goedemiddag, met het ziekenhuis kroaboa, ik ben uw receptioniste bloem de boei, waarmee kunnen we uw mee van dienst zijn?) pffff....... hoe ging ik dit ontraatselen... "Uh.. Do you speak english? " Mega domme vraag! maarja.. "Non, mais je parle français." Frans, YES! okee uhm... "Fantastique ! Uhm... mon ami que Benno se trouve ici sur la piste de danse, sortit des drogues dures, avec de la mousse de sa bouche, il peut être un panier de médecine d'urgence ?" (Fantastisch! uhm.. mijn vriend Benno ligt hier op de dansvloer flauwgevallen van de harddrugs, met schuim uit zijn mond kan er een spoed eisende hulp wagen komen?)

"Sûr ! Une médecine d'urgence vient d'obtenir mousse de sa bouche en attendant votre ami sinon qu'il peut mal. Bonne Chance!"

(Tuurlijk! Een spoed eisende hulp komt eraan haal ondertussen het schuim uit uw vriend zijn mond anders kan het slecht aflopen. Veel succes!)

ik volgde de tips van de vrouw op en het lukte me aardig goed , gelukkig spreekde een aantal mensen in de ruimte wat nederlands en haalden zo wat spullen voor me.

ik hield nog steeds Benno vast ondanks dat het schuim voornamelijk weg was.

Benno opende lichtjes zijn ogen.

"Benno ! Benno rustig je hebt drugs gehad je moet naar het ziekenhuis , blijf kalm" Benno knikte zachtjes , maar algauw spuugde hij de hele vloer onder.

"Shit ! , Benno gaat het , Benno ? , Benno !" Hij was weer buiten westen , de sirenes waren inmiddels al te horen en Benno werd even later op een brandcard de wagen in gedragen.

"can i come with you to the hospital ?" Man wat was mn engels slecht zeg.. "Sure , jump in the car we don't have much time !" Ik deed wat de verpleger me vertelde en ging rechts van Benno in de wagen zitten. De achterdeuren werden dicht gegaan en ik pakte Benno's hand vast..

"Word gauw weer beter Benno.."

Even later waren we in het ziekenhuis , ik had Benno achter moeten laten en dat beviel me niet. Ik kon al die vragen niet meer aan !

Wat was er tussen mij en Benno ?

Komt Doran wel uit haar problemen ?

Wie is die stalker ?

Wie heeft de drugs in Benno's drinken gedaan en voornamelijk waarom ?!

Uiteindelijk kwam er een verpleegster aan , een nederlands iemand gelukkig !

"Hoi , ik bel Lola , Lola Star leuk je te zien. Gaat het al een beetje ? Je zal vast geschrokken zijn , wil je misschien een kop thee met wat lekkers ?" Eindelijk een normaal persoon hier "dankjewel , graag maar eigenlijk zou ik graag mijn vriend Benno willen zien kan dat ?"

"Dat snap ik , ja je kan hem zien. Is hij je vriendje ?"

"uh.. Nee gewoon uh.. Gewoon n vakantie vriend , ja dat is hij een vakantievriend. " man wat kan ik stotteren , en volgens mij was ik helemaal rood ! Wat een afgang gelukkig ging Lola er niet op in en leidde ze me naar de kamer van Benno . Ik schrok toen ik.hem zag , hij had allemaal draadjes en buizen rond zijn lichaam en werd druk behandeld door de artsen. Maar hij was gelukkig wel bijgekomen. Lola vroeg ze wat in het koreaans wat waarschijnlijk was of ze weg wilden gaan zodat ik even bij Benno kon zijn omdat de artsen vertrokken.

Lola zette de behandel stoel van Benno rechtop en liet ons alleen.

"hoi.." Het enigste wat ik eruit kon brengen , wat ging je zeggen tegen iemand waarmee je gezoend hebt en die nu inde behandelkamer ligt.na perongeluk cocaine gebruik.

"Olive..."

ik ging huilen , Benno gebaarde me naar hem toe te komen en ik ging naast hem zitten. Hij sloeg een arm om me heen en begon me een beetje te troosten. Maar ik lag daar niet maar Benno ! Ik zou hem moeten troosten. Ik maakte me los van Benno en droogde mijn tranen af.

"Benno het spijt me wat er is gebeurd als ik er bij was geweest dan was... " Benno legde een vinger op mijn lippen en trok met de weinig kracht die hij had me naar hem toe. En dat was het dan.

Onze 2e kus.

______________________

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 22, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

HIJWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu