Vincent:
Jechałem na konferencje, od zniknięcia Amary minęło już 10 lat. Od tego momentu nie widziałem jej nigdzie, słuch o niej zaginął. Wszedłem na sale konferencyjna siedziało tam już kilka osób. Moją uwagę zwróciła kobieta siedząca na przodzie. Miała długie, proste, czarne włosy. Gdy się odwróciła kilka rzeczy zwróciło moją uwagę. Miała czarne oczy z widoczną niebieską poświatą, bladą cerę i czerwone usta. Na szyi rozciągał się tatuaż róży tak samo na dłoniach. Na palcach nosiła różnego rodzaju pierścionki, lecz najbardziej wyróżniała się sygnet z czaszką. Jeszcze na szyi nosiła srebrny naszyjnik z czarnym sercem. Dałem kiedyś taki sam Amarze.
Konferencja się rozpoczęła, pierwsza część minęła bardzo szybko. Wszyscy wchodzili na przerwę. W pewnym momencie podszedł do mnie mój współpracownik w towarzystwie tej nieznanej mi kobiety.
- Witaj Vincencie - przywitał się i podał mi rękę- Poznaj moją drogą przyjaciółkę Panią Montenegro. - powiedział, kobieta podała mi rękę
- Miło panią poznać - odpowiedziałem
- Wzajemnie- powiedziała niezwykle chłodno
W pewnym momencie podeszła do nas kobieta, ubrana podobnie jak pani Montenegro i wyszeptała jej coś do ucha w nie znanym mi języku. W tedy szybko odeszły w stronę galerii.
Zaczęła się druga część konferencji ,dwie kobiety nie zjawiły się . Nagle rozległ się Huk. Wszyscy wyszli zobaczyć co się dzieje. Przy wejściu do sali artystycznej leżał mężczyzna. Koło niego stała pani Montenegro. Po drugiej stronie stała nie znajoma. Pochlały się nad mężczyzną.
Nagle Montenegro podniosła rękę i razem z nią ciało mężczyzny. Wyszeptała coś mu do ucha i go od razu puściła. Ten opadł bez władnie. Druga kobieta kiwnęła głową i skierowały się do wyjścia. W tedy odezwała się kobieta stojąca nie opodal.
- Zabiliście go ? - zapytała ze zgrozą w głosie
- Amara dotknęliśmy go ? - zapytała się kobieta swoje przyjaciółki
- Nawet go nie dotknęliśmy - odpowiedziała ze śmiechem
W tedy na 100 % byłem pewien, że kobieta w czerni to Amara.
mam nadzieje, że spodoba wam się taki wstęp.
YOU ARE READING
Królowa Mafii (Vincent Monet)
RomanceJest to kontynuacja opowiadania Serce z lodu. Będzie pokazywać już dorosłe życie postaci. Czy Amara powróci do Pensylwanii ? Czy znów jej drogi skrzyżuje się z Vincentem Monetem? Czy wyjdą na światło dzienne wszystkie sekrety? Co zmienią w swoich ż...