פרק 7 - מלכודת

5 2 0
                                    


מקום לא ידוע

"הסוכן ששלחתי היה אמור להגיע לפני שעות. איפה הוא?" שאל קול עמוק של אותו איש שהרג מיליוני אנשים, גנב את החפצים היקרים בעולם והחליפם בזיופים מבלי שאף אחד יבחין, והכל בדרכו למטרה שלו. "אין לי מושג. מה אתה רוצה שאעשה?" שאל אותו סוכן, אחד מני רבים שהיו לו. הסוכן דורג בדרגת מפקד. היו לו כמה חיילים משלו, שקיבל יחד עם הדרגה. לפני כשבוע עלה לדרגה החדשה. 

פתאום הבין שדיבר בנימה שנשמעת קצת מתנשאת, והוסיף: "אדוני." נראה היה שהבוס שלו, התרצה. "תצא לחפש את הסוכן מיד." ענה לאחר שניות ספורות. "כך אעשה!" אמר הסוכן בהקלה. הוא התקדם לכיוון הדלת. כשעמד לפתוח אותה, קיבל שיחה דחופה מהפרופסור. הוא ענה. "כן? חדשות טובות. כן. אני אודיע לו מיד." נראה היה שדיבר בהתרגשות גדולה מדי. "תודיע לי מה?" שאל אותו קול עמוק של האיש שדיבר איתו מוקדם יותר שהתישב בכיסא עכשיו. "שב." הורה האיש. הסוכן התיישב מיד. "אם כך, במה מדובר?" שאל אותו האיש. "ובכן.. הפרופסור עלה על אות מכשיר המעקב של הסוכן שלנו. המכשיר אותר במחסן, ממול למקום המפגש שלו עם רובי. נראה כאילו הוא לא בתנועה. ככל הנראה הוא ישן שם, כי זה מקום מושלם שניתן להשכיר, ולא הרבה אנשים מכירים אותו." סיפר את החדשות בהתלהבות. "שאלך לשם?" הוסיף.                        "זו עלולה להיות מלכודת, או שאתה צודק. תיקח איתך את הצוות החדש שלך. זו תיהיה משימת השטח הראשונה שלכם כצוות." ברגע שהסוכן העלה על פניו חיוך נלהב, האיש הזכיר לו: "על תשכח, על הצלחה אני מתגמל בהתאם, אבל גם על כישלון." אמר והניח יד על הקופסא שלו, ששכבה על השולחן. החיוך ירד בבת אחת מפניו של הסוכן, ועלה לאט על פניו של האיש. הוא פחד. ולא סתם. "כן אדוני." אמר, קד, ויצא מהחדר בזריזות רבה ככל הניתן.


ברצלונה - למחרת 05:00

הוא ידע שהבריז לאימון. הוא ידע מה יהיה לליאו להגיד. אבל הוא היה חייב. זה היה לטובת הכלל. גם אם אף אחד לא ידע. רובי ישב על הספה של חדר המלון ששכר והביט בטלפון שלו, וחיכה שיצפצף ויגיד לו שעוד סוכן מתקרב. 

פיפ. פיפ. פיפ. פיפ. פיפ. חמישה ציפצופים. חמישה אותות מעקב. "יהיה יותר קשה משחשבתי." אמר לעצמו, פתח את הדלת, והחל לרוץ לכיוון המחסן.



מגרש האימונים העירוני - ברצלונה - 05:00

'איפה הוא? עוד פעם מאחר? הוא יגיע בכלל? הוא זה שרצה אימון. רק אתמול התאמנו. זה כאילו שבלעה אותו האדמה'


כעבור עשר דקות

"חיכיתי מספיק. פעם הבאה על תבריז." אמר ליאו כאילו הנער שאליו דיבר נמצא שם. 'מקווה שיהיה לך הסבר טוב.'

השראה ברמה אחרתWhere stories live. Discover now