En acılarından birisi de bir fotoğrafımız bile yok....
Ben bu nedügü belirsiz sıfatsızlıgın neresine sığınayım bilemedim...aslında neden sığınmak istediğimi de bir türlü çözmüş Değilim.
Sahi Bendeki ne ki nasıl bir hiski.
Sakın kimse Aşka sevdaya bulaşmasın!.
Bu başka bişi, çözemediğim anlamlandıramadıgım öylesine yol aldığım.hesapsız yarınsız.
Sahi sizin hiç yarınsızlıgınız oldu mu??
Belki de teslimiyet bu olsa gerek.
Öylesine yol almak...
Boğazınıza düğümlenen huzurunuz oldu mu peki??
Eminim yaşamınızın bir yerinde denk geldiniz belkide geleceksiniz yol uzun kısa farketmiyor yaşadığını yaşatıyor yaşattığını yaşıyorsun bu paradoksun hayatımda gezindiğini çok çok sonra gördüm ben bir Kentli bir köylünün nefesini kesebilir mi??kesiyormuş işte
Köylü sorulara cevaplar ararken kıt aklı neye yeter ki Kentli olanı da Alıp gitmedi mi?
Siz hiç bir günaydın'a tüm gününüzü Güneş sizmişsiniz gibi geçirdiniz mi??
Bir Kentli bir günaydın'ı nasıl esirger siz bilirmisiniz??
O gün ay doğmaz köylünün kentine güneş hiç uğramaz Kentli Günlerce susar köylü içten içe kan kusar!! Siz bir köylünün kusması ne demek bilirmisiniz?? Derki iyi sözün değmezse kötü deme sözün Koru verecekse avuç içime değme sessizliğime!!!
Ben benzemem gördüğün kentlilere Ölür giderim avuç içlerinde incinir yüreğim oradakiler gibi Değilim!!!
Eğer bir gün öğrenirse yüreğim beni yerden yere çalabilirsin kentlim....
Umursamaz kırılmaz o zaman içim....
Ben sen ne çektin sen kadar bilirim.....