AŞK'ı onyedisine,
YUVA'yı yirmidördüne,
HAYAL'lerin asla gerçek olmayacağını yirmiyedisine bırakmış bir insanın
BEKLENTİSİ kadardır yaşayacaklarım!!!!
...... ..... ......Bir damla göz yaşı eder mi şu gökyüzü Yeryüzü arşu alem bir YAŞ eder mi incinmişliklerin kırılmışlıkların topla mı?
bir hınç bir zavallıdan bu kadar çıkar mı bir oyun alt tarafı bir tebessüm bu kadar mı Pahalı
bi rahat bırakmazlar mı Adam'ı koca DÜNYAYI bırakanı koca dünya bırakmaz mı????..... ..... ..... ......
Dinginligimizin adıdır oyunumuz biz huzuru bi şekilde buluruz vedalar erken olsada yarın yine savurur olmadık diyarlara yeter ki huzur bozulmasın KENTLİ'nin Diyarında....
...... ........ .......
Allah'a inanıp Allah'sız gibi yaşayanların cografyasıdır Müslümanlık !!!!
...... ....... .......
Merhametin yükü ağır yolu uzun sözü sükuttur........... ........ ........
bu hayatta asıl mesele
sana yapılan acıyı yapmamakta mesele .!!!!!
........ ......... ...........Ben inceden giydirir çokta derin söylerim
Üzere alınsın mı alınmasın mı
Bilmez bilir kişi derim
Nasip kadardık biz.!
nasibi kadar olamayanlardık biz.!
............ .............. .........Dayatılan hayatı Red edecek kadar güçleneli çok oldu.!
Artık tırnaklarımın kırılma Zaman'ı.!
Sizin pencereniz benim DUVARIM .!
Benim pencerem dünyama açılan kapım.!.......... ........... .........
Bana bir hayat borçlular.!
Ve bunun adına da,
O ZAMAN ÖYLEYDİ DİYORLAR.!!!!!........... .......... ..........
Sevmek sevdiğini Mutlu görmeyi istemektir.!
Şimdi sorarım size,
hanginiz kokuşmuş köhne ve sürekli beden değiştiren aşklarınızla sevdiğinizi huzurlu Mutlu olduğu yere gönderebilirsiniz?
Hanginiz bencilliğinizin adını AŞK sananlardansınız?Hanginiz karşınızdaki Mutlu olsun diye Mutlu olanlardansınız.?
Sahi siz Nasıl birer YAVŞAKSINIZ.!😉
............. ........... ............
Yaşadığını yaşatıyorsun yaşattığını yaşıyorsun kocaman hayat sadece bundan ibaret bi sessizleş ve hayatına bak üzüldüğün kırıldığın ne varsa aynısını bir başka insana yapıyorsun o bir başka insanda senin ona yaptığını Başkasına yapıyor bu paradoks hiç bitmiyor Oysa sana merhametle bakana kıyamayana incitmemek için kıyım kıyım kıyılana doğru yüzünü dönsen hak ettiğini versen vermeyi bi başarabilsen Dünya'nın dengesini yerine getirebilirsin yeter ki istesen!!!!
........ .......... ............
Çünkü O,
Bundan sonraki yaşamımda yüzüne tek bir çizgi dahi eklemeye kıyamayacağım insan ( . ).......... ......... .........
Ve Birgün herkes geldiği yere geri dönecek :)
İlahi adalette Zaman aşımı olmaz be sevgili 😊
Pişmanlıksa dibine kadar yaşanacak 😊........ ........... .........
Ben yazmayı severim
Hislerin kelimelere ordan da cümlelere akması
Dinginliğe açılan kapı derim
Ben yazmayı severim sevmesine de
Bazen öyle bir an gelir ki tıkanır sözler
Kitler seni tüm hisler
Bir sağlık derim bir de dünya derim
Sağlık yok ise içinde çokça umman boş derim
Hele bir de davan varsa
Sağlığın dahi hiç derim
Gider körü körüne
Belli ki sağlık fazla bu bedene
Ha yokmuş ha varmış kime ne
Dünya dönüyor sen içinde savrulsan bile............ .......... ..........
Dayatılan hayatı Red edecek kadar güçleneli çok oldu.!
Artık tırnaklarımın kırılma Zaman'ı.!
Sizin pencereniz benim DUVARIM .!
Benim pencerem dünyama açılan kapım.!